اونس طلا2414.52
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

اگر میخواهید همسر خوبی باشید، این کارهای ساده را انجام دهید

کارهایی که باید انجام دهید تا همسر خوبی باشید، اغلب سخت است.

کارهایی که باید انجام دهید تا همسر خوبی باشید، اغلب سخت است. به عنوان مثال، برای جلب توجه همسرتان تلاش میکنید اما ممکن است تلاش بیش از حد ، وابستگی شما را نشان دهد و از جذابیت شما کم کند. همه احساسات در اوایل رابطه عالی است اما حفظ کردن آن به مرور زمان سخت تر میشود.

ما در سایت طلا، نکاتی که با آن میتوان هیجان رابطه را مثل روز اول حفظ کرد، برای شما آورده ایم.

چطور یک شوهر خوب باشم: از طرد شدن نترسید

وقتی به این باور برسید که به اندازه کافی خوب هستید احساس امنیت میکنید، زیرا می دانید دلیلی وجود ندارد که همسرتان شما را ترک کند. اعتماد به نفس شما باعث می شود او ارزش بیشتری برای شما قائل شود. سعی کنید اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید.

چطور یک شوهر خوب باشم

با غر زدن ها کنار بیایید

همه ما وقتی از چیزی ناراحت و یا خسته میشویم، دوست داریم احساساتمان را به یک روش خاص بروز بدهیم. افرادی که غرمیزنند اگر کسی باشد که به حرف هایشان بدون قضاوت و یا نصیحت گوش دهد دیگر این کار را تکرار نمیکنند . افراد زمانی غر میزنند که گوشی برای شنیدن حرف هایشان پیدا نمی کنند . اگر میخواهید همسر خوبی باشید ، روش ابراز احساسات همسرتان را بپذیرید.

با او ارتباط برقرار کنید

۶۵ درصد از طلاق ها به دلیل نداشتن ارتباط و گفتگو اتفاق می افتد و جای تعجب نیست. سکوت یعنی هرج و مرج ذهنی. هیچکس نمیتواند آن چیزی که در ذهن شماست را حدس بزند. اینکه منتظر بمانید تا همسرتان خودش متوجه شود که شما از چه چیزی ناراحت هستید ، فقط ناراحتی شما را افزایش میدهد. یکی از نشانه های بلوغ این است که شما بدانید که همه نمی توانند ذهن شما را بخوانند. گفتگو به روش صحیح و مؤثر باعث ایجاد آسایش، امنیت و اطمینان در روابطتان میشود.

بهترین همسر دنیا​: نشان دهید که اهمیت می دهید، بدون اینکه آن را بگویید

گفتن جملات "من به تو اهمیت می دهم" یا "دوستت دارم" عالی است. اما اینکه بتوانید از طریق اعمالتان به او نشان دهید که به او اهمیت می دهید تأثیر بسیار قوی تری روی رابطه تان دارد. از او در مورد کارهای روزانه اش بپرسید. از او بپرسید که روزش را چگونه گذرانده و به شنیدن حرف هایش علاقه مند باشید. این چیزها کوچک به نظر می رسند، اما در دراز مدت، ارتباط عاطفی عمیقتری بین شما ایجاد میکند.

بهترین همسر دنیا

اگر کار بزرگی انجام داده است، به او بگویید

هیچ چیز بهتر از یک تعریف و تمجید صمیمانه نیست ، مخصوصا از جانب کسی که دوستش دارید. همه ما هر از گاهی به خودمان و مهارتهایمان شک میکنیم ، بهمین خاطر نیاز داریم که بخاطر کارهای مهمی که انجام میدهیم از ما قدردانی کنند. همه ما به تشویق نیاز داریم. بنابراین، تعریف صمیمانه و واقعی وقتی که او کار بزرگی انجام می دهد، شما را به مهمترین فرد زندگیش تبدیل میکند. این نشان می دهد که شما به او ایمان و باور دارید بهمین خلطر او روی شما حساب میکند و از شما قدرت میگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد