اونس طلا2218.2
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

رونمایی استون مارتین از خودروی جدیدی بدون شیشه جلو ! + تصاویر و قیمت

شرکت خودروسازی استون مارتین (Aston Martin) از یک خودروی مفهومی سریع‌ السیر دو سرنشین رونمایی کرده است که صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را تنها در ۳.۴ ثانیه طی می‌کند.

به گزارش سایت طلا، شرکت خودروسازی استون مارتین (Aston Martin) از یک خودروی مفهومی سریع‌ السیر دو سرنشین رونمایی کرده است که صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت را تنها در ۳.۴ ثانیه طی می‌کند.

خودروی جدید استون مارتین DBR22 نام دارد و تنها ۱۰ عدد از آن ساخته می‌شود. این به مناسبت ۱۰ سالگی فعالیت بخش Q آستون مارتین (Aston’s Q Division) است که خودروهای سفارشی برای مشتریان ثروتمند خود می‌سازد. و دقیقا به همین دلیل است که این شرکت خودروسازی بریتانیایی در هفته خودروی مونتری (Monterey Car Week)، از مدل DBR22 خود در منطقه مسکونی پبل بیچ در شهر مونتری ایالت کالیفرنیا رونمایی خواهد کرد؛ در این منطقه هیچ کمبودی از لحاظ ثروت ساکنین وجود ندارد.

Aston Martin DBR22 با موتور معروف ۵.۲ لیتری V12 توئین توربو با قدرت ۷۰۵ اسب بخار عرضه می‌شود که در این مدل از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته به چرخ‌ های عقب فرستاده می‌شود. حداکثر سرعت این خودرو ۳۱۸ کیلومتر در ساعت است اما شیشه جلو ندارد، پس یادتان باشد حتما عینک محافظ به چشم‌هایتان بگذارید.

اما مثل دیگر مدل های Q، مدل جدید استون مارتین ظاهر منحصر به فرد خود را دارد که این بار از خودروهای مسابقه‌ ای DB3S و DBR1 استون الهام گرفته شده که دومی در سال ۱۹۵۹ قهرمان مسابقات ۲۴ ساعته لمانز (Le Mans) شد که از قدیمی ترین مسابقات خودروهای اسپورت جهان است.

شباهت DBR22 به این دو خودروی اسپرت به این معنی است که دو نفره است، صندلی راننده باز با یک صفحه نمایش خیلی کوچک و داخل آن از چرم و فیبر کربن ساخته شده است.

در نمای بیرونی استون سعی کرده تا حد امکان از پنل های کمتری برای بدنه استفاده کند تا طرحی روان ایجاد کند و به نظر می‌رسد این کار را فوق العاده انجام داده است.

جلوپنجره و بعضی از پنل های بدنه از جنس فیبر کربن هستند و استون از آلومینیوم سه-بعدی پرینت گرفته شده به‌طور گسترده در سرتاسر خودرو استفاده کرده است.

هفته خودرو مونتری اوایل هفته آیند آغاز می‌شود. آکورا، بنتلی و سایر شرکت های خودروسازی رونمایی های بزرگی در راه دارند. پبل بیچ همیشه چند شگفتی به همراه دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد