اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

با این تست ساده روانشناسی حیوان درونتان را پیدا کنید

در این تست روانشناسی یک حیوان انتخاب کنید و با ویژگی شخصیتی خودتان هم آشنا میشوید.

در این مقاله قصد داریم یک تست شخصیتی کوچک انجام دهیم که به شما کمک می کند تا حیوان درونتان را بشناسید. با توجه به حیوانی که انتخاب می کنید، با ویژگی شخصیتی خودتان هم آشنا میشوید.

روباه

شما کمی بداخلاق اما به شدت مدبر هستید. مهمتر از آن، شما می دانید که چه تصمیم هایی بگیرید. شما بخاطر اشتباهاتتان دیگران را مقصر نمیدانید و مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده میگیرید .مردم می دانند که شما باهوش هستید و به خاطر آن به شما احترام می گذارند. گاهی اوقات کمی بدبین هستید، اما فقط به این دلیل که دوست دارید با احتیاط حرکت کنید.

سیاهگوش

شما کمی تنبل و عاشق خوابیدن هستید. اگر می توانستید تمام روز را می خوابیدید. متأسفانه برای زنده ماندن باید کار کرد. شما باهوش هستید و همیشه راه های سریع تری برای انجام کارهایتان در مقایسه با دیگران پیدا می کنید. جایی که دیگران برای زنده ماندن تلاش می کنند، شما به راحتی پیشرفت می کنید. هرچند ممکن است گاهی اوقات کمی بداخلاق باشید.

گرگ

شما خشن، محافظ، وفادار و سرسخت هستید. هیچ کس نمیتواند به افرادی که دوستشان دارید آسیب برساند و یا آنها را ناراحت کند. شما با همه زود صمیمی نمی شوید بهمین خاطر دوستان زیادی ندارید، اما از دوستان کمی که دارید بسیار محافظت می کنید. شما بسیار خلاق هستید ، که به دلیل ساکت و تنها بودتان، دیگران از آن اطلاعی ندارند. بیشتر اوقات دچار سوءتفاهم می شوید.

شیر

شما از تصمیمات خودتان مطمئن هستید و می دانید چگونه کارهایتان را انجام دهید تا به اهدافتان برسید. شما بسیار برونگرا هستید و دوستان زیادی دارید و تنها بودن برایتان سخت است. به همین دلیل است که سعی می کنید با دیگران مهربان باشید تا در کنار شما بمانند. هر چند گاهی اوقات کمی مغرور می شوید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد