اونس طلا2337.71
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

ویدویی خیره کننده از محصول جدید لامبورگینی با قیمتی نجومی!

کمپانی ایتالیایی «لامبورگینی» به تازگی قایق تفریحی و قدرتمند خود را معرفی کرده که ضمن داشتن طراحی جذاب ۴۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش سایت طلا، کمپانی ایتالیایی «لامبورگینی» به تازگی قایق تفریحی و قدرتمند خود را معرفی کرده که ضمن داشتن طراحی جذاب ۴۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد.

لامبورگینی اولین خودروسازی نیست که به تولید قایق های لوکس و پرقدرت روی آورده است. در سال ۲۰۱۸ بود که قایق لکسوس معرفی شد و «هوندا» هم با الهام از طراحی “NSX” قایقی قدرتمند ارائه کرد. «پورشه»، «استون مارتین» و «مرسدس بنز» هم قایق هایی از این دست تولید کرده بودند، اما به نظر می رسد لامبورگینی با طراحی تکنومار طرح جذاب تر و خشن تری را در مدل ۶۳ ارائه می دهد.

این قایق با مشارکت گروه دریایی ایتالیا ساخته شده و طراحی آن با الهام از طراحی لامبورگینی سیان (Sian) شکل گرفته است. لامبورگینی سیان اولین سوپر اسپرت هیبرید این کمپانی محسوب می شود و برخلاف دیگر قایق ها، که با الهام از خودروها ساخته شده بود، این بار لامبورگینی ۶۳ بسیار شبیه به سیان طراحی شده است.

البته طراحی یک قایق بسیار متفاوت از طراحی یک خودروست، اما DNA طراحی سیان در این قایق دیده می شود. مدیر عامل لامبورگینی در مورد این قایق می گوید:

«این قایق نشان دهنده اهمیت ایجاد یک مشارکت در بهترین حالت است. همکاری ما باعث شده سبک و تخصص هر دو طرف به دنیاهای متفاوت ورود کند و محصولی ارزشمند در محیطی جدید داشته باشیم. اگر من مجبور باشم یک لامبورگینی را روی آب تصور کنم این محصول دیدگاه من خواهد بود و من خوشحالم که این همکاری موفق را جشن می گیرم».

لامبورگینی می گوید دیواره ها و بدنه فوقانی این قایق از پوسته ای با مقاومت و کیفیت بالا توسط متخصصان نیروی دریایی در علوم هایدرودینامیک ساخته شده است. سقف این قایق با الهام از خودروهای رودستر لامبورگینی طراحی شده و چراغ های این قایق با الهام از مدل های “Terzo Millennio” و سیان ساخته شده است. همچنین مشتریان این قایق می توانند از طریق برنامه Ad Personam قایق خود را سفارشی سازی کنند. فرمان و جلوآمپر خودروهای لامبورگینی را روی این قایق می بینیم که حس سواری یک سوپر اسپرت را در قایق تداعی می کند. حتا دکمه استارت این قایق دقیقاً مثل دکمه استارتی است که در خودروهای لامبورگینی داریم.

تنها ۶۳ نمونه از این قایق ساخته خواهد شد و اولین نمونه آن اوایل ۲۰۲۱ عرضه می شود. در مورد قیمت این قایق تندرو و لوکس هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، اما انتظار می رود این قایق قیمتی نجومی داشته باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد