اونس طلا2342.17
مظنه14,806,000
18 گرم3,417,900
ارزش سکه33,357,918
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,600,000

جدیدترین خودرو ام وی ام معرفی شد + مشخصات

بالاخره خودرو برقی چری wuijie pro ام وی ام نیز منتشر شد و بهتر است که کمی بهتر با این خودرو برقی شهری آشنا شویم

به گزارش سایت طلا،بالاخره خودرو برقی چری wuijie pro ام وی ام نیز منتشر شد و بهتر است که کمی بهتر با این خودرو برقی شهری آشنا شویم، جدیداً شرکت ام وی ام به تولید خودروهای جمع‌وجور و برقی علاقه بسیار زیادی پیدا کرده است و خودروهای زیادی در این زمینه تولید کرده که جدیدترین مدل تولید شده خودرو ام وی ام در این مدل‌ها ماشین QQ wuijie pro هست بیایید در ادامه بیشتر با این خودرو آشنا شویم.

طرحی خودرو جدیدترین خودرو ام وی ام چری QQ wujie pro

خودرو جدید شرکت ام وی ام در قسمت طراحی قوی ظاهر شده است و توانسته با یک طراحی زیبا و مدرن دل طرف‌داران خود را به دست بیاورد، این خودرو هاچ بک بوده و خودروی بسیار جمع و جوری است و برای کسانی که خودروهای کوچک دوست دارند مناسب است.

خودرو چری wuijie pro از چراغ‌های T شکل برای جلو و عقب خود استفاده کرده است که باتوجه‌به طراحی جلو و عقب ماشین کاملاً با این مدل همخوانی داشته و زیبایی این خودرو را دوچندان کرده است، چراغ‌های جلوی این خودرو هالوژنی – LED می‌باشد و قابلیت تنظیم خودکار دارد.

این خودرو در بخش طراحی داخلی نیز نمره قابل قبولی می‌گیرد و شرکت ام وی ام سعی کرده است که درون این خودرو را خیلی شیک طراحی و تولید کند، همچنین این خودرو از یک مانیتور بزرگ در وسط داشبورد استفاده کرده است که به شما این قابلیت را می‌دهد که تمامی تنظیمات ممکن این خودرو را به کمک این مانیتور انجام دهید.

صندلی‌های این خودرو بسیار راحت و نرم بوده و نشستن طولانی‌مدت روی آن‌ها شما را اذیت نخواهد کرد، کابین آن نسبت به خودروهای دیگر کمی کوچک است و برای افرادی با جثه بزرگ مشکل ایجاد خواهد کرد، اما یادمان نرود که این خودرو شهری بوده و برای مسافرت‌های طولانی طراحی نشده است.

وقتی می‌گوییم این خودرو شهری است به این منظور نیست که نمی‌توان با این خودرو به مسافت‌های طولانی رفت، این امکان وجود دارد اما میزان پیمایش این خودرو خیلی زیاد نیست و شما باید در وسط راه خودرو خود را شارژ کنید تا بتوانید به مسیر خود ادامه دهید.

QQ wuijie pro

خودرو QQ در ابعاد 3402 میلیمتر در 1559 میلیمتر تولید شده است و ارتفاع آن نیز به 1550 میلیمتر می‌رسد و همان‌طور که اشاره کردیم خودروی کوچک و جمع و جوری است، البته باید اشاره کرد که این خودرو چهار سرنشین است.

این خودرو از رینگ‌های 16 اینچی در بخش چرخ‌های خود استفاده می‌کند، البته منتقدان معتقدند که این چرخ‌ها برای این خودرو کمی بزرگ طراحی شده‌اند و بهتر بود برای خودرویی که به این کوچکی طراحی شده است از تایرهای کوچک‌تری استفاده شود.

این خودرو به‌صورت دو درب طراحی شده است و چهار نفر می‌توانند در آن بنشینند، یک نفر جلو به همراه راننده و دو نفر نیز در پشت می‌نشینند، البته داخل این خودرو به‌طوری طراحی شده است که شما قادر هستید صندلی‌های عقب را تا کنید تا فضای بیشتری در قسمت صندوق عقب داشته باشید و به شما دسترسی کامل داده تا بتوانید فضای داخل کابین را به‌خوبی مدیریت کنید تا مشکلی با کمبود جا و کوچک بودن کابین آن نداشته باشید.

تکنولوژی‌های بکار رفته در جدیدترین خودرو ام وی ام چری wuijie pro

شرکت ام وی ام در یک عملکرد هوشمندانه از تراشه‌های نسل سوم کوالکام 6155 استفاده کرده است تا بتواند عملکرد کامپیوتر خودرو خود را بهبود ببخشد، قابل‌توجه است که این تراشه مرکزی هشت هسته‌ای بوده و از فرکانس پایه 1.92 گیگاهرتز برخوردار است و می‌تواند در رانندگی به کمک شما بیاید.

همچنین این خودرو از قابلیت نمایش 540 درجه دور خودرو برخوردار است، با این تکنولوژی شما به‌صورت کامل به‌تمامی نقاط خودرو دسترسی دارید و می‌توانید خیلی راحت قسمت‌های مختلف خودرو را مشاهده کنید، این قابلیت بسیار کاربردی بوده و خطر تصادفات رانندگی را کمتر می‌کند.

QQ wuijie pro

در کشورهایی مانند ایران که فرهنگ رانندگی خیلی جا افتاده نیست مسلط بودن به‌تمامی قسمت‌های ماشین می‌تواند از خیلی تصادفات رانندگی جلوگیری کند، مکانیزم کار این تکنولوژی عکس‌برداری 360 درجه و 180 درجه از محیط است، دوربین‌های موجود در خودرو این عکس‌ها را ثبت می‌کنند و با ادغام این دو عکس یک نمای 540 درجه از خودروی خود را دریافت خواهید کرد.

قیمت خودرو QQ wuijie pro

خودرو QQ wuijie pro در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که همین امر موجب می‌شود تا این خودرو در قیمت‌های مختلفی تولید و در بازار به فروش برسند، به‌طورکلی این خودرو به 4 تیپ و یا مدل تقسیم می‌شود که تیپ 4 این خودرو جدیدترین مدل از چری wuijie pro است.

تیپ یک این خودرو ضعیف‌ترین نوع آن بوده و توان موتور آن 55 کیلووات است و توانایی تولید 73 اسب بخار نیرو را دارد و گشتاور آن نیز 150 نیوتن متر است و این موتور به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید تا حداکثر 120 کیلومتر بر سرعت در جاده‌ها رانندگی کنید، سیستم شارژدهی این خودرو به شما این اجازه را می‌دهد تا بتوانید با یکبار شارژ کامل با خودرو 301 کیلومتر رانندگی کنید، این تیپ از خودرو چری QQ wuijie pro با قیمت 80 هزار یوان به بازار عرضه می‌شود.

تیپ چهارم این خودرو که آخرین مدل از چری QQ wujie pro می‌باشد نسخه بهبودیافته تیپ یک است، موتور آن 70 کیلووات قدرت دارد و قابلیت تولید 92 اسب بخار نیرو دارد، عملکرد موتور در تیپ چهار افزایش پیدا کرده است و شما می‌توانید تا 125 کیلومتر بر ساعت با این خودرو رانندگی کنید، این مدل از خودروQQ wuijie pro نیز با قیمت حدوداً 102 هزار یوان به بازار جهانی عرضه می‌شود، شما می‌توانید با کمک باتری تیپ چهار حدود 408 کیلومتر بدون توقف رانندگی کنید.

یکی از ویژگی‌ها که روی قیمت خودروهای برقی تأثیر می‌گذارد ظرفیت باتری آن‌ها است، هرچه ظرفیت باتری افزایش پیدا کند خودرو مسافت بیشتری را بدون توقف طی خواهد کرد، برای مثال: باتری‌های QQ wuijie pro تیپ یک 30 کیلوواتی هستند و این در حالی است که تیپ چهار این خودرو از باتری‌های 40 کیلوواتی استفاده می‌کند، همین امر سبب می‌شود تا قیمت تیپ چهار این خودرو بالاتر باشد.

باتری خودرو چری QQ wuijie pro از قابلیت فست‌شارژ نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید باتری خودرو خود را در عرض چهل و پنج دقیقه صددرصد کنید، همین امر موجب می‌شود تا خودروهای برقی برای مسافت‌های طولانی مناسب نباشند، زیرا شما باید هر 400 کیلومتر یکبار یک ساعت توقف کنید تا خودروی شما کامل شارژ شود.

امنیت خودرو QQ wuijie pro

سازمان NCAP آمریکا که امنیت خودروهای تولید شده در دنیا را ارزیابی می‌کند نمره بسیار خوبی به خودرو چری QQ wuijie pro نداده است، این سازمان ماشین‌ها را با ستاره ارزیابی می‌کند و خودرویی که 5 ستاره از این سازمان دریافت کند از نظر امنیتی بسیار قدرتمند است، متأسفانه این ماشین از سازمان NCAP هیچ ستاره‌ای دریافت نکرد و از نظر امنیت ضعیف ظاهر شده است.

QQ wuijie pro

البته لازم به ذکر است که این خودرو از سیستم ایربگ عالی برخوردار است که عملکرد بهینه شده و عالی دارد و می‌تواند جان راننده و سرنشینان آن را در مواقع خطرناک نجات دهد، همچنین این خودرو به جهت بالابردن امنیت خودرو در برابر دزدان از دستگیره‌های مخفی استفاده می‌کند.

این امر سبب می‌شود تا دزدان به دستگیره در خودرو دسترسی نداشته باشند و واردشدن به این خودرو برای آن‌ها کمی دشوار شود و از این نظر عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد.

آیا چری QQ wuijie pro همان ام وی ام 110 است؟

خیلی از ایرانی‌ها بر این باور هستند که QQ wuijie pro همان ام وی ام 110 است، اگر بخواهیم از نظر ظاهری آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم شباهت‌های زیادی باهم دارند، البته که ظاهر QQ کمی بهتر از ام وی ام 110 است و تغییرات محسوسی در طراحی داخلی و خارجی آن اعمال شده است.

همان‌طور که می‌دانید QQ خودروی برقی است و این در حالی است که خودرو ام وی ام 110 با بنزین کار می‌کند و خیلی از مردم معتقد هستند که QQ نمونه برقی شده ام وی ام 110 است، البته این نظریه چندان غلط هم نیست و این دو خودرو شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند.

سخن آخر

در نهایت به‌صورت کامل با خودروی برقی چری QQ wuijie pro یا همان ام وی ام 110 قبلی خود آشنا شدیم، سعی کردیم به‌صورت کامل و با جزئیات قسمت‌های مختلف این خودرو را بررسی کنیم، QQ یک خودرو شهری میان‌رده است و در صورتی که به خودروهای برقی علاقه دارید و خیلی از شهر خارج نمی‌شوید خرید خودرو QQ می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد