اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این افراد به شما خیانت می کنند

برای داشتن یک رابطه سالم و پایدار، باید به سراغ کسی بروید که خودش را بشناسد.

برای داشتن یک رابطه سالم و پایدار، باید به سراغ کسی بروید که خودش را بشناسد. پیدا کردن این افراد سخت است، اما بودن در کنار آنها آرامش بخش است. اما چگونه می توان افراد خیانتکار را قبل از اینکه به ما صدمه بزنند، تشخیص داد؟

ما در سایت طلا، پنج ویژگی این افراد را برای شما آورده ایم.

1. افرادی که تشنه توجه هستند

بودن در کنار این افراد در ابتدا جالب است، زیرا او تمام توجه اش را روی شما میگذارد، به گونه ای که احساس میکنید بهترین انسان روی زمین هستید. اما مشکل اینجاست که او همین انتظار را هم از شما دارد. به مرور زمان، او از شما میخواهد که در کنار شما یا دوستانتان باشد.

این احساس به این خاطر است که در گذشته به او خیانت شده، و او فکر می کند که اگر شما را کنترل نکند، همان اتفاق دوباره برایش می افتد. او احساس ناامنی خودش را به گردن شما می اندازد، همیشه شما را متهم می کند، اما هیچوقت قبول نمیکند که رفتارش مشکل دارد.

( اگر به او به همان اندازه توجه نکنید، او سعی می کند توجه را از شخص دیگری دریافت کند. به شما خیانت میکند و باعث می شود که به خاطر عدم توجه به او احساس گناه کنید.)

2. عاشق پول و هدیه

فردی که باید به او کمک کنید تا توجه او را جلب کنید، فردی خیانتکار است.

بسیاری از ما فکرمی کنیم، برای اینکه توجه کسی که دوستش داریم را جلب کنیم، باید برای او هدیه بخریم. اما این کار مثل این است که بگوییم « من به تنهایی آنقدرارزشمند نیستم، بنابراین باید جبران کنم.» به همین دلیل، این طرز فکر اشتباه است.

3. کسی که عشق سابقش را فراموش نکرده

در روابط سمی، افرادی که عشق سابقشان را فراموش نکرده اند، در مورد او صحبت میکنند و از شما میخواهند جای آن شخص را برایشان پر کنید ، خیانتکار هستند.

این افراد در گذشته خودشان مانده اند و نمیدانند که از عشق چه میخواهند. او شما را فقط بخاطر اینکه جای خالی کسی را برایش پر کنید انتخاب کرده است. او باعث میشود تا شما شبیه کسی بشوید که در حقیقت نیستید. شما با ماندن در چنین رابطه ای ارزش خودتان را از دست میدهید. وقتی اتفاق کوچکی میافتد، به جای حل کردن مشکل، از آن به عنوان بهانهای استفاده میکند تا شما را فریب دهد و شما را به خاطر آن سرزنش کند.

4. او شما را پنهان میکند

اگر فردی شما را واقعا دوست داشته باشد و به شما افتخار کند، شما را به همه اطرافیان و خانواده اش نشان میدهد. منظور این نیست که عکس هایتان را در رسانه های اجتماعی پست کند، برخی افراد دوست دارند روابط خودشان را از رسانه های اجتماعی دور نگه دارند .

اگر او ادعا می کند که شما را دوست دارد اما شما را به هیچ یک از دوستان، همکاران یا خانواده اش معرفی نمی کند و شما را پنهان میکند یعنی رابطه اش با شما جدی نیست و به احتمال زیاد، شما تنها کسی نیستید که در زندگیش وجود دارد.

5. فعالیت در سایتهای دوستیابی

اگر بعد از رابطه تان، هنوز در سایت دوستیابی فعال است، او خیانتکار است. اگر شما کسی هستید که در زندگی بدنبالش بوده است، دیگر نباید در این سایت ها فعال باشد. از او بخواهید توضیح بدهد، اگر بهانه آورد ، بحث را عوض کرد یا حالت تدافعی گرفت یعنی رابطه اش با شما جدی نیست و ممکن است بعد از اینکه با شخصی بهتر از شما آشنا شد، شما را ترک کند و به شما خیانت کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد