اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین گوشی ۷ میلیونی که تا به حال خبر نداشتید + عکس

امروزه با گران شدن تلفن همراه، برخی از مردم به دنبال خرید یک گوشی خوب و باکیفیت با قیمت مناسب هستند، گوشی‌های ارزان باکیفیت در بازار موجود است که به دلیل آشنا نبودن با آن‌ها به سراغشان نمی‌رویم، در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان آشنا کنیم.

به گزارش سایت طلا ،امروزه با گران شدن تلفن همراه، برخی از مردم به دنبال خرید یک گوشی خوب و باکیفیت با قیمت مناسب هستند، گوشی‌های ارزان باکیفیت در بازار موجود است که به دلیل آشنا نبودن با آن‌ها به سراغشان نمی‌رویم، در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان آشنا کنیم تا بتوانید با قیمت مناسب یک گوشی باکیفیت و پرکاربرد را تهیه کنید با ما همراه باشید.

تلفن همراه به یک وسیله پرکاربرد تبدیل شده است که امروزه اکثر افراد در سنین مختلف از آن استفاده می‌کنند، داشتن گوشی لازم است و اکثر کارهای روزمره به‌وسیله این تلفن‌های همراه انجام می‌شود.

کارهای بانکی، کارهای اینترنتی، ارتباط برقرار کردن با کشورهای مختلف دنیا، ارسال و دریافت اطلاعات,کسب اطلاعات از اتفاق‌های که در دنیا می‌افتد بخشی از کارهای است که به‌وسیله گوشی انجام می‌شود.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون:

در بازار موبایل انواع گوشی‌ها باکیفیت‌ و برندهای مختلفی وجود دارد، در این بخش قرار است با گوشی‌های باکیفیت که تا ۷ میلیون تومان قیمت دارند آشنا شویم تا شما با اطلاعاتی که به دست می‌آورید با اطمینان یک مدل را انتخاب کنید.

گوشی هواوی Y9s:

گوشی تا ۷ میلیون تومان می‌توان هواوی Y9s را معرفی کرد که یکی از موبایل‌‌های پر طرف‌دار بازار است، این گوشی کیفیت ساخت بالایی دارد، این مدل را شرکت هوآوی در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد که از مشخصات بالایی برخوردار است و از برنامه‌های روز دنیا پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در فهرست بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان در بازار قرار گرفته است که قیمت پایین آن تأثیر زیادی در فروش و محبوبیت این گوشی داشته است.

طراحی هواوی Y9s بسیار منحصربه‌فرد است و زیبایی و شیک بودن این گوشی باعث شده طرف‌داران زیادی را به خود جذب کند، علاوه بر ظاهر، رنگ‌بندی بسیار جذابی این موبایل دارد؛ فریم دور آن از فلز ساخته شده است اما جلو و پشت‌گوشی با استفاده از شیشه طراحی شده.

تقریباً ۸۴٫۷ در صد از ظاهر جلویی موبایل به صفحه‌نمایش اختصاص‌داده‌شده است، در پشت‌گوشی سه لنز دوربین قرار دارد، کیفیت دوربین اصلی این گوشی از ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار است که نسبت به برخی از رقبا بسیار مناسب است، دوربین دوم ۸ مگاپیکسل و سوم ۲ مگاپیکسل است.

سامسونگ گلکسی A32:

گوشی دوم از برند سامسونگ است که با واردشدن به بازار نظر خیلی از کاربران سامسونگ رو به خود جذب کرد و تبدیل شد به یکی از پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ.

سامسونگ A32 از طراحی جدیدی برخوردار است و با استفاده از پلاستیک مقاوم و باکیفیت ساخته شده است. این تلفن همراه از برنامه‌های جدید سامسونگ به‌خوبی پشتیبانی می‌کند و در پردازش اطلاعات و بارگذاری برنامه‌ها تا الان به مشکلی برنخورده است.

در قاب پشتی موبایل چهار عدد دوربین باکیفیت بالا قرار دارد که جذابیت این مدل را بیشتر کرده است، کیفیت دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل و فوق عریض از ۸ مگاپیکسل، دید عمق و ماکرو از ۵ مگاپیکسل برخوردار هستند.

این گوشی از سرعت بسیار مناسبی برخوردار است که برای استفاده روزمره طراحی شده، اگر قصد دارید یک گوشی برای انجام کارهای معمولی تهیه کنید A32 از نظر کیفیت و کارایی مناسب شما است، از این موبایل نباید انتظار پشتیبانی از بازی‌های سنگین مانند: Call of duty داشت، این مدل برای استفاده شخصی و معمولی طراحی شده است.

در تراشه این گوشی مدیا تک هیلو G80 قرار دارد، ظرفیت باتری A32 ۵۰۰۰ میلی‌آمپر است که به‌راحتی شارژ باتری آن تمام نمی‌شود، یکی از مسئله‌های بزرگ زود تمام شدن باتری بود که در این گوشی حل شده است، شما داخل این موبایل می‌توانید از دو سیم‌کارت هم زمان استفاده کنید و حافظه داخلی آن در دو نوع ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت وجود دارد.

شیائومی پوکو X3 پرو:

شیائومی پوکو ایکس 3 پرو یکی از پر طرف‌دارترین گوشی‌های بازار است، این موبایل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به رقبای خود قیمت مناسبی دارد، این مدل از نظر سخت‌افزاری و امکاناتی که دارد یک گوشی مقاوم و سرعت بالا است که برنامه و بازی‌های سنگین را اجرا می‌کند.

از نظر ظاهری باید گفت: که ظاهر ساده‌ای دارد اما کیفیت بالای آن باعث شده است اکثر افراد به شکل ظاهری آن دقت نکنند، گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 پرو در لیست بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان قرار دارد که با اطمینان می‌توان گفت: این موبایل نسبت به رقبای خود کیفیت بالاتری را عرضه کرده است و قیمت آن نیز مناسب‌تر از رقبا است.

چهار دوربین در پشت‌گوشی قرار دارد که کیفیت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل التراواید، ۲ مگاپیکسل عمق‌سنج و ماکر است.

حافظه داخلی این گوشی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است که بر اساس استفاده‌ای که دارید می‌توانید انتخاب کنید، اندروید شیائومی پوکو ایکس 3 پرو ۱۱ است و رم آن در دو حجم ۸ و ۶ وجود دارد.

شیائومی پوکو M4 پرو:

یکی دیگر از گوشی‌های باکیفیت برند شیائومی تا ۷ میلیون تومان پوکو M4 پرو است که ظاهر و رنگ‌بندی بسیار زیبایی دارد، رنگ‌های جذاب این مدل باعث شده به‌سرعت در بازار شناخته شود و در مدت‌زمان کوتاه به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی تبدیل شود.

کیفیت و کارایی این گوشی برای استفاده روزمره مناسب است، عمر باتری بالایی دارد و شما به‌راحتی می‌توانید ۱۰ الی ۱۵ ساعت از گوشی به طور مدام استفاده کنید و هنگام خالی‌شدن باتری ۷۰ دقیقه زمان نیاز دارد به طور کامل شارژ شود.

این گوشی دارای دوربین‌های باکیفیت است، این مدل یکی از تلفن‌ همراهی است که از سرعت اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند، سخت‌افزاری شیائومی پوکو M4 پرو از برنامه‌های بروز دنیا پشتیبانی می‌کند و اندروید این گوشی ۱۱ است.

گوشی پوکو M4 پرو از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، اسپیکر به‌کاررفته در این گوشی کیفیت بالای دارد و صداها را به‌صورت کاملاً واضح پخش می‌کند.

گوشی redmi 10:

این گوشی نیز از برند شیائومی است که از حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت برخوردار است، قدرت پردازش بالایی دارد که کارهای روزمره را بدون هیچ مشکلی انجام می‌دهد.

رم این گوشی ۴ است و می‌تواند از برنامه‌های تقریباً قدرتمند پشتیبانی کند، ردمی 10 از اینترنت 5G برخوردار است و می‌توانید از ۲ سیم‌کارت هم‌زمان در این گوشی استفاده کنید.

زمان عرضه، این گوشی دارای اندروید ۱۰ بود که به اندروید ۱۱ ارتقا یافته است، دوربین‌های این گوشی برای عکاسی بسیار مناسب است و کیفیت بالایی دارد، ۶۴ مگاپیکسل واید، ۸ مگاپیکسل اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل هستند.

سخن آخر:

گوشی‌های هوشمند تا ۷ میلیون تومان در بازار بسیار است اما تمام آن‌ها از کیفیت و پشتیبانی خوبی برخوردار نیستند، در این مقاله سعی کردیم گوشی‌های مناسب و پرکاربرد تا ۷ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک انتخاب عالی داشته باشید، گوشی امروزه برای هر فردی نیاز است، اکثر کارهای روزمره به‌وسیله تلفن‌های همراه انجام می‌شود شما با این موبایل‌ها می‌توانید بسیاری از امور روزانه خود مانند خرید اینترنتی، انجام امور بانکی و ... انجام دهید. امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با بکار گیری محتوای این مقاله یک گوشی باکیفیت و قیمت مناسب برای خود تهیه کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد