اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی

معاون قضائی دادستان کل کشور در بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس وضعیت کالاهای موجود را مطلوب برشمرد و از تعیین تکلیف بخش قابل توجهی از خودروهای لوکس وارداتی خبر داد.

به گزارش سایت طلا ،سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه به همراه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان بندرعباس و جمعی از مسئولان قضائی از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید طی سخنانی یکی از اهداف سفر خود به استان هرمزگان را علاوه بر دیدار با مردم و مسئولین استان، بازدید از انبارهای اموال تملیکی در راستای دستورات ریاست قوه قضائیه پیرامون این موضوع عنوان کرد.

وی با اشاره به مشاهدات خود در بازدید از انبار میثاق اموال تملیکی استان هرمزگان، اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از خودروهای لوکس موجود در این انبارها، تعیین تکلیف شده است و مابقی نیز به سرعت در حال تعیین تکلیف می‌باشد.

عمرانی در ادامه افزود: بخش عظیمی از کانتینرهای مربوط به کالاهای فاسد شدنی در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس با توجه به دستورات قضائی صادر شده در حال امحاء هست.

معاون قضائی دادستان کل کشور تصریح کرد: یکی از کارهای خوبی که در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس انجام شده، توجه به موضوع انبارگردانی است.

وی با بیان اینکه انبار میثاق بندرعباس پس از سفر رئیس قوه قضائیه شاهد تحولات مثبت زیادی بوده است، یکی از اقدامات خوب انجام شده در این انبار پس از سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان را قفسه بندی کالاها و تفکیک آنها با توجه به نوع، ارزش ریالی و تاریخ تحویل آن عنوان کرد.

دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین اقدامات صورت گرفته در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس را قابل توجه برشمرد و با ضمن ابراز خرسندی تأکید کرد: استان هرمزگان در موضوع ساماندهی به اموال تملیکی در صدر استان‌های کشور قرار دارد و این موضوع باید مورد توجه دیگر مناطق کشور نیز قرار گیرد.

وی بیان کرد: مسئولان قضائی استان هرمزگان اعتقاد دارند که موجودی انبارهای اموال تملیکی باید صفر باشد و این موضوع مورد تأکید ما هم می‌باشد و با توجه به این موضوع باید نسبت به فروش و تعیین تکلیف کالاهای موجود اهتمام داشته باشیم.

معاون قضائی دادستان کل کشور در پایان با اشاره به اینکه یک سری از اقلام موجود در انبارهای اموال تملیکی بندرعباس مربوط به گمرک است از مسئولان گمرکات استان هرمزگان نیز خواست که نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد