اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک در را انتخاب کنید و ببینید چه چیزی مانع پیشترفت شما در زندگی میشود

در به طور نمادین نشان دهنده گذر از یک جهان به جهان دیگر و گذر از یک مرحله به مرحله دیگر است.

در به طور نمادین نشان دهنده گذر از یک جهان به جهان دیگر و گذر از یک مرحله به مرحله دیگر است. در این تست شخصیت کافی است یکی از این درها را انتخاب کنید تا ببینید چه چیزی مانع عبور شما به مرحله دیگر زندگیتان میشود.

در قرمز

هر زمان که بخواهید در زندگی کار جدیدی انجام دهید، ترس از شکست مانع پیشترفت شما می شود. شما می ترسید که به اهداف خود نرسید، احساس میکنید برای تغییر آمادگی کافی را ندارید و یا جرات ترک منطقه امن خودتان را ندارید. اگر می خواهید در زندگیتان موفق شوید، لازم است با این ترس ها روبرو شوید.

در قهوه ای

نظرات دیگران مانع پیشترفت شما می شود. انتخاب و تصمیم هایتان به نظر اطرافیانتان بستگی دارد تا جایی که ترجیح می دهید از بزرگترین خواسته های خودتان دست بکشید تا با عزیزانتان درگیری نداشته باشید. هر از گاهی سعی کنید بدون توجه به آنچه دیگران می گویند از غرایز خودتان پیروی کنید و بدنبال اهدافتان بروید.

در سبز

شما دوست دارید تغییر کنید اما روال روزانه زندگیتان باعث میشود شما نتوانید اولین قدم را بردارید. دوست دارید مسیرهای جدید و ماجراجویی های جدیدی را تجربه کنید، اما نمی توانید این کار را انجام دهید زیرا در دام عادت های خودتان گرفتار شده اید. چرا با تغییرات کوچک شروع نمی کنید؟

در آبی

حساسیت شدیدتان، باعث میشود که نتوانید برای تغییرو پیشترفت خودتان کاری انجام بدهید. علاوه بر آن، ترس از رویارویی با موقعیت ها و افرادی که می توانند به شما آسیب برسانند، باعث می شود احساس ناراحتی کنید و برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. تلاش کنید حساسیت هایتان را کمتر کنید. اگر می خواهید زندگیتان را تغییر دهید، برای از آن به شهامت و شجاعت نیاز دارید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد