اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فوری؛ سیل مناطقی از فیروزکوه را در بر گرفت + ویدیو

دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد. عوامل عملیاتی هلال احمر در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

به گزارش سایت طلا، هلال احمر استان تهران گفت : دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد. عوامل عملیاتی هلال احمر در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعزام شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان این که سیل بعدظهر امروز مناطقی از فیروزکوه را مجددا در بر گرفت، گفت: دو تیم ارزیاب به منطقه تنگه واشی و کمند اعزام شدند.

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: دقایقی پیش گزارشی مبنی بر وقوع سیلاب در منطقه تنگه واشی و روستای کمند فیروزکوه اعلام شد.

وی گفت: در کمترین زمان دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام و در حال بررسی وسعت و میزان خسارت و همچنین افراد حادثه دیده احتمالی هستند.

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد