اونس طلا2414.52
مظنه14,461,000
18 گرم3,338,300
ارزش سکه32,580,633
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

3 کاری که مردان جذاب انجام می دهند

مردان جذاب بدون عیب و نقص نیستند. آنها کسانی هستند که نقاط قوت خودشان را می شناسند.

مردان جذاب بدون عیب و نقص نیستند. آنها کسانی هستند که نقاط قوت خودشان را می شناسند. این خودآگاهی ، باعث می شود که ارزش خودشان را بدانند و آن را به دیگران نشان دهند. با اعتماد به نفس بودن یکی از ویژگی هایی است که خانم ها جذب آن می شوند.

در اینجا سه ​​ویژگی مهم وجود دارد که جذاب ترین مردان آنها را یاد گرفته اند.

1.خودشان را می شناسند

بیشتر زنان سطحی از تکبر را در مردان جذاب می دانند. اکثر مردان وقتی یک زن را می بینند، دچار تنش می شوند زیرا فکر میکنند که اگر زنی با آنها وارد رابطه شود ،به آنها لطف می کند.

وقتی وارد یک رابطه می شوید طرز فکرتان را عوض کنید ، باور داشته باشید که انسان با ارزشی هستید. شما رقیب هم نیستید که بدنبال این باشید که کدامتان بهتر است. زنان تنها زمانی به شما علاقه مند می شوند که خودتان را بشناسید و برای خودتان ارزش قائل باشید. عزت نفس یکی از ویژگی های جذابیت است.

2.ارزش خودشان را میدانند

یک قانون اساسی روانشناسی این است که ما زمانی برای یک چیز ارزش قائل هستیم که برای به دست آوردن آن تلاش کنیم. چیزهای رایگان و در دسترس برای ما ارزشی ندارند، مهم نیست که چه باشند. این در روابط نیز صدق میکند.

اگر شما فقط برای حفظ رابطه تان تلاش کنید، زن شما دلیلی برای حفظ رابطه اش نمی بیند . بطورمثال بعد از مشاجرات اگر شما همیشه عذرخواهی میکنید، اگر یکبار این کار را انجام ندهید او هرگز عذرخواهی نمیکند حتی اگر مقصر باشد.

برخی از زنان وقتی سطح عشق و تعهد یک مرد را می بینند روی بهتر شدن روابطشان کار میکنند. اما هنوز بسیاری از زنان وجود دارند که هنوز فکر می کنند فقط مردان باید رفتارشان را تغییر دهند.

3.می دانند که چگونه احترام بگذارند

ما جذب کسی می شویم که زندگی کاملی دارد. همه ما دوست داریم رابطه سالمی داشته باشیم تا زندگی خودمان را با کسی که دوستش داریم شریک شویم. وابستگی و صمیمیت با هم متفاوت هستند. وقتی بیش از حد وابسته هستید، هرچقدر هم که شما را دوست داشته باشد به مرور زمان احساس خفگی و ناامنی میکند.

یک مرد جذاب بودن به معنای بی نقص بودن، نیست. شما باید شخصیت جذابی داشته باشید و خود واقعیتان را دوست داشته باشید. اگر خودتان را بپذیرید ،زنان شما را فردی با ارزش می بینند و دوست دارند لحظاتشان را با شما شریک شوند. شخصیت شما را جذاب می کند نه کلمات و یا حتی ظاهر.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد