اونس طلا2360.14
مظنه14,706,000
18 گرم3,394,800
ارزش سکه33,132,618
قدیم (بهار)38,301,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,800,000
ربع15,100,000

چند دلیل اینکه رابطه شما خسته کننده شده است

در هر رابطه‌ای، زمان‌هایی وجود دارد که زوجین احساس خستگی می‌کنند.

چگونه یک رابطه سرد شده را گرم کنیم

در هر رابطهای، زمانهایی وجود دارد که زوجین احساس خستگی میکنند. شاید یکی از آنها مسئولیت بیشتری را در خانه یا محل کار به عهده میگیرید، یا شاید هردو مدام با هم دعوا میکنید. رابطه خسته کننده ، منجر به تنش و ناراحتی زیادی میشود. اگر در رابطه خود احساس خستگی می کنید، ممکن است به این دلیل باشد که تمام تلاش خود را می کنید تا همه چیز به نتیجه برسد.

شما "دلسوز" هستید

دلسوزها افرادی هستند که عمیقاً تحت تأثیر احساسات دیگران قرار میگیرند. متأسفانه، دلسوزی باعث میشود که فرد مقابل فضایی که برای تنهاییش به آن نیاز دارد را نداشته باشد. افراد دلسوزسعی میکنند به دیگران محبت کنند اما نمیدانند که این لطف بیش از حد میتواند دیگران را خفه و خسته کند.

اگر شریک زندگیتان در موقعیت بدی قرار دارد، بیش از هر زمان دیگری به شما نیاز خواهد داشت . اما همانطورکه به شریک زندگیتان اهمیت میدهید باید به خودتان هم اهمیت بدهید.

به چه بهانه ای بهش پیام بدم

میخواهید جای خالی والدین را پر کنید

اگر پدر یا مادرتان در دوران کودکی در کنارتان حضورنداشتند، احتمالاً نسبت به آنها احساسات منفی دارید. اگر در بزرگسالی وارد یک رابطه عاشقانه بشوید، ناخودآگاه از شریک زندگیتان انتظار دارید که نقش یکی از والدین شما را برایتان بازی کند.

تلاش برای جبران وابستگی دوران کودکیتان، هم برای شما و هم برای شریک زندگیتان ناعادلانه است. حتی اگر عشق و محبتی را که آرزویش را دارید به شما بدهد، هرگز نمی تواند جای خالی والدین را برای شما پر کند.

دلیل سرد شدن مرد​: وابستگی بیش از اندازه

وابستگی یک رفتار مخرب است که منجر به انواع مشکلات سلامت روان میشود. این رفتار ناشی از فقدان عزت نفس و ترس از طرد شدن است. هنگامی که افراد وابسته وارد روابط عاشقانه می شوند، احساس می کنند که باید شریک زندگیشان را کنترل کنند . وابستگی ، زوجین را از رابطه خسته میکند.اگر این مشکل را دارید باید مدتی از شریک زندگی خود فاصله بگیرید تا عزت نفس خودتان را بدست بیاورید.

می خواهید همه را نجات دهید

این دسته از افراد به دنبال روابط با افرادی هستند که قبلاً مشکلاتی از نظر عاطفی، ذهنی و غیره داشتند و سعی می کنند مشکلات آنها را برطرف کنند. اما این روابط آنها را از نظر عاطفی تخلیه می کند. وقتی دائماً تلاش میکنید تا تجربیات گذشته شریک زندگیتان را پاک کنید، به مرور زمان متوجه میشوید که نیازهای او را بر نیازهای خودتان ترجیح می دهید و این بسیار خسته کننده است.

چگونه یک رابطه سرد شده را گرم کنیم

بیش از حد نگران رابطه خودتان هستید

تلاش برای حفظ یک رابطه شاد، سالم و رضایت بخش بسیار خسته کننده است. به خصوص اگر خوب پیش نرود. اگر مدام نگران باشید که رابطه خراب نشود دچار اضطراب میشوید. این اضطراب می تواند از نظر عاطفی تأثیرات بدی برسلامت روان شما بگذارد.

حمایت کافی از اطرافیانتان دریافت نمی کنید

متأسفانه، روابط بد عاشقانه باعث از دست دادن ارتباط با خانواده و دوستانتان میشود. عدم تعامل با آنها میتواند باعث میشود شما ازرابطه تان خسته شوید. بنابراین اگر احساس میکنید که شریک زندگیتان دارد شما را از دیگران دور میکند ، برای دیدن دوستان و خانوادهتان وقت بگذارید تا انرژی بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد