اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سیتروئن اعجوبه‌ جدید و آینده‌دار سایپا + ویدیو و قیمت

سیتروئن C3 XR کراس اور جدید سایپا خواهد بود که بر اساس پلتفرم P700 و با جشنواره‌ای از سورپرایزها از راه رسیده. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و بررسی ویدیویی این خودرو خوش سابقه و آینده‌دار همراه خواهیم بود.

به گزارش سایت طلا، سیتروئن C3 XR کراس اور جدید سایپا خواهد بود که بر اساس پلتفرم P700 و با جشنواره‌ای از سورپرایزها از راه رسیده. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و بررسی ویدیویی این خودرو خوش سابقه و آینده‌دار همراه خواهیم بود.

همه چیز آماده است تا طعم سواری با یکی از اعجوبه‌های جدید سایپا را بچشیم. سیتروئن C3 هر چند که در بدو ورود به بازار ایران با بد شانسی رو به رو شد و به درِ تحریم‌ها خورد اما سیتروئن C3 XR اینجاست تا بدون توجه به تحریم‌ها و مسائل سیاسی، قدرت و توان خودروسازان داخلی را به رخ بکشد. اگر شما هم قصد دارید تا با زیر و بم کراس اور خوش ساخت سیتروئن C3 XR آشنا شوید، پس پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای مطلب همراه ما باشید. اما پیش از شروع کار، از شما دعوت می‌کنیم که یکی از کامل‌ترین ویدیوهای مربوط به سیتروئن C3 XR را تماشا کنید و سپس به سراغ ادامه کار بروید.

این کراس اور جمع و جور در زیر کاپوت خود میزبان پیشرانه 1.2 لیتر توربو شارژ با 135 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است که بدون شک لذت رانندگی با این پیشرانه در کنار گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه، چند برابر خواهد بود؛ به علاوه باید بگوییم که استاندارد آلایندگی یورو 6 هم برای سیترون C3 XR در نظر گرفته شده است. در این قسمت می‌توانید فیلمی از اجزای کاپوت این کراس اور با پیشرانه قدرتمند 1.6T را مشاهده کنید.

هرچند نسخه‌ای که در نمایشگاه تحول خودرو تهران ۱۴۰۱ حضور داشت، میزبان پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو بود که به گفته کارشناس سایپا، این پیشرانه با نسخه ۱.۲ لیتری توربو عوض خواهد شد.

در ادامه به 3 حالت رانندگی مختلف در سیتروئن C3 XR می‌رسیم که شامل حالت‌های «مسیر شنی»، کامفورت یا همان راحت و شهری و آفرود است که هر کدام از آن‌ها، تنظیمات مربوط به سیستم حرکت خودرو را تغییر خواهند داد. در همین راستا باید اشاره کنیم که مود رانندگی «مسیر شنی»، تقریبا حس و حالی از رانندگی افرود سبک را به شما هدیه خواهد داد. حالت‌های گیربکس هم به مودهای برفی و اسپرت محدود می‌شود که همه ما با طرز کار آن‌ها آشنا هستیم. حالت برفی باعث می‌شود که در شروع حرکت در مسیرهای لغزنده، هرزگردی کمتری داشته باشید و حالت اسپرت هم تعویض دنده‌ها را در دور موتورهای بالاتری انجام خواهد داد.

سیتروئن C3 XR به تجهیزات ایمنی به روزی مثل ایربگ جانبی و سیستم پایداری پیشرفته مجهز و فرمان تمام برقی شده است اما از بخت بد ما، هنوز سانروف ندارد! نمایشگر مولتی مدیا هم با ابعاد 8 اینچ، زیاد تعریفی ندارد اما اکنون وقت آن شده است تا بیدار شوید چرا که تمام این صحبت‌ها، فقط یک کابوس ترسناک بود. به گفته کارشناس سایپا، سیتروئن C3 ایکس ار در این نسخه از ظاهر و کابین مدل 2015 بهره می‌برد که این شرکت قصد دارد تا با تغییراتی گسترده در چهره و اتاق، آن را به مدل 2020 و به روز تبدیل کند.

در ادامه به صورت سریع با مهم‌ترین مشخصات فنی و کار راه اندازترین امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی کراس اور سیتروئن C3 XR همراه خواهیم بود:

کلاستر دیجیتال ۹ اینجی که در نسخه نمایشگاهی هیچ خبری از آن نبود و با پشت آمپر آنالوگ طرف شدیم.

پیشرانه 4 سیلندر 1.2 لیتری توربو شارژ با 135 اسب بخار در دور موتور 5000rpm و 230 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 2500rpm

فرمان برقی EPS

مصرف سوخت ترکیبی در هر ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۵ لیتر و ۹۵۰ کیلومتر با یک باک سوخت

تریم چرمی و پارچه‌ای برای اتاق و داشبورد

شیشه بالابر برقی با سیستم حفاظتی ضد مانع

نمایشگر مولتی مدیا ۹ اینچی

سیستم ESP و دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی

سنسور پارک و دروبین دنده عقب

همچنین امکانات قابل توجه و راضی کننده‌ای مثل سیستم تماس اضطراری در زمان تصادف و سیستم ورود بدون کلید در کنار استارت دکمه‌ای و پیشرانه جدید با نام e THP هم از مهم‌ترین نکاتی هستند که در کراس اور جدید سیتروئن C3 XR حضور خواهند داشت.

قیمت سیتروئن M44 سایپا و زمان ورود به بازار

این خودرو در مراحل نهایی است از خط تولید گرفته تا بحث‌های بازاریابی آن به صورت کامل انجام شده است. سیتروئن C3 XR در حال حاضر در سایت کاشان سایپا تولید خواهد شد و قرار است در بازه قیمت 600 تا ۷۰۰ میلیون تومان وارد بازار خودرو شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد