اونس طلا2211.39
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بایدن باز هم احتمال زوال عقلش را قوت داد+ فیلم

ویدئوی جدیدی از دست دادن‌های عجیب رئیس جمهور آمریکا بار دیگر احتمال زوال عقل او را قوت داد.

به گزارش سایت طلا ، انتشار ویدئوی جدیدی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بار دیگر احتمال زوال عقل و فراموشی او را قوت بخشیده است.

در ویدئویی که سه شنبه شب توسط «جیمز مِلویل» خبرنگار انگلیسی منتشر شده است، بایدن در حال دست دادن با «چاک شومر» رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا دیده می‌شود.

قسمت «غیرعادی» این ویدئو با بیش از پنج میلیون بازدید، زمانی است که پس از دست دادن شومر با دیگر مقام‌های حاضر در برابر دوربین، بایدن دوباره دستش را برای دست دادن با این سناتور آمریکایی دراز می‌کند.

میلویل در توئیت خود نوشته است: «بایدن با شومر دست می‌دهد. این کار عادی است. اما چند ثانیه بعد او دوباره دستش را بالا می‌آورد تا با شومر دست بدهد. این کار عادی نیست».

گاف جدید بایدن در مراسم امضای تبدیل لایحه بسته ۲۸۰ میلیارد دلاری حمایت از تولید داخلی تراشه‌های الکترونیکی در آمریکا اتفاق افتاد که قصد آن رقابت با چین و جلوگیری از کمبود این محصولات اساسی در تولید دستگاه‌های الکترونیکی، در صورت وقوع جنگ در تایوان است.

یکی دیگر از اتفاقات این مراسم که توجه رسانه‌ها را جلب کرد، سرفه‌های مکرر بایدن بود. رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا اخیراً به کرونا مبتلا شده بود و چند روزی است که تست کرونای او منفی بوده و از قرنطینه خارج شده است.

بایدن از زمان ورود به کاخ سفید گاف‌های کلامی زیادی داشته اما مدتی است که دست دادن او با فردی خیالی بارها تکرار شده است.

پیش از رسیدن بایدن به ریاست‌جمهوری گمانه‌زنی‌ها درباره زوال عقل او مکرراً از زبان جمهوری‌خواهان مطرح می‌شد. گاف‌های متعدد او پس از رسیدن به ریاست‌جمهوری نگرانی مقامات و مردم آمریکا از توانایی اداره امور توسط رئیس‌جمهور کشورشان را دوچندان کرده است.

بایدن از زمان رسیدن به ریاست‌جمهوری در مسائل داخلی و سیاست خارجی با ناکامی‌های بزرگی مواجه شده است؛ ناتوانی در مهار تورم سنگین آمریکا، ناتوانی در بازگشت به برجام، خروج مفتضحانه نیروهای آمریکایی از افغانستان و وخامت اوضاع در اوکراین موجب شده‌ میزان رضایت آمریکایی‌ها از دولت او کاهش چشمگیری پیدا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد