اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند مهارت مهم که خانم ها باید قبل از 40 سالگی آن را یاد بگیرند

سن فقط یک عدد است. همه ما افرادی را دیدیم که سن بالایی دارند اما مانند کودکان رفتار می کنند.

سن فقط یک عدد است. همه ما افرادی را دیدیم که سن بالایی دارند اما مانند کودکان رفتار می کنند. از طرف دیگر، افرادی هم هستند که بخاطر شرایطی سختی که داشتند در سن کم به بلوغ رسیدند. همه در زندگی شرایط سخت داشتند اما مهم این است که ما از آن چه تجربه و مهارتی کسب کرده باشیم. قبل از سن ۴۰ سالگی همه خانم ها باید این مهارت ها را یاد بگیرند.

ما در سایت طلا، این مهارت ها را برای شما در دو بخش جمع آوری کرده ایم که دانستن آن مفید است.

چه موقع صحبت کنید

شما آزادی بیان دارید ، با این حال ، شنوندگان شما انسان هستند و شما نمی توانید واکنش های آنها را کنترل کنید. بهمین خاطر، داشتن این مهارت و دانستن اینکه چگونه و چه موقع صحبت کنید، مهارتی است که باید یاد بگیرید تا بتوانید بهتر با مردم ارتباط برقرار کنید.

داشتن اشتباهات خود

وقتی اشتباه می کنیم ، می دانیم که اشتباه کرده ایم اما قسمت سخت آن قبول کردن مسئولیت اشتباهمان است. قبول کنید که شما انسان هستید و میتوانید اشتباه کنید. اگر اشتباهی میکنید آن را بپذیرید و ببینید کجا اشتباه کرده اید تا آن را جبران کنید.

مهارت مهم که خانم ها باید قبل از 40 سالگی

کوتاه صحبت کردن

بسیاری از افراد ، نمیتوانند مختصر و مفید صحبت کنند. زیرا فکر میکنند اینگونه صحبت کردن،کسل کننده است . یکی از مهمترین مهارتهایی است که باید در زندگی بیاموزید مختصر و مفید صحبت کردن است .

سفر انفرادی

سفرهای دخترانه سرگرم کننده است ، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه خودتان به تنهایی سفر کنید. این سفرها به شما کمک می کند تا استقلال و اعتماد به نفسی را که سفر گروهی از شما میگیرد ، به دست بیاورید.

کمکهای اولیه

داشتن مهارت کمک های اولیه برایتان مفید است .یک جعبه کمک های اولیه در ماشین و خانه خودتان داشته باشید و یاد بگیرید که چگونه از آن استفاده کنید.

آزادی مالی و ثبات

شما باید یاد بگیرید که چگونه امور مالی خودتان را مدیریت کنید ، پس انداز و یک حقوق بازنشستگی داشته باشید زیرا قطعاً در کل زندگی خود نمیتوانید کار کنید.

قدردانی از مردم

یاد بگیرید که در هر فرصتی که به دست می آورید ، از کسانی که برایتان کاری انجام میدهند ، قدردانی کنید. شما باید یاد بگیرید که از آنها تعریف کنید و به آنها بگویید که برای شما ارزشمند هستند.

با خودتان صلح کنید

تجربیات ما هیچ ارتباطی با شرایط ما ندارد و آنچه که اهمیت دارد، ذهن ما است. اتفاقات زیادی در اطراف ما رخ می دهد که خارج از کنترل ماست. بعضی اوقات شرایط زندگی سخت می شود و ذهن شما درگیر میکند. تنها چیزی که میتوانید آن را کنترل کنید، ذهن شماست.

اگر یاد بگیرید که با خودتان در صلح باشید ، میتوانید ذهن و احساس و درونتان را کنترل کنید.

درک ارزشهای خودتان

ارزش های هر کسی بخش مهمی از زندگی او است. ارزش ها باعث میشود که ما بهتر خودمان را بشناسیم و مسیرو اهدافمان را در زندگی فراموش نکنیم.

بدون اینکه حسرت گذشته را بخورید به گذشته خودتان نگاه کنید، ببینید برای چه چیزهایی جنگیدید که ارزش نداشته و چه چیزهایی در گذشته با ارزش بوده و به آن اهمیت ندادید. از این طریق میتوانید ارزش های واقعی را پیدا و آنها را درک کنید.

انتقادپذیری

همه نمی دانند چگونه باید از کسی انتقاد کنند. بهمین خاطر شما باید یاد بگیرید چگونه در برابر انتقاد واکنش نشان دهید. برای یادگیری این مهارت باید به حرف هایشان گوش دهید ، سعی کنید احساسات خودتان را کنترل کنید و سریع واکنش نشان ندهید . مهم نیست آنها چگونه از شما انتقاد میکنند ، مهم این است که شما یاد بگیرید آرامش خودتان را حفظ کنید تا بتوانید به بلوغ برسید.

شاید انتقاد آنها درست باشد اما بیان کردن آن را یاد نگرفتند ، پس بدون عکس العمل فقط گوش کنید و مانند بچه ها صدایتان را بلند نکنید و عصبانی نشوید.

محافظت از خود

ما در یک جامعه ناامن زندگی می کنیم و بیشتر زنان نسبت به مردان قدرت جسمانی کمتری دارند. به همین دلیل است که باید یاد بگیرید که از خودتان محافظت کنید. شما میتوانید این مهارت را در کلاس های دفاع شخصی یاد بگیرید.

عذرخواهی کردن

متاسفانه یکی از ویژگی هایی که همه ما داریم این است که نمیتوانیم اشتباهات مان را بپذیریم ، گاهی هم می پذیریم اما نمیخواهیم به آن اعتراف کنیم ،زیرا مجبور میشویم که عذرخواهی کنیم . برای بالغ شدن باید این مهارت را یاد بگیریم. اینکه در سن ۴۰ سالگی نتوانید به اشتباهاتتان اعتراف کنید و مسئولیت آن را قبول کنید مانند این است که دیگران با یک بچه ۵ ساله زندگی و معاشرت میکنند. وقتی آن را بپذیرید، میتوانید آن را جبران کنید.

رانندگی

شاید به خودتان بگویید : « من نیازی به آن ندارم و یا ماشین ندارم که این مهارت را یاد بگیرم» اما این یکی از مهارت های ضروری است که هر کسی باید آن را یاد بگیرد زیرا ممکن است شرایط اضطراری پیش بیاید که مجبور شوید از آن استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد