اونس طلا2306.19
مظنه15,066,000
18 گرم3,477,900
ارزش سکه33,943,698
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

فوری/ شمسایی از تیم ملی فوتسال استعفا داد

وحید شمسایی اعلام کرد که از فردا دیگر در تمرینات تیم ملی فوتسال شرکت نخواهد کرد.

به گزارش سایت طلا ، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال اظهار کرد: باید به نظر مجمع احترام گذاشت. تاج دوباره روی صندلی خودش گذاشت. امیدوارم صادقانه به این رشته کمک کند و در ادامه راه موفق باشد و جام جهانی خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: من ساعت ۳ و نیم صبح متوجه شدم که مجمع برگزار می‌شود. من در حال تماشای تلوزیون بودم که ناگهان در یکی از خبرگزاری‌ها دیدم که مجمع برگزار می‌شود و سپس به ما زنگ زدند و پیام دادند. وقتی بخواهند که رای بدهیم، پیدایمان می‌کنند، خیالتان راحت باشد! کشور ما آن قدر صلابت دارد که من این گونه رای دادن‌ها و تغییر رای‌ها از شب تا صبح را دوست ندارم. من با این فضا "حال" نمی‌کنم و برای تیم ملی فوتسال آرزوی موفقیت می کنم.

شمسایی در خصوص استعفایش از تیم ملی فوتسال عنوان کرد: تاج و نبی برای من ارزشمند هستند اما اتفاقاتی را که در فوتسال در سال‌های قبل رخ داد به چشم دیدم و دوست ندارم که تکرار شوند. من دوست دارم آن عزت حفظ شود. من دوست ندارم به رشته ام که در حال تغییر نسل است، بی‌اعتمادی شود و امیدوارم شخص دیگری این کار را قوی‌تر انجام دهد. خیلی این دوستان برای من عزیز هستند اما فاصله فکری من با آن‌ها زیاد است و تفاوت دیدگاه داریم. تیم، سوم دنیا شد ولی ۴ سال بعد پاداش آن داده شد. مهدی تاج رییس فوتسال آسیا بود که جام باشگاه‌های آسیا لغو شد.

او ادامه داد: آن‌ها مدیران لایقی هستند اما از این به بعد هوادار فدراسیون فوتبال هستم و از فردا دیگر سر تمرین تیم ملی فوتسال نمی‌روم. فوتسال ایران قدری بزرگ است که بهتر از من را بیاورند. من همیشه سعی کردم آزاده باشم. من با صفایی فراهانی، دادگان، تاج و کفاشیان کار کردم و به عنوان یک آدم، می توانم شخصا تصمیم بگیرم. من آدمی هستم که سعی کردم بزرگ فکر کنم، جلویم را ببینم و اندازه عقلم فکر کنم. من سرباز این وطن هستم و اکنون که میکروفن جلوی من می‌آید به خاطر همین کشور است. یک روز دیگر نوبت من خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد