اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اعجوبه ایرانی که شاگرد اول کلاس هانس زیمر بزرگ شد! + ویدیو

فارغ التحصیل کالج موسیقی دانشگاه برکلی آمریکاست، حالا با آهنگسازی سریال های چون فرار از زندان و بازی تاج و تخت به شدت مشهور شده و دارنده جایزه گرمی نیز است.رامین از یک پدر پزشک ایرانی و مادر آلمانی در شهر دویسبورگ متولد شد.

به گزارش سایت طلا،فارغ التحصیل کالج موسیقی دانشگاه برکلی آمریکاست، حالا با آهنگسازی سریال های چون فرار از زندان و بازی تاج و تخت به شدت مشهور شده و دارنده جایزه گرمی نیز است.رامین از یک پدر پزشک ایرانی و مادر آلمانی در شهر دویسبورگ متولد شد.

رامین جوادی در 4 سالگی با تشویق پدر و مادر به کلاس های موسیقی رفت و تا 11 سالگی ارگ را کامل یاد کرد، بعد از دو سال از 13 سالگی هم به کلاس های گیتار رفت.

در نوجوانی بطور فشرده موسیقی کار کرد تا عضو یک گروه حرفه ای تر شد و در نهایت با پایان دبیرستان به آمریکا رفت و در کالج موسیقی برکلی در بوستون مشغول درس خواندن شد.

بعد از دانشگاه در سال 1999 از طریق آشنای یک از دوستان گیتار فروش خود به هانس زیمر، آهنگساز برجسته موسیقی فیلم هالیوود معرفی شد.

جوادی در گروه زیمر اولین بار سال 2003 موسیقی فیلم دزدان دریایی کارائیب را کار کرد، سپس سال 2005 در ساخت موسیقی فیلم بتمن نیز حضور داشت.

معروف ترین آثار رامین جوادی :

1 - Game Of Thrones

2 - Prison Break

3 - ( Iron Man ( Movie

4 - Clash of the Titans

5 - ( Person of Interest ( The TV Series

و . . . .

در زمینه بازی های کامپیوتری :

1 - Medal Of Honor : 2010

2 - Medal Of Honor - Warfighter : 2012

3 - Shift 2: Unleashed

و . . .

طوفان با بازی تاج و تخت

در سال 2011 با تجربه ساخت 24 موسیقی سریال و فیلم برای مشهورترین سریال تاریخ سینما یعنی بازی تاج و تخت دعوت شد، تمام موسیقی این سریال توسط او و گروهش ساخته شده است

عکس همسر رامین جوادی (خارجی)

رامین جوادی چند سالیست با جنیفر هاوکس یکی از مدیران اجرایی در صنعت فیلم ازدواج کرده است، این زوج، پدر و مادر دوقلو هستند

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد