اونس طلا2360.14
مظنه14,866,000
18 گرم3,431,800
ارزش سکه33,493,098
قدیم (بهار)38,600,000
جدید (امامی)41,600,000
نیم23,900,000
ربع15,400,000

چند دلیل اینکه همسرتان با شما بد رفتاری می کند

دلایل زیادی وجود دارد که همسرتان با شما بد رفتاری می کند و ممکن است شما از آنها اطلاعی نداشته باشید.

دلایل زیادی وجود دارد که همسرتان با شما بد رفتاری می کند و ممکن است شما از آنها اطلاعی نداشته باشید.

ما در سایت طلا، چند دلیل را برای شما آورده ایم که با شناسایی آنها می توانید این مشکل را حل کنید.

کار اشتباهی انجام داده اید

همسرتان ممکن است با شما بد باشد زیرا کاری انجام داده اید که او را آزارداده است. به او صدمه زدید و حالا او میخواهد به شما صدمه بزند .دلیلی وجود ندارد که کسی را که دوستش دارید آزار دهید فقط به این دلیل که او خواسته یا ناخواسته شما را آزار داده است.

این شخصیت اوست

اینکه همسرتان از طعنه و کنایه زدن لذت می برد و یا شوخی هایی میکند که ذهن شما را تا چند روز درگیر میکند، نشان بدذاتی او نیست ،هیچ کس ذاتا بدجنس نیست. اگر از روز اولی که او را دیدید، او همین اخلاق را داشته پس نیازی نیست دیگر از او ناراحت بشوید . او بخاطر شرایطی که در آن بزرگ شده اینگونه تربیت شده و قصد آزار و اذیت شما رو ندارد. شما هم نمیتوانید کسی را تغییر بدهید.

انتظاراتش برآورده نشده است

همه ما وقتی وارد یک رابطه می شویم انتظاراتی داریم .برخی از انتظارات در یک رابطه نامعقول است وهیچ کس هم مسئول خوشبختی دیگری نیست. به هر حال، اگر همسرتان از شما انتظاراتی داشته که برآورده نشده است، او از شما رنجیده است. او فکر می کند که شما او را دوست ندارید یا برایش ارزش قائل نیستید خصوصا اگر انتظارات او چیزهای ساده ای باشد.

خودش را دوست ندارد

انتظار نداشته باشید کسی که خودش را دوست ندارد، شما را دوست داشته باشد. ممکن است همسرتان به خاطر مسائلی که فکرش را هم نمی کنید از درون آسیب دیده باشد و به شما نمیگوید. اگر افسرده است، اضطراب دارد یا از خودش متنفر است ، با او صحبت کنید. ممکن است نیاز به حمایت داشته باشد، اما آنقدر شجاع نباشد که آن را درخواست کند. رفتار بد او می تواند یک نوع فریاد برای کمک باشد. او را نادیده نگیرید.

او دیگر شما را دوست ندارد

همه ما به طور متفاوتی با مسائل برخورد می کنیم. ممکن است شریک زندگی تان با شما بد باشد تا شما را وادار کند که شماهم با او بد رفتاری کنید، سپس بدون احساس گناه از شما جدا شود.

او به شما احترام نمی گذارد

برخی از افراد، احترام را به عشق ترجیح می دهند. اگر شریک زندگیتان با شما بدرفتاری میکند ، ممکن است احترام میان شما از بین رفته باشد و یا اصلاً وجود نداشته باشد.

«از کجا بفهمید که او به شما احترام نمیگذارد؟»

نظرات شما برای او اهمیتی ندارد.

او برای چیزهایی که برای شما مهم هستند، ارزشی قائل نیست.

اگر اشتباهی کرده اید و بخاطر همین او دیگر به شما اهمیت نمیدهد و یا به شما احترام نمیگذارد ، مثلاً خیانت کردید، باید تلاش کنید اعتماد و احترام او را بدست بیاورید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد