اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند اثر عاطفی مخرب برنامه های دوستیابی

مطالعات نشان می‌دهد ۴۰ درصد از روابط به‌صورت آنلاین شروع می‌شوند.

مطالعات نشان میدهد ۴۰ درصد از روابط بهصورت آنلاین شروع میشوند، در حالی که برخی از زوج ها ممکن است پس از ملاقات آنلاین روابط سالمی داشته باشند ، برای برخی دیگر، این برنامه ها با مشکلات عاطفی و ناامیدی همراه است.

تنهایی

مطالعات نشان داده ، زوجهایی که به صورت آنلاین با یکدیگر دوست شده اند نسبت به افرادی که حضوری با هم آشنا شده اند بیشتر احساس تنهایی میکنند. کاربران گزارش داده اند که از رابطه خودشان رضایت کمتری دارند و روابطشان کیفیت ندارد. این برنامه ها به کیفیت روابط آسیب میرساند.

چند اثر عاطفی مخرب برنامه های دوستیابی

زمان

بیش از حد زمان گذاشتن در برنامههای دوستیابی هم برای رابطه فعلی و هم برای روابط آینده شما مضر است. استفاده از این برنامه ها باعث میشود از ارتباط با دیگران خودداری کنید و شانس آشنایی با افراد جدید را از دست بدهید. به خودتان لطف کنید و آنها را پاک کنید.

پروفایل های جعلی

خیلی از افراد از چهره اشخاص دیگر برای نمایه های خود استفاده میکنند و خودشان را پشت شخصیت های دروغین پنهان میکنند. بهمین خاطر وقتی با آن فرد بصورت حضوری ملاقات میکنید در حقیقت او را میشناسید و شکست عشقی را تجربه میکنید.

بهترین دروغ ها

دروغها زمانی که از طریق پیامک یا ایمیل ارسال میشوند نسبت به زمانی که رودررو گفته میشود، بسیار کمتر آشکار میشوند. همه افراد میتوانند دروغ بگویند اما وقتی آن شخص در کنار شما باشد براحتی میتوانید آن را از زبان بدن شخص تشخیص دهید. اما در روابط آنلاین شما نمیتوانید آنها را تشخیص دهید.

برنامه های دوستیابی

به عبارتی او ممکن است جنس مخالف شما نباشد، مشکلاتی که میگوید نداشته باشد، در یک رابطه باشد اما دروغ بگوید و غیره . این باعث میشود شما همه زمانتان را صرف رابطه ای کنید که صداقتی در آن نیست و به هیچ نتیجه ای نمیرسد.

همه ما بدنبال یک همسرمناسب میگردیم و بنابراین جای تعجب نیست که ما اغلب به برنامه های دوستیابی متوسل می شویم زیرا آنها ابزاری مناسب برای یافتن عشق به ما ارائه می دهند.

اما استفاده بیش از حد از این برنامه ها خطراتی دارد : ممکن است به آنها وابسته شویم یا از دیگر جنبههای مهم زندگیمان غافل شویم. اجازه ندهید تکنولوژی زندگیتان را تسخیر کند. اگر احساس میکنید که استفاده از یک برنامه تمام زندگی اجتماعی شما را تحت الشعاع قرار داده است، وقت آن رسیده است که آنها را پاک کنید و به زندگی عادی خودتان برگردید. سعی کنید خودتان را مشغول کنید تا سراغ این برنامه ها نروید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد