اونس طلا2337.71
مظنه14,736,000
18 گرم3,401,800
ارزش سکه33,200,208
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

آموزش ساده ساخت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین سوشال‌مدیاهای دنیا است که اکثر افراد در این اپلیکیشن حساب کاربری دارند یا قصد دارند با ساخت اکانت اینستاگرام از این برنامه که دارای ۹۰۰ میلیون کاربر است استفاده کنند

به گزارش سایت طلا،اینستاگرام یکی از پرمخاطب‌ترین سوشال‌مدیاهای دنیا است که اکثر افراد در این اپلیکیشن حساب کاربری دارند یا قصد دارند با ساخت اکانت اینستاگرام از این برنامه که دارای ۹۰۰ میلیون کاربر است استفاده کنند، برخی از افرادی که تصمیم گرفته‌اند وارد این شبکه اجتماعی شوند ساخت حساب اینستاگرام را کار دشواری می‌دانند و نمی‌توانند اکانت خود را بسازند، برای عضو شدن به مخاطبان این برنامه کافی است نحوه ثبت‌نام را یادگیرید برای این کار با ما تا انتها همراه باشید در این مقاله به شما آموزش داده‌ایم چطور به‌سادگی اکانت خود را در اپلیکیشن اینستاگرام بسازید.

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام:

برای ساخت اکانت اینستاگرام، شما می‌توانید از دو روش استفاده کنید، روش اول با نصب برنامه بر روی گوشی‌تان است و روش دوم به‌وسیله کامپیوتر یا لب تاپ وارد سایت اصلی اینستاگرام می‌شوید.

تفاوت بسیار کمی در این دو روش است و تقریباً به یک‌شکل انجام می‌شود، در ادامه نحوه ساخت با هردو این روش‌ها را به شما آموزش خواهیم داد.

نکته: قبل از نصب اینستاگرام مشخص کنید می‌خواهید حساب کاربری خود را با ایمیل بسازید یا با شماره همراه؛ اگر می‌خواهید با ایمیل این کار را انجام دهید بهتر است یک ایمیل معتبر برای خود تهیه کنید.

آموزش ساخت حساب اینستاگرام به‌وسیله موبایل:

اکثر کسانی که دارای گوشی‌های هوشمند هستند در شبکه‌های اجتماعی مخصوصاً اینستاگرام که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها است عضو هستند، برای عضویت در این اپلیکیشن از طریق گوشی ساده است و نیاز به کمی دقت دارد؛ در این بخش قدم‌به‌قدم به شما توضیح خواهیم داد.

دانلود برنامه:

برای ساخت حساب اینستاگرام در گوشی، شما اول باید اپلیکیشن را دانلود کنید که می‌توانید به‌راحتی آن را از کافه‌بازار یا گوگل‌پلی تهیه کنید و بر روی موبایلتان نصب کنید و اگر تلفن همراه شما IOS است از اپل‌استور برنامه را دانلود کنید.

شروع ساخت حساب:

بعد از اینکه اینستاگرام با موفقیت بر روی گوشی‌تان نصب شد، برنامه را باز کنید، شما وارد یک صفحه می‌شوید که دارای دو گزینه است، در گوشی‌های اندروید باید بر روی گزینه sign up with email or phone number ضربه بزنید و در IOS گزینه create new account را انتخاب کنید.

ساخت اکانت با ایمیل یا شماره همراه:

بعد از انتخاب گزینه‌ها اپلیکیشن یک صفحه جدید برای شما باز می‌کند، در این بخش دو گزینه Phone number و Email address وجود دارد که از شما می‌خواهد انتخاب کنید اکانت شما بر روی شماره همراه یا ایمیلتان ساخته شود.

اگر قصد دارید اکانتتان را با ایمیل بسازید باید گزینه Email address را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید صفحه اینستاگرامتان بر روی شماره‌تلفنتان فعال شود گزینه Phone number را انتخاب کنید و بعد اطلاعات موردنیاز را وارد کنید و در آخر بر روی دکمه Next ضربه بزنید.

واردکردن کد تأیید:

بعد از اینکه ایمیل یا شماره را وارد کردید اینستاگرام برای مطمئن شدن از صحیح بودن اطلاعات به ایمیل یا شماره‌ای که وارد کرده‌اید کد تأیید ارسال می‌کند و شما باید این کد را در این قسمت که در تصویر برای شما دوستان مشخص کردیم وارد کنید تا اپلیکیشن متوجه شود اطلاعات صحیح است و به شما اجازه دهد با انتخاب گزینه Next به ساخت اکانت ادامه دهید.

مشخص‌کردن نام کاربری و رمز عبور:

بعد از تأیید شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که از شما می‌خواهد نام کاربری و رمز عبور برای خود تعیین کنید، نام کاربری که می‌خواهید انتخاب کنید نباید قبلاً در اپلیکیشن ثبت شده باشد، اگر نامی که شما در نظر داشتید ثبت شده بود می‌توانید با اضافه‌کردن عددی یا حرفی آن را برای خود کنید.

برای رمز سعی کنید از اعداد و حروف استفاده کنید تا کمی سخت باشد، بعد از انتخاب رمز و نام کاربری آن‌ها را بر روی یک کاغذ بنویسید و نگهدارید؛ بعد از واردکردن اطلاعات باید تیک وسط صفحه را فعال کنید.

در این صفحه دو گزینه به نام Continue and Sync Contact و Continue without Syncing Contact با انتخاب گزینه اول مخاطبین تلفن همراهتان را مطلع می‌کنید و گزینه دوم هیچ اطلاع‌رسانی انجام نمی‌دهد، انتخاب این دو گزینه بستگی به خود شما دارد.

انتخاب تاریخ تولد:

بعد از انتخاب یکی از گزینه‌ها صفحه‌ای به شما نمایش داده می‌شود برای انتخاب تاریخ تولد، به این نکته توجه کنید، افراد زیر ۱۳ سال حق ندارند از اینستاگرام استفاده کنند، در این بخش باید سال تولدتان را به میلادی وارد کنید.

اگر تاریخ تولدتان را به میلادی نمی‌دانید می‌توانید با استفاده از سایت‌های تبدیل سال آن را به دست آورید و در بخش موردنظر وارد کنید.

تأیید نام کاربری:

خب حساب شما با موفقیت ساخته شد و اینستاگرام در این بخش از شما می‌خواهد نام کاربری خود را تأیید کنید یا در صورت نیاز آن را تغیر دهید، شما با انتخاب گزینه Sign up نام کاربری را تأیید می‌کنید و اگر دوست داشتید آن را تغییر دهید گزینه Change username را انتخاب می‌کنید؛ یادتان باشد شما هر زمان که دوست داشته باشید می‌توانید نام حسابتان را تغیر دهید.

اتصال به فیس‌بوک:

در این بخش گزینه Connect to Facebook از شما می‌خواهد که اگر با ایمیل ساخت حساب اینستاگرام را انجام داده‌اید وارد فیس‌بوک شوید و به دوستانتان اطلاع‌رسانی کنید، اما شما در این بخش بهتر است که گزینه Skip را انتخاب کنید و از این بخش عبور کنید؛ متصل شدن به فیس‌بوک اختیاری است و بستگی به نظر خود شما دارد.

فالوکردن دوستان:

بعد از رد شدن از مرحله قبل به شما یک پیغام نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد با انتخاب گزینه Follow friends دوستانتان را دنبال کنید و در غیر این صورت با ضربه‌زدن به گزینه Skip از این پیغام رد شوید.

اکانت عمومی یا خصوصی:

خب اکانت اینستاگرام شما به طور کامل ساخته شد و اینستاگرام از شما می‌خواهد نوع صفحه‌تان را انتخاب کنید صفحه شما باید عمومی یا خصوصی باشد، صفحه‌های عمومی برای همه آزاد است و تمام کاربران می‌توانند شما را دنبال کنند، اما در صفحه خصوصی با اجازه شما این کار انجام می‌شود.

نحوه ساخت حساب اینستاگرام با کامپیوتر:

ساخت حساب اینستاگرام با کامپیوتر تفاوت زیادی با موبایل ندارد، برای واردشدن به اینستاگرام در سیستم ویندوز شما نیاز به دانلود برنامه ندارید.

قدم اول: در اولین قدم شما از گوگل وارد وب‌سایت اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com می‌شوید.

قدم دوم: در قدم بعدی برای شما یک فرم به نمایش در می‌آید که از شما می‌خواهد نام کاربری و رمز عبور را تعین کنید اما شما باید برای ساخت حساب گزینه Sign up را انتخاب کنید.

قدم سوم: در این بخش به شما فرمی ارائه می‌شود که باید اطلاعات موردنیاز را در فیلدها وارد کنید.

Mobile Number or Email: در این قسمت شما باید شماره یا ایمیلتان را وارد کنید.

Full name: در این بخش باید اسم کامل را وارد کنید.

Username: باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید و آن را وارد کنید.

Password: برای امنیت صفحه اینستاگرامتان باید یک رمز انتخاب کنید و در این بخش وارد کنید.

بعد از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه پایین صفحه Sign up کلیک کنید.

قدم چهارم: شما در این مرحله باید تاریخ تولدتان را وارد کنید و بعد گزینه Next را انتخاب کنید.

قدم پنجم: خب در این بخش کد تأییدی را که دریافت کردید را باید وارد کنید و سپس گزینه Next را انتخاب نمایید.

قدم ششم: حالا باید در این بخش تیک I’m not a robot را فعال کنید.

قدم هفتم: اگر ساخت اکانت اینستاگرام را بر روی ایمیل فعال کرده باشید باید در این بخش یک شماره‌تلفن وارد کنید برای راحت بازگردانی حسابتان، اما اگر اکانت را با شماره‌تلفن ثبت کرده‌اید این بخش برای شما نمایش داده نمی‌شود.

نتیجه‌گیری:

امروزه اکثر مردم در شبکه‌های مجازی از جمله اینستاگرام فعالیت دارند، در این مقاله به آموزش ساخت حساب اینستاگرام پرداختیم تا کسانی که قصد دارند عضو کاربران این اپلیکیشن شوند به‌راحتی بتوانند اکانت خود را بسازند، امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشید با استفاده از محتوای این مقاله صفحه شخصی خود را در اینستاگرام ساخته باشید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد