اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درگیری شدید لفظی و فیزیکی دو مدیر سازمان حفاظت محیط زیست! + ویدیو

علیرضا مزینانی با حکم علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

به گزارش سایت طلا، علیرضا مزینانی با حکم علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان سرپرست حفاظت محیط زیست استان تهران معرفی شد.

ظهر روز گذشته با حضور جمعی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست و کارکنان محیط زیست استان تهران طی مراسمی علیرضا مزینانی به عنوان سرپرست محیط زیست استان تهران معرفی و از تلاش های سعید محمودی، مدیرکل سابق این استان قدردانی شد. مزینانی در این مراسم با اشاره به اهمیت محیط زیست استان تهران و ضرورت توجه به مسائل و حل مشکلات محیط زیستی موجود گفت: در این خصوص باید از ظرفیت کارشناسی موجود در بدنه سازمان و فرصت های بیرونی و تعاملات بین بخشی کمک بگیریم تا بتوانیم موضوعات و مشکلات موجود را در کوتاه ترین زمان حل و فصل کنیم. معضلات اصلی استان تهران در حوزه آب، خاک، پسماند، آلودگی هوا، تصفیه فاضلاب و موضوعات تخصصی دیگر باید به سرعت در دستور کار قرار گیرد.

مزینانی پیش از این، عنوان مدیرکل دفتر شکار و صید، مدیرکل حراست، مدیرکل امور اداری، مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و همچنین مدیر دفتر پدافند غیر عامل سازمان حفاظت محیط را در کارنامه کاری خود داشته است.

مسعود بنام، مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص روند انتصابات مدیران در این سازمان گفت: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران بر اساس هماهنگی با مراجع امنیتی و مرتبط انجام می شود و در این فرایند صلاحیت های فردی و مدیریتی افراد بررسی و نهایتا با جمع بندی در کمیته انتصابات، اصلح ترین گزینه برای مدیریت مجموعه مورد نظر منصوب می شود.

بر اساس این گزارش، از نکات حاشیه ای این مراسم برخورد غیرقانونی، غیر اداری و خلاف عرف سازمانی مدیرکل سابق محیط زیست استان تهران با یکی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست بود که در این خصوص موضوع از سوی حراست و مراجع ذیصلاح در دست بررسی و رسیدگی است.

گفته شده که بعد از جلسه تودیع و معارفه، محمودی و مهران نصیری، معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست که همزمان رئیس دفتر سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست هم هست، درگیر می‌شوند. درگیری آنها ابتدا کلامی و بعد فیزیکی بوده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد