اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آموزش گام به گام دیلیت اکانت اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های مجازی فعال در ایران و جهان است و مردمان زیادی در سراسر دنیا در این شبکه مجازی فعالیت می‌کنند، اما نکته مهم این است که به علت مسائل شخصی و یا حتی کاری بعضی از مردم می‌خواهند اکانت اینستاگرام خود را دیلیت کنند.

به گزاش سایت طلا، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های مجازی فعال در ایران و جهان است و مردمان زیادی در سراسر دنیا در این شبکه مجازی فعالیت می‌کنند، اما نکته مهم این است که به علت مسائل شخصی و یا حتی کاری بعضی از مردم می‌خواهند اکانت اینستاگرام خود را دیلیت کنند؛ اینستاگرام به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا کاربران بتوانند به دو شکل موقت و دائم اکانت‌های خود را دیلیت کنند، ما در ادامه قصد داریم تا نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام را به شما آموزش دهیم، با ما همراه باشید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقتی یا diactive کردن

همان‌طور که می‌دانید وقتی که اکانت اینستاگرام پاک شود دیگر اطلاعات آن قابل‌بازگشت نیست و تمامی عکس‌ها و پست‌های منتشر شده شما به‌صورت کامل از دسترس خارج خواهد شد، اما ممکن است که برخی از کاربران فقط بخواهند برای مدت کوتاهی اینستاگرام را ترک کنند، بنابراین اینستاگرام چاره‌ای برای این مشکل پیدا کرد و قابلیت دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقتی به اپلیکیشن خود اضافه کرد.
پس از حذف موقت اکانت، اطلاعات صفحه شخصی شما تا زمانی که به اکانت خود لاگین نکنید مخفی خواهد بود و کسی نمی‌تواند اکانت شما را پیدا کند، همچنین نام اکانت شما در صفحه دایرکت اینستاگرام دیگر کاربران تغییر خواهد کرد و به Instagram user تبدیل می‌شود.

شما هیچ محدودیت زمانی برای غیرفعال‌کردن اکانت خود نخواهید داشت و تا هر زمان که بخواهید اکانت شما دی‌اکتیو خواهد ماند، اما باید به این نکته توجه کنید که اینستاگرام تنها یکبار در هر هفته به شما اجازه دی‌اکتیو کردن اکانت را خواهد داد؛ درصورتی‌که اکانت خود را از حالت دی‌اکتیو خارج کنید تا یک هفته از قابلیت دی‌اکتیو کردن محروم خواهید بود.

مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت موقتی:

اینستاگرام صفحه مخصوصی به جهت درخواست دیلیت اکانت موقت طراحی کرده است که لینک آن در پایین قرار گرفته شده است، شما می‌توانید با کلیک کردن روی لینک به صفحه دی‌اکتیو اکانت اینستاگرام منتقل شوید، البته باید دقت کنید که حتماً باید با مرورگر خود به اکانت اینستاگرام خود لاگین کنید، درصورتی‌که اکانت اینستاگرام شما روی مرورگر لاگین نباشد صفحه ورود اینستاگرام برای شما نمایان خواهد شد که باید با واردکردن رمز عبور و یوزر نیم وارد اکانت خود شوید.

لینک ورود به صفحه دیلیت اکانت: https://www.instagram.com/accounts/remove/request/temporary/

پس از اینکه وارد اکانت خود شدید به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد، در پایین صفحه دکمه‌ای با نام temprery delete account وجود دارد، اما قبل از آن ابتدا باید فرم مشخص شده را پر کنید، پس از اینکه فرم را پر کردید روی دکمه کلیک کنید، با فشردن دکمه صفحه ای به صورت Pop up باز خواهد شد که از شما سؤال می‌کند آیا مطمئن به انجام این کار هستید؟ و با فشردن دکمه yes اکانت شما غیرفعال خواهد شد.

اولین سؤالی که در فرم بالا باید به آن جواب دهید why are you deleting your account است که از شما می‌خواهد دلیل غیرفعال‌کردن اکانت خود را مطرح کنید، فرم بعدی که باید پر کنید to continue please re-enter your password است، در این مرحله شما باید پسورد اکانت خود را دوباره وارد کنید، پس از پایان دکمه را فشار دهید تا فرایند غیرفعال‌سازی آغاز شود.

درصورتی‌که می‌خواهید به بهبود سیستم اینستاگرام کمک کنید می‌توانید سؤال why are you delete your account را به‌صورت دقیق‌تر پاسخ دهید؛ موارد زیر گزینه‌های موجود در فرم اینستاگرام است که می‌تواند به انتخاب دلیل شما کمک کند.

Too busy / too distracting: درصورتی‌که به دلیل کمبود وقت قصد دارید اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید این گزینه می‌توانید انتخاب مناسبی باشد.
Create a second account: این گزینه به اینستاگرام اطلاع می‌دهد که شما قصد دارید که اکانت جدیدی بسازید و به فعالیت خود ادامه دهید.
Truble getting started: درصورتی‌که با فضای اینستاگرام راحت نیستید و نمی‌توانید به‌خوبی از امکانات آن استفاده کنید این گزینه انتخاب مناسبی برای شما است.
Privacy concerms: درصورتی‌که احساس می‌کنید که حریم خصوصی شما در خطر است و قصد دارید اینستاگرام خود را پاک کنید، می‌توانید با انتخاب این گزینه به اینستاگرام هشدار دهید.
Concerned about my data: درصورتی‌که از لورفتن اطلاعات شخصی خود می‌ترسید بهتر است از این گزینه استفاده کنید.
Too many ads: شاید شما نیز از آن دسته از افراد باشید که از تبلیغات متنفر است اگر از تبلیغات درون‌برنامه‌ای اینستاگرام ناراضی هستید از این گزینه استفاده کنید.
Something else: درصورتی‌که مشکل شما در میان گزینه‌های اینستاگرام نبود می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.

نکته:لازم به ذکر است که فرایند غیرفعال‌سازی با اپلیکیشن اینستاگرام ممکن نیست و حتماً باید از طریق مرورگر اقدام کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت دائمی

درصورتی‌که دیگر تمایلی برای استفاده از اکانت خود ندارید می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به‌صورت دائمی حذف کنید، اما دقت کنید که اگر اطلاعات حساس و مهمی داخل اکانت خود دارید قبل از دیلیت اکانت اینستاگرام حتماً یک بک‌آپ از آن تهیه کنید، زیرا با حذف اکانت دیگر امکان بازگشت اطلاعات وجود نخواهد داشت.

مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام به‌صورت دائمی

روی لینک مشخص شده کلیک کنید تا وارد صفحه دیلیت اکانت اینستاگرام شوید، درصورتی‌که به اکانت اینستاگرام خود لاگین نیستید صفحه لاگین اینستاگرام برای شما نمایان خواهد شد.
: https://www.instagram.com/accounts/remove/request/permanent/
پس از لاگین کردن شما باید دو فرم را پرکنید تا مراحل دیلیت اکانت اینستاگرام پایان یابد، فرم‌هایی که باید پر کنید همان فرم‌هایی هستند که در مراحل دیلیت اکانت موقتی توضیح داده شد.

پس از پرکردن فرم‌ها دکمه delete my account را انتخاب کنید، پس از آن اینستاگرام یک پیام هشدار به شما نشان خواهد داد و درصورتی‌که روی ok کلیک کنید اینستاگرام اکانت شما را به‌صورت دائمی دیلیت خواهد کرد.

درصورتی‌که با پیام your account has been removed,we are sorry to see you go مواجه شدید نشان‌دهنده تکمیل فرایند دلییت اکانت است.

حتماً قبل از تکمیل فرایند دیلیت اکانت به نوشته زیر دکمه delete account دقت کنید، زیر این دکمه تاریخ دقیق پاک شدن اکانت شما مشخص شده است، درصورتی‌که زودتر از این تاریخ دوباره به اکانت خود لاگین کنید فرایند حذف دائم اکانت اینستاگرام شما متوقف خواهد شد.
درصورتی‌که از حذف دائم اکانت خود منصرف شده‌اید تا همان تاریخ فرصت بازگرداندن اکانت خود را خواهید داشت.

سؤالات متداول

سؤالات متنوعی در زمینه دیلیت اکانت اینستاگرام مطرح است، ما امروز قصد داریم به متداول‌ترین سؤالات در این زمینه پاسخ دهیم.

دی‌اکتیو کردن با دیلیت اکانت کردن چه تفاوتی دارد؟

با دی‌اکتیو کردن اکانت خود اینستاگرام این اجازه را به شما می‌دهد تا هروقت که تمایل داشتید دوباره به اکانت خود دسترسی پیدا کنید و اطلاعات خود را بازیابی کنید، اما درصورتی‌که اکانت خود را به‌صورت دائم دیلیت کنید، پست‌ها و اطلاعات شخصی شما به‌صورت دائم پاک خواهد شد.

آیا می‌شود بدون رمز اکانت خود را دیلیت کرد؟

به دلیل مباحث امنیتی اینستاگرام این اجازه را به شما نمی‌دهد و شما حتماً باید به رمز اکانت خود دسترسی داشته باشید، همچنین روش‌های متعددی وجود دارد که می‌توان به کمک این روش‌ها رمز اکانت خود را بازیابی کرد و فرایند دیلیت اکانت را اجرا کرد.

آیا پس از دیلیت اکانت اینستاگرام به دنبال‌کننده‌های من پیام می‌دهد؟

خیر چنین اتفاقی صورت نمی‌گیرد اکانت شما به‌صورت کامل از دسترس خارج می‌شود، درصورتی‌که شخصی پروفایل شما را در دایرکت خود داشته باشد، نام پیج شما تغییر خواهد کرد که در بالا به آن اشاره کردیم.

نتیجه گیری

درصورتی‌که از اینستاگرام خسته شدید کافی است که اکانت خود را به‌صورت موقتی و یا حتی دائمی پاک کنید، خوشبختانه دیلیت اکانت اینستاگرام کار دشواری نیست و شما می‌توانید به‌راحتی با کمک آموزش‌های ما در بالا اکانت اینستاگرام خود را پاک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد