اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه مردانه تر به نظر برسیم و زنان را جذب کنیم

ما در زمانی زندگی می‌کنیم که مردان از پشت سر گذاشتن مشکلاتی که آن‌ها را به یک مرد واقعی تبدیل می کند، لذت نمی‌برند. اگر زندگی خوبی دارید، پس قدرت شخصیت و نوع زندگی شما برای جذب یک زن کافی است.

چگونه مردانه تر به نظر برسیم و زنان را جذب کنیم

ما در زمانی زندگی میکنیم که مردان از پشت سر گذاشتن مشکلاتی که آنها را به یک مرد واقعی تبدیل می کند، لذت نمیبرند. اگر زندگی خوبی دارید، پس قدرت شخصیت و نوع زندگی شما برای جذب یک زن کافی است.

تسلط بر یک مهارت

احتمالاً انتظار داشتید نکاتی مانند داشتن بازوهای قوی و صاف ایستادن در رتبه اول این لیست قرار بگیرد. اما وقتی صحبت از مرد بودن می شود این چیزها در اولویت آخر قرار میگیرند. تسلط داشتن بر هر حرفه ای چه در نوشتن، نقاشی یا کدنویسی، لازمه مرد بودن است. شما باید از نظر ذهنی خیلی قوی باشید تا بتوانید از همه تنگناها، مشقت ها و دردها عبور کنید.

اگر می خواهید مرد باشید، باید یک مهارت را بصورت تخصصی دنبال کنید. مهارت ها به شما صبر، استقامت، سخاوت و شخصیت می آموزند.

تسلط بر خود

تسلط بر خود

نکته حیاتی دیگر این است که باید یاد بگیرید بر خودتان مسلط باشید. مردی که به همه چیز واکنش نشان می دهد، بر سر کوچکترین چیزها با همسرش بحث میکند، براحتی به دیگران توهین میکند و همیشه احساساتش رفتارهای او را کنترل میکنند، یک نوزاد احساسی است.مرد بودن در آرام بودن است و اینکه به هرچیزی واکنش نشان ندهید.وقتی به خودتان مسلط شدید، میتوانید و بر احساسات خودتان هم کنترل داشته باشید.

شجاعت

مردبودن یعنی شجاعت داشتن، مردان واقعی ازاینکه به دنبال رویاهایشان بروند و یا شکست بخورند نمی ترسند . ترس از ناشناخته ها در هرکس متفاوت است. شجاعت فقدان ترس نیست. یک مرد شجاع مردی نیست که احساس ترس نداشته باشد. او از ترس های خودش آگاه است و یاد گرفته که با آنها چگونه مقابله کند.

صداقت و مردانگی

صداقت و مردانگی

هنگامی که یک مرد با اعتماد به نفس را می بینید، احتمالاً به سرعت متوجه ویژگی هایی مانند صاف ایستادن ، برقراری تماس چشمی م، زبان بدن در هنگام مکالمه و غیره خواهید شد. بسیاری از مقالات خودیاری به شما می گویند که این کارها را انجام دهید تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید اما این صفات از درونتان می آید.

برای اینکه مردانه تر باشید، باید صداقت داشته باشید. با افتخار زندگی کنید و کاری را که نمی توانید در ملاء عام انجام دهید، در خلوت نیزانجام ندهید.

انعطاف‌پذیری

زندگی سخت است و بهترین راه برای ارزش بخشیدن به این سختی انجام دادن یک کار ارزشمند است. همه ما وقتی یک شرایط سخت را پشت سر میگذاریم، خودمان را پیدا میکنیم و معنای زندگی را درک میکنیم.

بدون صبر، انسان نمی تواند جایگاه خودش را در دنیا پیدا کند و هر زمان که کارش سخت می شود، بی هدف از چیزی به چیز دیگر تغییر جهت میدهد.

هدفمند بودن

در راس آن چیزهایی که برای مردانه تر بودن لازم است، هدفمند بودن است. مردی که هدف ندارد، عصبانی، تلخ، کینه توز و انتقام جو است. مردی که هدفش است جذاب است، نیازی به جذابیت ظاهری ندارد. او از خودش راضی است و برای جلب توجه یک زن خوب مجبور نیست خیلی تلاش کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد