اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه کاری کنیم که یک مرد همیشه به ما فکر کند

وقتی عاشق کسی می شوید، دوست دارید او نیز همی که او هم همین احساس را در مورد شما داشته باشد.

وقتی عاشق کسی می شوید، دوست دارید او نیز همی که او هم همین احساس را در مورد شما داشته باشد. چند راه وجود دارد که مردتان را وادار میکند به شما فکر کند.

ما در سایت طلا، نکات ساده ای برای شما آورده ایم که می توانید آنها را اجرا کنید تا مطمئن شوید که او همیشه به شما فکر میکند.

عطر منحصر به فرد

مردها عاشق زنانی هستند که بوی خوبی دارند. بوی خوب نشان ‌دهنده این است که او به خود و بهداشت خود اهمیت میدهد . ازیک عطرخاص استفاده کنید و رایحه ای خاص داشته باشید. وقتی بوی خوبی می‌دهید ، او بیشتر به سمت شما جذب می‌شود، هر زمان که بوی مشابه عطر شما را حس می‌کند، حتی زمانی که در کنار شما نیست، به یاد شما می افتد.

لباس پوشیدن

مردان به محرک‌های بینایی سریع‌تر پاسخ می‌دهند. لباس مناسب بپوشید و بینایی او را تحریک کنید ، این کار باعث می شوید تا در ذهن او بمانید. گرچه شخصیت مهمتر از ظاهر است اما اگر ظاهرتان خوب نباشد دیگران هرگز به شخصیت شما توجه نمیکنند. همیشه باکلاس باشید، لباس مناسب بپوشید . مهم نیست که لباس شما گران قیمت باشد یا نه، مهم شیک بودن آن است.

کاری کنید که دلش برای شما تنگ شود

شما دوست دارید همیشه در کنارش باشید، اما باید هر از چند گاهی او را تنها بگذارید تا دلش برای شما تنگ شود. وقتی همیشه پیش او باشید او احساس دلتنگی نمیکند. همیشه پیام نزنید بگذارید گاهی او اول به شما پیام بزند. از اینکه گاهی سرتان شلوغ باشد و در دسترس نباشید نترسید . اینکه همیشه در دسترس باشید ارزش شما را کم میکند.

حس قهرمانی او را تحریک کنید

وقتی که بدانید چگونه حس قهرمانی او را تحریک کنید، عشق و فداکاری را در او می بینید. اگر به او اجازه دهید قهرمان زندگیتان شود، با شما مثل یک ملکه رفتار می کند. از او در بعضی موارد کمک بخواهید اما این به این معنی نیست که استقلال خودتان را از دست بدهید. تعریف و تمجید و درخواست کمک، احساس قهرمان بودن را در او تحریک میکند.

برقراری ارتباط چشمی

برقراری ارتباط چشمی با توجه به اینکه آن شخص چه کسی هستید، یا باعث تنش می شود یا باعث می شود که بیشتر به آن شخص علاقه مند شوید. بیش از چند ثانیه به چشمان کسی خیره نشوید. این کار نتیجه معکوس دارد .حداکثر پنج ثانیه به چشمان او خیره شوید، لبخند بزنید. می توانید این کار را هر چند بار که دوست دارید تکرار کنید.

او را به چالش بکشید

مردان زنانی را که به راحتی بدست میایند، دوست ندارند. آنها احساس می کنند که آن زن برای خودش ارزش قائل نیست. اگر می خواهید مردی به شما فکر کند، باید او را به چالش بکشید. به عنوان مثال، هرروز پیام نزنید و سعی نکنید او را مرتب ببینید

اسم او را صدا بزنید

صدا زدن نام افراد باعث احساس صمیمیت، تصدیق و احترام می شود. وقتی نام او را صدا میزنید او بیشتر به شما توجه میکند. هر وقت چیزی خنده‌دار می‌گوید، بخندید و آهسته اسمش را صدا بزنید. یا به او لقبی بدهید که کسی تابحال او را به این نام صدا نزده باشد.

اصالت

تظاهر نکنید شخص دیگری هستید. همه ما ویژگی های خاصی داریم که ما را از دیگران متمایز می کند. اگر میخواهید از طریق تظاهر و فریب در روابطتان موفق شوید، زیرا وقتی او کامل شما را بشناسد رابطه تان به پایان میرسد.اگر می خواهید مردی به شما فکر کند، باید خودتان باشید. خصلت ها و ویژگی های خود را به او نشان دهید و صادق باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد