اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آشنایی با خودروی جدید و جذاب لاماری ایما

امروزه خودروهای بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند و اکثر مردم از مشخصات آن‌ها هیچ اطلاعی ندارند، خودرو لاماری ایما یکی از ماشین‌های جدید و جذابی است که مدت کوتاهی می‌باشد که وارد بازار خودرو در ایران شده است

به گزارش سایت طلا،امروزه خودروهای بسیار زیادی وارد بازار شده‌اند و اکثر مردم از مشخصات آن‌ها هیچ اطلاعی ندارند، خودرو لاماری ایما یکی از ماشین‌های جدید و جذابی است که مدت کوتاهی می‌باشد که وارد بازار خودرو در ایران شده است و طرف‌داران بسیاری را به خود جذب کرده است، خودرو چینی لاماری با ظاهر جذاب و زیبا دارای مشخصات بسیاری است که در این مقاله به طور کامل به بررسی لاماری ایما یک خودرو تازه به تولید رسیده پرداخته‌ایم، اگر قصد خرید یا آشنایی با این ماشین را دارید تا انتها با ما همراه باشید.

بررسی لاماری ایما:

خب رسیدیم به بررسی لاماری ایما، این خودرو کراس اور چینی که به دلیل داشتن ظاهر زیبا و جذاب طرف‌داران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است را در این بخش به طور کامل معرفی کرده‌ایم.

لاماری ایما یک خودرو چینی از شرکت دانگ فنگ است که وارد بازار داخلی ایران شده است و شرکت آرین پارس موتور مونتاژ این خودرو را در ایران بر عهده دارد.

ظاهر خودرو لاماری ایما:

خب از نظر ظاهری که باید گفت از خودروهای بروز دنیا الگوبرداری شده است، ظاهر جلوی خودرو به دلیل طراحی چراغ‌های جذاب یک‌شکل متفاوت جذاب و زیبا دارد و این طراحی به پوزه کوسه معروف است.

طراحی این کراس‌اوور شبیه به شاسی‌های کوپه است و اگر به‌خوبی به آن دقت نکنید احساس می‌کنید این خودرو یک کوپه است اما این خودرو یک کراس‌اوور کامل است که ظرفیت 5 سرنشین را دارد و ابعاد به‌کاررفته برای طراحی آن کامل مشخص می‌کند که این یک خودرو کوپه نیست.

چراغ‌های این خودرو بر روی سپر قرار دارد و یک جفت چراغ به‌صورت ابرو بر بالایی سپر بر روی بدنه خودرو قرار دارد که به آن راهنما و روشنایی روز گفته می‌شود.

اگر از نمای جانبی به این خودرو اسپرت نگاه کنید متوجه رینگ‌های 19 اینچ می‌شوید، برای طراحی نمای جانبی از خطوط بسیار جذابی بر روی بدنه استفاده شده است که یک نمای بسیار جذابی را به نمایش می‌گذارد.

زیر درب‌ها ضربه‌گیرهای وجود دارد که باعث زیباتر شدن این خودرو شده است و باربندی که بر روی سقف آن قرار گرفته یک فرم بسیار جذابی را نشان می‌دهد و به جذابیت خودرو بسیار کمک کرده است.

دو اگزوز در پشت خودرو قرار دارد، چراغ‌های پیوسته عقب این خودرو به زیبایی آن در نمای پشت بسیار کمک کرده است و باعث علاقه‌مندی بیشتر مردم شده است؛ این خودرو از نظر ظاهری کاملاً اسپرت طراحی شده و یک ظاهر خاص و به‌یادماندنی دارد.

نمای داخلی لاماری ایما:

ظاهر داخلی این خودرو از دور دوزی چرمی تشکیل شده است و دوخت آن با نخ‌های قرمز می‌باشد که به صندلی‌ها نمای جذابی داده است که تقریباً اکثر خودروهای به‌روز دنیا به این شکل طراحی می‌شوند، بر روی داشبورد خودرو دو نمایشگر 10.2 باکیفیت در یک قاب قرار دارد.

یکی از این نمایشگر‌ها پشت فرمان قرار دارد و به‌عنوان صفحه کیلومتر خودرو طراحی شده است و یک نکته جالبی که در داخل این خودرو نظر شما را جذب می‌کند به‌کارنرفتن دکمه‌های فیزیکی است و تمام دکمه از طریق نمایشگرها قابل‌دسترس است.

فرمان به‌کاررفته در این خودرو بسیار ساده و خوش‌دست است، کلیدهای کنترل سیستم پخش صوت، کروز کنترل، کامپیوتر و تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش بر روی فرمان قرار دارد؛ در سمت چپ کلید‌های وجود دارد که شما می‌توانید سیستم کنترل پایدار خودرو را روشن و خاموش کنید و آینه‌های جانبی را تنظیم نمایید.

بر روی داشبورد این خودرو دریچه‌های تهویه مطبوع هوا به شکل بسیار زیبا و دلنشینی طراحی شده است و شکل آن‌ها گرد می‌باشد که باعث زیباتر شدن داشبورد خودرو شده است.

فضای داخل کابین برای 5 نفر بسیار مناسب است و صندلی‌های آن‌طوری طراحی شده که فضا برای سرنشینان پشت به‌اندازه کافی فضای نشستن باشد و در نشستن دچار مشکل نشوند 3 نفر به‌راحتی می‌توانند بر روی صندلی‌های عقب بنشینند، صندلی‌ها از چرم دوخته شده‌اند و در محل نشیمنگاه سوراخ‌های برای جلوگیری از تعریق در نظر گرفته شده است.

در کنسول وسط این خودرو دنده ماشین جای گرفته و مجهز به شارژر وایرلس و یک فضا برای گذاشتن وسایل نیز است، اطراف دنده چند دکمه فیزیکی به‌کاررفته که یکی از آن‌ها برای ترمز پارک برقی، اتو هلد و سیستم کنترل در سرازیری است.

امکانات رفاهی و امنیتی لاماری ایما:
از نظر ایمنی و رفاهی در مرحله اول باید به شش کیسه هوای که در آن وجود دارد اشاره کرد، سیستم ترمز ضد قفل، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایدار الکترونیکی خودرو، اتوهلد و کنترل خودرو در سرازیری برخی از امکانات امنیتی این خودرو به‌حساب می‌آیند.

سایر امکانات شامل، نمایشگر لمسی، سیستم ترمز کمکی، کمکی شروع حرکت در سربالایی، دوربین عقب، هشدار و پایش فشار باد لاستیک‌ها، صندلی برقی که قابلیت تنظیم در شش جهت مختلف را دارد، سانروف برقی پانوراما، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، ورود بدن کلید، مد رانندگی و اسپرت و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است.

این امکانات برای یک خودرو معمولی بسیار مناسب است اما از قیمت و ظاهر این ماشین توقع امکانات بیشتری خریداران دارند، شرکت آرین پارس موتور اعلام کرده است در نسخه بعدی این ماشین امکانات بیشتری به آن اضافه خواهد شد و یکی از آن‌ها دوربین دید 360 درجه است.

بررسی لاماری ایما از نظر فنی:

این کراس اور چینی دارای 1.5 لیتر پیشرانه چهارسیلندر توربو شارژ است، پیشرانه‌ای در این خودرو به‌کاررفته توسط یک شرکت خودروسازی معتبر ساخته شده است سازنده آن میتسوبیشی است که توان تزریق مستقیم سوخت GDI را دارد.

قدرت موتور لاماری قابل‌قبول است و یکی از قدرتمندترین موتورهای 1.5 لیتری توربو شارژ در بازار خودروهای ایران است، موتور قدرتمند این خودرو توان تولید 285 نیوتن متر گشتاور و 195 اسبی بخار قدرت است.

در کل این خودرو یک خودرو قدرتمند است که نسبت به رقبای خود توانایی بالاتری دارد، گیربکس موجود در این ماشین ۷سرعته است و امکان تعویض دنده به‌صورت دستی در آن وجود ندارد، شما می‌توانید در 3 حالت با این خودرو چینی جذاب رانندگی کنید، اول نرمال، اکو و اسپرت شما به‌راحتی می‌توانید در این حالات از رانندگی خود لذت ببرید.

جمع‌بندی

خودروی لاماری ایما یک کراس اور جذاب و دوست‌داشتنی است که با ورود به بازار توانست مشتریان بسیاری را به خود جذب کند و یکی از دلایل محبوب شدن این خودرو ظاهر به‌روز و جذاب آن است، اکثر مردم به دلیل جدید بودن این خودرو به طور کامل با مشخصات آن آشنا نیستند و به همین دلیل در این مقاله ما به بررسی لاماری ایما پرداختیم.

این خودرو دارای مشخصات بسیار زیادی است و قیمت آن نسبت به سایر خودروهای چینی که در بازار موجود هستند مناسب است،

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد