اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چند اشتباهی که زنان در قرار ملاقات انجام میدهند

تشخیص اشتباهاتی که باعث می شود مردان از زنان دور شوند، دشوار است.

تشخیص اشتباهاتی که باعث می شود مردان از زنان دور شوند، دشوار است. از آنجایی که اغلب آنها کوچک هستند، اما همه زنان آن را تکرار میکنند. با توجه به پرسشنامه هایی که از مردان گرفته شده ، مشخص شد که این اشتباهات در خانم ها ، مردان را از دوستی منصرف میکند.

ما در سایت طلا، این اشتباهات را بطور خلاصه برای شما جمع آوری کرده ایم تا آنها را ناخواسته تکرار نکنید.

توقع بالا منجر به نا امیدی می شود

اکثر زنان این تجربه را داشته اند:

شما با کسی ملاقات میکنید که به شما علاقه مند است، همه چیز خوب پیش میرود تا اینکه او بطور ناگهانی بعد از چند روز رابطه اش را با شما قطع میکند. شما شوکه میشوید ونمی دانید چه اشتباهی انجام داده اید.

اکثر مردان معمولاً از نزدیک شدن به زنان، به خصوص آنهایی که زیبا هستند، می ترسند. آنها ظاهر آن دختر را میبینند و انتظار دارند او کاملا بی عیب و نقص باشد و توقعات آنها خیلی بالا میرود و به محض اینکه اشتباهی از او سر زد باورهایشان نسبت به او خراب میشود و رابطه را ترک میکنند.

تماس مداوم

در آغاز یک رابطه، اینکه بخواهید همیشه با او در تماس باشید، هیجان انگیز است. شما میخواهید بیشتر راجب یکدیگر بدانید و بیشتر با هم آشنا شوید. اما به همان اندازه که در تماس بودن خوب است، نباید تمام وقت خود را با او سپری کنید.

اغواگری یک بازی روانشناسی است. هر چه چیزی کمتر در دسترس باشد، ارزش بیشتری برای آن قائل هستیم و بالعکس. ارزش یک چیز یا شخص نیز زمانی پایین میآید که احساس میکنیم آنها مال ما هستند.

دلبستگی شدید

دلبستگی شکل شدیدی از وابستگی است. وقتی در یک رابطه سالم هستید، وابستگی متقابل است و باعث اتمام رابطه نمیشود. یک رابطه عالی مستلزم وابستگی سالم و متقابل است. زنانی که شدیداً به شریک زندگی خودشان وابسته می شوند، معمولاً در روابطشان شکست میخورند.

عشق دوام دارد

عشق ماندگار است، در حالی که جاذبه جنسی اغلب از بین می رود. کشش جنسی می تواند به سرعت از بین برود، اما عشق دوام دارد. اگر می خواهید یک زندگی عالی و در نتیجه یک رابطه طولانی مدت عالی داشته باشید، عشق مهم است.

ازدواج

برخی از زنان با هدف نهایی وارد رابطه می شوند: ازدواج.

هیچ ایرادی ندارد که بخواهید با مردی که دوستش دارید ازدواج کنید. با این حال، تمرکز روی ازدواج می تواند لذت را از یک رابطه حذف کند . نمیتوان از رابطه ای که فقط با هدف ازدواج شکل بگیرد، لذت برد و رابطه ای که از آن لذت نمی برید به زودی به پایان میرسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد