اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مردان هرگز نباید این اشتباهات را انجام دهند

وقتی زنی که دوستش دارید شما را ترک میکند، طبیعی است که تلاش کنید که او را از دست ندهید.

وقتی زنی که دوستش دارید شما را ترک میکند، طبیعی است که تلاش کنید که اورا از دست ندهید. اما تجربه ثابت کرده که هرچه بیشتر بدنبال او باشید، او از شما بیشتر دور میشود. ترک کردن کسی که دوستش دارید و با او خاطره دارید بسیار سخت است. فکر کردن به او و خاطراتش زندگیتان را از تعادل خارج می کند و تلاش او برای بازگرداندن او، او را بیشتراز شما دور می کنید.

این چهار اشتباه، در بیشتر موارد، غریزی و قابل درک هستند. اکثر مردها در یک مقطع زمانی به آن متوسل شده اند تا زنانشان دوباره به آنها توجه کنند.

ابراز احساسات

اولین اشتباه اکثر مردان این است که به احساسات خودشان اعتراف می کنند. آنها فکر می کنند، "اگر او فقط بداند که من چه احساسی دارم، برمیگردد." یا، "اگر فقط می دانست که من چقدر او را دوست دارم، ."

اکثر مردان فکر میکنند که وقتی یک دختر از آنها فاصله می گیرد، به این دلیل است که به او ابراز احساسات نکرده اند و به اندازه کافی او را جدی نگرفته اند. بهمین خاطر با پیام و تماس مکرر و حتی تعقیب کردن او قصد دارند که مجدد به او نزدیک شوند ولی زنان با این کارها احساس خفگی میکنند.

توضیح دادن

وقتی هیچ اشتباهی نکردید نباید عذرخواهی کنید. اگر کار اشتباهی انجام داده اید یا به همسرخود توهین کرده اید، به هر نحوی شده، عذرخواهی کنید. اما وقتی برای کارهایی که واقعاً اشتباه نبودهاند، عذرخواهی میکنید و دلایل آن را توضیح می دهید در چشم همسرتان ضعیف و بی ارزش می شوید.

هدیه غیر ضروری

وقتی تازه با یک زن قرار گذاشته اید ، برای او گل نفرستید، مخصوصاً وقتی ارتباطش را با شما قطع میکند. هدایای شما او را تحت فشار قرار میدهد. او هنوز در مورد رابطه اش با شما مطمئن نیست. هر چه بیشتراو را تحت فشار بگذارید او کمتر جذب شما خواهد شد.

البته همه خانم ها اینگونه نیستند. برخی از زنان با کمال میل هدایا را از شما دریافت می کنند و هیچ فشاری را احساس نمی کنند.

سرد شدن

وقتی او از شما سرد میشود، ممکن است ابتدا فکر کنید که او میخواهد شما را اذیت کند، بهمین خاطر شماهم سرد می شوید.

دور شدن از یک زن تا حدی که کمی به او فضا بدهید کارساز است. اما اگر کاملا با او سرد شوید و به او اهمیت ندهید ، او هم همانگونه با شما رفتار میکند و از شما جدا میشود.

اگر خودتان را کنار می کشید تا او ابتدا به سراغ شما بیآید، در اشتباه هستید زیرا او فکر میکند که شما دیگر او را دوست ندارید و تلاش میکند حتی اگر هم شما را دوست دارد با احساسش مقابله کند و تظاهر کند شما را دوست ندارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد