اونس طلا2337.71
مظنه14,376,000
18 گرم3,318,700
ارزش سکه32,389,128
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

ترفندی جالب برای افزایش صدا در گوشی های اندروید

گوشی‌ها کاربردهای مختلفی دارند و شما می‌توانید از اسپیکرهای گوشی‌های هوشمند جهت پخش هر صدایی استفاده کنید.

به گزارش سایت طلا،گوشی‌ها کاربردهای مختلفی دارند و شما می‌توانید از اسپیکرهای گوشی‌های هوشمند جهت پخش هر صدایی استفاده کنید، بنابراین درصورتی‌که به‌خوبی از اسپیکر خود محافظت نکنید میزان صدای آن کاهش خواهد یافت، راهکارهای متفاوتی وجود دارند که می‌توان با استفاده از آن‌ها صدای اسپیکر گوشی خود را افزایش داد، موزیک گوش‌کردن با صدای بلند تجربه دلچسبی است که اکثر مردم از آن لذت می‌برند، اگر شما نیز از صدای پایین اسپیکر خود رنج می‌برید، در ادامه با ما همراه باشید تا با ترفندهای افزایش صدا گوشی اندرویدی آشنا شویم.

چگونه صدای گوشی خود را افزایش دهیم؟

افزایش صدای گوشی کار خیلی سختی نیست و شما می‌توانید با تغییرات در تنظیمات گوشی صدای آن را افزایش دهید، اما اگر احساس می‌کنید که این کاهش صدا به دلیل مشکل در سخت‌افزار سیستم صوتی گوشی می باشد بهتر است که به آن دست نزده و تعمیرات آن را به یک کارشناس بسپارید.

راهکارهای زیر می‌تواند به شما کمک زیادی در زمینه افزایش صدای گوشی بکند.

Volume limit گوشی خود را غیرفعال کنید

گوشی‌های اندرویدی قابلیتی دارند که Volume limit نام دارد این قابلیت باعث می‌شود تا شما نتوانید از حداکثر توان اسپیکرهای گوشی استفاده کنید، زیرا استفاده طولانی‌مدت از سخت‌افزار در بالاترین سطح آن موجب آسیب می‌شود، به همین دلیل است که تولیدکنندگان این قابلیت‌ها را طراحی کرده‌اند تا شما نتوانید از حداکثر توان اسپیکرها استفاده کنید، شما می‌توانید برای افزایش صدا گوشی اندروید خود این قابلیت را غیرفعال کنید.

همچنین بعضی از تولیدکنندگان از اسپیکرهای بی‌کیفیت برای تولید گوشی خود استفاده می‌کنند و این اسپیکرها توان پخش صدا در ولوم بالا را ندارند و صدا را بی‌کیفیت پخش می‌کنند، در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه Volume limit را غیرفعال کنید تا صدای اسپیکر شما افزایش پیدا کند.

ابتدا وارد ستینگ گوشی خود شوید و به قسمت Sound And Vibration بروید، پس از واردشدن به بخش Sound And Vibration در میان گزینه‌های موجود به دنبال بخش Volume بگردید و روی آن کلیک کنید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود.

بالا سمت راست گوشی یک آیکون سه‌نقطه قرار دارد، روی آن کلیک کرده تا یک منو برای شما باز شود، در منو به دنبال گزینه Media Volume limit بگردید و روی آن کلیک کنید تا وارد پنجره جدید شوید، درصورتی‌که Media Volume Limit در گوشی شما فعال بود آن را غیرفعال کنید تا سیستم از حداکثر توان اسپیکر گوشی استفاده کند و صدای گوشی افزایش پیدا کند.

اگر از کیفیت خروجی صدا از اسپیکر خود راضی نیستید بهتر است که قید صدای بلند را بزنید و دوباره Media Volume Limit را فعال کنید تا بتوانید موزیک را باکیفیت‌تر گوش کنید، همیشه افزایش صدا گوشی اندروید کارساز نیست و می‌تواند کیفیت صدا را کمتر کند.

برای افزایش صدا گوشی اندروید خود Equalizer گوشی را تنظیم کنید

گوشی‌ها قابلیتی به نام Equalizer دارند که با کمک آن می‌توانید میزان صدای خروجی از اسپیکر را تغییر دهید، این تنظیمات می‌تواند روی کیفیت صدای خروجی نیز تأثیر بگذارند، همان‌طور که می‌دانید موسیقی دارای سبک‌های مختلف است Equalizer به شما این امکان را می‌دهد تا خروجی صدا را بر اساس سبک موسیقی خود تغییر دهید تا بتوانید بهترین تجربه را در گوش‌دادن به موسیقی تجربه کنید.

درصورتی‌که شما موزیک PoP گوش می‌کنید می‌توانید تنظیمات خروجی موسیقی را روی حالت PoP قرار دهید، همچنین خود برنامه Equalizer دارای گزینه‌های پیش‌فرض است و شما می‌توانید بر اساس موسیقی موردنظر خود از حالت‌های پیش‌فرض آن استفاده کنید، این فرایند موجب افزایش صدا گوشی اندروید شما نخواهد شد اما با تنظیمات مناسب می‌تواند کیفیت صدا را بهبود ببخشد.

همچنین این برنامه به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات خود را به‌صورت دستی تنظیم کنید در پنجره برنامه Equalizer نوارهایی وجود دارند که هرکدام برای تنظیم بخشی از صدا است، شما می‌توانید با تغییر دادن این نوارها تنظیمات خروجی صدا را به‌دلخواه خود تغییر دهید.

درصورتی‌که تنظیمات صدا را تغییر دادید و از تغییرات آن راضی نبودید، می‌توانید گزینه Normal را از لیست پیدا کرده و انتخاب کنید تا تنظیمات به حالت عادی بازگردد، همچنین می‌توانید تمام نوارها را به حالت قبلی خود برگردانید تا تنظیمات صدا نرمال شود.

اسپیکر گوشی خود را تمیز کنید

امکان این وجود دارد که درون اسپیکر گوشی شما آشغال گیرکرده باشد، یک عدد خلال دندان یا یک شیء نوک‌تیز بردارید و به‌آرامی اطراف اسپیکر را تمیز کنید، کثیف بودن اسپیکر موجب می‌شود که توان آن کمتر شود، همچنین خود گوشی‌های اندرویدی قابلیتی دارند که می‌توان از آن به جهت تمیزکردن اسپیکر استفاده کرد.

به تنظیمات گوشی رفته و این قابلیت را فعال کنید، با فعال‌کردن این قابلیت گوشی حجم زیادی از صدا را به کمک ویبره از اسپیکر گوشی خارج می‌کند، این لرزش موجب می‌شود تا آشغال‌ها و گردوخاک خیلی سریع از اسپیکر خارج شوند و این باعث افزایش صدا گوشی اندرویدی شما خواهد شد.

برای افزایش صدا گوشی اندرویدی خود از اسپیکر جانبی استفاده کنید

شما می‌توانید از اسپیکرهای بلوتوثی استفاده کنید، درصورتی‌که به گوش‌دادن موسیقی با صدای بالا علاقه دارید اما گوشی شما از اسپیکر ضعیفی برخوردار است می‌توانید از اسپیکرهای بلوتوثی استفاده کنید، این اسپیکرها با بلوتوث به گوشی شما وصل می‌شوند و موزیک را با صدای بلند پخش می‌کنند.

البته دقت کنید که اسپیکرهای باکیفیت خریداری کنید زیرا بعضی از اسپیکرها هستند که با افزایش صدا کیفیت موزیک را کاهش می‌دهند.

توان گوشی خود را چک کنید

حتماً قبل از هر اقدامی از کیفیت اسپیکرهای گوشی خود مطمئن باشید، شما می‌توانید مدل گوشی خود را در اینترنت سرچ کنید و از مدل اسپیکر گوشی خود باخبر شوید، درصورتی‌که اسپیکر گوشی شما باکیفیت‌تر است و احساس می‌کنید که توان آن بیشتر از الانمی باشد، می‌توانید از روش‌های بالا استفاده کنید، اما درصورتی‌که اسپیکر ضعیف باشد کاری از دست شما برنمی‌آید و افزایش صدا گوشی اندروید کارآمد نخواهد بود.

از برنامه‌های تقویت صدا استفاده کنید

برنامه‌های متفاوتی وجود دارند که با تغییر تنظیمات گوشی صدای اسپیکر گوشی را تا دوبرابر افزایش می‌دهند، بهتر است تا از این برنامه‌ها استفاده کنید و تأثیر آن‌ها را با چشم خود مشاهده کنید، البته میزان تأثیر این برنامه‌ها به مدل گوشی و مدل اسپیکر شما بستگی دارد، در ادامه به بعضی از برنامه‌های تقویت‌کننده صدا اشاره خواهیم کرد.

برنامه MX Pllayer

این برنامه بیشتر برای فیلم بازها مناسب است، درصورتی‌که شما به دیدن فیلم با صدا بلند علاقه دارید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید، MX Player می‌تواند میزان صدای خروجی فیلم از اسپیکر شما را دوبرابر کند،

برنامه VLC

این برنامه تقریباً دوکاره محسوب می‌شود، شم هم می‌توانید از این برنامه جهت فیلم دیدن استفاده کنید و هم گوش‌دادن به موسیقی، این برنامه می‌تواند میزان صدای خروجی از اسپیکر گوشی شما را تا 200 درصد افزایش دهد و فیلم دیدن و گوش‌دادن موسیقی را لذت‌بخش‌تر کند، از این برنامه می‌توانید برای افزایش صدا گوشی اندروید خود استفاده کنید.

برنامه super volume booster

یکی دیگر از برنامه‌های کاربردی در این زمینه Super Volume Booster است، این برنامه تقریباً می‌تواند تمامی صداهای خروجی اسپیکر شما را تقویت کند و صرفاً صداهای بستر برنامه را افزایش نمی‌دهد، شما می‌توانید قابلیت این برنامه را فعال کرده و به بازی‌کردن بپردازید.

سخن پایانی

در نهایت سعی کردیم که تمامی راه‌های ممکن جهت افزایش صدا گوشی اندرویدی را به شما آموزش دهیم، شما می‌توانید با استفاده از این روش‌ها صدای اسپیکر گوشی خود را دوبرابر کنید، همچنین برنامه‌های کاربردی به شما معرفی کردیم که می‌توانند صدای بلندگو شما را در شرایط مختلف افزایش دهند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد