اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی های زیر 10 میلیونی در بازار + عکس

گوشی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند، قیمت این گوشی‌ها از یک میلیون آغاز شده و پایان مشخصی برای آنها وجود ندارد،

به گزارش سایت طلا ،گوشی‌های متنوعی در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی‌های مختلفی دارند، قیمت این گوشی‌ها از یک میلیون آغاز شده و پایان مشخصی برای آنها وجود ندارد، این امر موجب می‌شود تا هر شخصی با هر موجودی بتواند برای خود گوشی هوشمند خریداری کند، امروز سعی کردیم تا لیست گوشی تا 10 میلیون تومان را آماده کنیم تا افرادی که فقط 10 میلیون پول دارند بتوانند بهترین گوشی را برای خود خریداری کنند.

گوشی Infinix zero x pro اولین گزینه در لیست گوشی تا 10 میلیون

این گوشی از مدل‌های چینی بازار است، اما لازم به ذکر است که بخشی از قسمت‌های آن در کشورهای فرانسه و کره تولید می‌شود، zero x pro نسبتاً گوشی سبکی است و 196 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۷.۶ اینچ است، همچنین قاب شیشه‌ای آن موجب می‌شود که این نوع گوشی جزو گوشی‌های خوش‌دست بازار محسوب شود.

این گوشی از صفحه‌نمایش AMOLED ساخته شده است . نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی آن موجب می‌شود تا شما بتوانید خیلی سریع و راحت با گوشی کار کنید، نرخ تازه‌سازی بالا موجب می‌شود تا شما بتوانید بازی‌ها را روان‌تر اجرا کنید.

لازم به ذکر است که این گوشی از رابط کاربری مخصوصی به نام XOS 7.6 استفاده می‌کند، تقریباً می‌توان گفت که این رابط کاربری بر اساس اندروید 11 طراحی شده است، این نوع رابط کاربری کاملاً بهینه بوده و خیلی سریع روان عمل می‌کند همچنین این رابط کاربری به شما این اجازه را می‌دهد تا به‌دلخواه خود فضای گوشی را طراحی کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

برای ساخت این گوشی از تراشه مرکزی G95 استفاده شده است، البته باید دقت کرد که شما می‌توانید با این مقدار بودجه گوشی با سخت‌افزاری قوی‌تر خریداری کنید و شرکت چینی در زمینه سخت‌افزار کم‌کاری کرده است، البته این نوع تراشه خیلی ضعیف نیست و می‌توانید بازی‌های گرافیکی سنگین را در پایین‌ترین حالت گرافیکی اجرا کنید.

این گوشی از سه دوربین برخوردار است که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسلی است، دوربین سلفی آن نیز از کیفیت متوسطی برخوردار است و شرکت تولیدکننده یک دوربین 16 مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی در نظر گرفته است.

این گوشی برق خود را از یک باتری 4500 میلی‌آمپری تأمین می‌کند و از قابلیت فست‌شارژ 45 واتی برخوردار است، این گوشی از باتری قدرتمندی بهره‌مند است و قابلیت فست‌شارژ این امکان را به شما می‌دهد تا شارژ گوشی خود را در کمتر از یک ساعت از صفر به صددرصد برسانید، برای همین در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون ما قرار دارد.

گوشی Samsung Galaxy m52

پشت‌گوشی m52 کاملاً پلاستیکی است و از صفحه‌نمایش SUPER AMOLED استفاده می‌کنند و با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی خود از صفحه‌نمایش قابل قبولی برخوردار است، بر اساس پولی که پرداخت می‌کنید این صفحه‌نمایش می‌تواند عملکرد قابل قبولی را برای شما به نمایش بگذارد، برای همین در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون ما قرار دارد.

این گوشی از تراشه مرکزی snapdragon G778 بهره می‌برد و از نظر سخت‌افزاری نیز قدرتمند است، استفاده از این تراشه قدرتمند باعث می‌شود تا شما بتوانید تمامی بازی‌های گرافیکی را با حداکثر تنظیمات گرافیکی اجرا کرده و بازی کنید، اجرای بازی با حداکثر تنظیمات گرافیکی و همچنین نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی موجب می‌شود تا تجربه دلچسبی را از بازی‌کردن کسب کنید.

شرکت سامسونگ برای این گوشی از سه دوربین استفاده می‌کند دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی سه دوربینی است که این شرکت برای تولید این گوشی استفاده کرده است، همچنین این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز بهره می‌برد.

در کل مدل‌های M گوشی‌های سامسونگ به باتری‌های با کیفیتشان معروف هستند، گوشی M52 از باتری 5000 میلی‌آمپری برخوردار است و قابلیت شارژ سریع به شما این امکان را می‌دهد تا کمتر از یک ساعت و نیم شارژ گوشی خود را صددرصد کنید.

گوشی realme GT Master Edition در لیست گوشی تا 10 میلیون ما

این گوشی نیز از صفحه‌نمایش SUPER AMOLED استفاده می‌کند و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی برخوردار است، این گوشی عملکرد عالی در زیر نور آفتاب دارد و صفحه‌نمایش آن می‌تواند تا 1000 نیت روشنایی تولید کند.

این گوشی از تراشه مرکزی snapdragon G778 استفاده می‌کنند و از نظر سخت‌افزاری بسیار قدرتمند است در کنار تراشه مرکزی قدرتمند دارای رم 8 گیگابایتی نیز است تا به‌عنوان یک گوشی گیمینگ عالی شناخته شود، درصورتی‌که تمایل به خرید گوشی زیر 10 میلیون گیمینگ را دارید پیشنهاد ما به شما این گوشی است.

این گوشی از یک دوربین واید 64 گیگابایتی و یک دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین میکرو 8 مگاپیکسلی برخوردار است، این گوشی یک گوشی گیمینگ میان‌رده باکیفیت عالی است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد، همچنین این گوشی دارای یک باتری 4300 میلی‌آمپری است که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند، در واقع شما می‌توانید شارژ گوشی خود را در کمتر از 40 دقیقه صددرصد کنید.

گوشی Redme Note 11pro

اگر به دنبال گوشی تا 10 میلیون با بهترین کیفیت هستید، شرکت شیائومی همیشه به تولید گوشی‌های اقتصادی معروف بوده است و قیمت پایین گوشی‌های شیائومی موجب شده است تا این گوشی طرف‌داران زیادی پیدا کند، از سری جدید گوشی‌های شیائومی می‌توان به گوشی Note 11 Pro اشاره کرد که توانسته بازار گوشی‌های میان‌رده را منفجر کند.

این گوشی از صفحه‌نمایش SUPER AMOLED استفاده می‌کند که از ضخامت 6.67 اینچی برخوردار است، این گوشی از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی بهره‌مند است و قادر به تولید روشنایی تا 750 نیت است، همچنین این گوشی از گواهی IP53 برخوردار است و در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است.

این گوشی از تراشه مرکزی snapdragon 695 5G و پردازنده گرافیکی adreno 619 استفاده می‌کند که این امر سبب می‌شود تا این گوشی از نظر سخت‌افزاری قدرتمندتر باشد، همچنین این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی خود نیز از سخت‌افزار قوی تری برخوردار است.

این گوشی از یک دوربین 108 مگاپیکسلی واید، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی واید استفاده می‌‌کند، همچنین این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز استفاده می‌کند، باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپر است و از فست‌شارژ 67 واتی استفاده می‌کند.

گوشی Xiaomi 11 lite در لیست گوشی تا 10 میلیون ما

این گوشی وزن بسیار پایینی دارد و با وزن 158 گرمی خود یکی از خوش‌دست آرین گوشی‌ها در این رده قیمتی است، همچنین قطر این گوشی نیز 6.8 میلی‌متر است، این گوشی از صفحه‌نمایش 6.55 اینچی AMOLED استفاده می‌کند، همچنین نرخ تازه‌سازی این گوشی 90 هرتز است.

این گوشی از تراشه مرکزی snapdragon g778 و پردازنده گرافیکی Adreno 642L استفاده می‌کند، استفاده از این تراشه‌ها موجب شده است تا شما مشکلی برای اجرای بازی‌های سنگین نداشته باشید و بتوانید انواع بازی‌های گرافیکی را بدون افت فریم اجرا کرده و از آن لذت ببرید.

سخن پایانی

لیست گوشی تا 10 میلیون ما نیز به پایان رسید درصورتی‌که بودجه شما تا 10 میلیون تومان است می‌توانید یکی از گوشی‌های بالا را انتخاب کنید و خریداری کنید، البته قیمت آن‌ها به‌روز محاسبه شده است و ممکن است به علت تورم بازار قیمت‌ها کمی جابه‌جا شوند، امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد