اونس طلا2316.59
مظنه15,316,000
18 گرم3,535,700
ارزش سکه34,506,948
قدیم (بهار)39,100,000
جدید (امامی)42,100,000
نیم24,900,000
ربع15,000,000

حریق وحشتناک در پارکینگ ساختمان 70 واحدی در تهران/ خودروها زغال شدند + تصاویر

چهار دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در تهران دچار حریق شدند که در پی اقدام آتش‌نشانان، دو نفر از طبقه اول از طریق تشک نجات از محل حادثه خارج شدند و حدود ۵۰ نفر نیز از طریق بالابر و همچنین راه پله ها توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند.

به گزارش سایت طلا، چهار دستگاه خودروی سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی در تهران دچار حریق شدند که در پی اقدام آتش‌نشانان، دو نفر از طبقه اول از طریق تشک نجات از محل حادثه خارج شدند و حدود ۵۰ نفر نیز از طریق بالابر و همچنین راه پله ها توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش سوزی یک پارکینگ ساختمان مسکونی در شهرک ولیعصر (عج) خبر داد و گفت: در این حادثه چهار دستگاه خودرو سواری دچار آتش سوزی شد.

سید جلال ملکی گفت: محل آتش سوزی در طبقه منفی دو یک ساختمان پنج طبقه مسکونی در دو بلوک جمعا ۷۰ واحد مسکونی دچار آتش سوزی شده بود و از طریق راه پله و راهروها به هر دو بلوک راه دسترسی داشت.

وی با بیان اینکه ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر و تشک نجات مشغول عملیات شدند گفت: دود حاصل از این آتش سوزی در طبقات سرایت کرده بود و تعدادی در وضعیت نا ایمن قرار داشتند.

ملکی با بیان اینکه تشک نجات در قسمت پایین ساختمان پهن شد گفت: دو نفر از طبقه اول از طریق تشک نجات از محل حادثه خارج شدند و حدود ۵۰ نفر نیز از طریق بالابر و همچنین راه پله ها توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند و در مجموع آتش نشانان حدود ۶۰ نفر را به سلامت خارج کردند.

وی ادامه داد: علاوه بر چهار دستگاه خودرو سواری که در آتش سوخت به دو خودرو دیگر و همچنین چندین دستگاه موتور و دوچرخه نیز خسارت وارد شد.

ملکی خاطرنشان کرد: این حادثه بدون مصدومیت مهار شد و آتش نشانان مشغول تخلیه دود هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد