اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

هزینه سفر به فضا با امکانات برا هر نفر چقدر است؟

شرکت اسپیس پرسپکتیو می‌خواهد با دریافت مبلغ ۱۲۵ هزار دلار، علاقمندان سفر به فضا را با سفینه جدید خود به جو ببرد.

به گزارش سایت طلا، شرکت اسپیس پرسپکتیو می‌خواهد با دریافت مبلغ ۱۲۵ هزار دلار، علاقمندان سفر به فضا را با سفینه جدید خود به جو ببرد.

اسپوتنیک گزارش داده که رقیب جدیدی برای سه شرکت فضایی Blue Origin متعلق به جف بیزوس، SpaceX متعلق به ایلان ماسک و Virgin Galactic متعلق به ریچارد برانسون، پیدا شده که قصد دارد علاقه‌مندان را به سفر‌های تفریحی لوکس در فضا ببرد.

شرکت اسپیس پرسپکتیو (Space Perspective) قرار است با دریافت مبلغ ۱۲۵ هزار دلار، علاقمندان سفر به فضا را با سفینه فضایی جدید خود به فضا ببرد.

سفینه فضایی جدید شرکت اسپیس پرسپکتیو دارای یک کابین داخلی لوکس، شیک و راحت است که در طول سفر آب و هوا و فشار را به خوبی کنترل می‌کند. همچنین این سفینه به یک سالن بسیار لوکس مجهز است که با نورپردازی، صندلی‌های راحت و شیک و منظره ۳۶۰ درجه فضایی، یک تجربه خاص را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

مسافران این سفر می‌توانند با استفاده از وای‌فای، همه لحظات خود را ثبت و با اینترنت به زمین ارسال کنند. این سفینه فضایی لاکچری قرار است نخستین سفر خود به فضا را در سال ۲۰۲۴ انجام دهد و هزینه رزرو بلیط آن برای هر نفر ۱۲۵ هزار است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد