اونس طلا2326.2
مظنه15,336,000
18 گرم3,540,300
ارزش سکه34,552,008
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

معرفی برترین گوشی های سامسونگ + تصاویر

سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های موبایل سازی دنیا است و توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خودش کند.

به گزارش سایت طلا، سامسونگ یکی از معتبرترین شرکت‌های موبایل سازی دنیا است و توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خودش کند، اما همان‌طور که می‌دانید شرکت هرچه معتبرتر باشد باز هم امکان این وجود دارد تا یک محصول بی‌کیفیت تولید کند، ما قصد داریم تا با معرفی بهترین گوشی سامسونگ شما را در خرید گوشی راهنمایی کنیم.

بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟

نمی‌توان به‌صورت قطعی یک گوشی را انتخاب کرد، زیرا هر گوشی که در بازار موجود است دارای نقاط قوت و ضعف می‌باشد و این شیوه استفاده شما است که موجب می‌شود یک گوشی بهترین گوشی سامسونگ به نظر برسد، به‌عنوان‌مثال برای یک گیمر تراشه‌های گرافیکی و باتری بسیار مهم است و هرچه گوشی در این زمینه‌ها بهتر باشد از نظر گیمر بهترین گوشی دنیا است.
ما در اینجا سعی کردیم تا گوشی‌های سامسونگ را از جهت‌های مختلف بررسی کرده و بهترین گوشی سامسونگ را به شما معرفی کنیم.

بهترین‌های سامسونگ در بخش دوربین

بدون شک اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را از نظر دوربین انتخاب کنیم انتخاب ما S 22 اولترا است، قبل از عرضه 22S گوشی‌های 21S بهترین دوربین را در بین گوشی‌های سامسونگی داشتند، اما سامسونگ بدون تغییر دوربین‌های 22S کیفیت عکس‌های این دوربین را به طرز قابل‌توجهی افزایش داد.
سامسونگ هیچ تغییری در ساختار دوربین 22S ایجاد نکرده است، تنها کاری که این غول کره‌ای انجام داده بهبود عملکرد هوش مصنوعی خود و استفاده از تراشه‌های بروز تر است، افزایش توانایی هوش مصنوعی و همچنین تراشه‌ها موجب می‌شود تا خروجی عکس دوربین بهتر شود، همچنین این دوربین در شب نیز بسیار عالی است و عکس‌ها را با جزئیات کامل ثبت می‌کند.

از نظر سخت‌افزاری بهترین گوشی سامسونگ کدام است؟

اگر بخواهیم گوشی‌های سامسونگ را از نظر سخت‌افزاری بررسی کنیم گوشی‌های مدل S دارای بهترین سخت‌افزار در میان دیگر مدل‌های سامسونگ هستند و درصورتی‌که به سخت‌افزار گوشی اهمیت می‌دهید بهترین گوشی برای شما گوشی‌های مدل S سامسونگ است، البته قبل از خرید به قدرت خنک‌سازی نیز دقت کنید، بعضی از گوشی‌های سامسونگ هستند که از تراشه‌های بسیار قدرتمندی استفاده می‌کنند اما نقص در خنک‌سازی موجب داغ شدن و کاهش کارایی گوشی خواهد شد.

گوشی s 22

مدل‌های S 22 سامسونگ از نظر سخت‌افزاری بسیار قوی هستند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود یک مدل از آن‌ها را خریداری کنید؛ تا به امروز گوشی S 22 اولترا بهترین گوشی سامسونگ از نظر سخت‌افزاری است، از گوشی 22S می‌توان به‌عنوان یک گوشی گیمینگ یادکرد.
سیستم خنک‌سازی S 22 ultra نسبت به مدل‌های دیگر 22S بهبود چشمگیری پیدا کرده است و موجب می‌شود مشکل گرمای بالای گوشی کمتر به چشم بیاید.
درصورتی‌که قصد دارید یک گوشی با سخت‌افزار قوی اما با قیمت پایین‌تر تهیه کنید S 21 FE نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

جذاب‌ترین گوشی سامسونگ

اگر بخواهیم از دیدگاه جذابیت بهترین گوشی سامسونگ را انتخاب کنیم، باید اعتراف کرد که سامسونگ چیزی برای گوشی‌های سری Z خود کم نگذاشته است، می‌شود گفت: شما می‌توانید با خرید گوشی سری زد سامسونگ علاوه بر یک گوشی قدرتمند صاحب یک تبلت نیز بشوید.
گوشی‌های سری Z گوشی‌های تاشو هستند که این قابلیت، زیبایی این گوشی را دوچندان می‌کند.

گوشی Z fold 3

Z fold 3 آخرین مدل از گروه زد است، در طراحی و تولید این مدل از گوشی، سامسونگ سعی کرده است تا از اشتباهات خود درس بگیرد و آن‌ها را تا حداکثر ممکن بر طرف کند، در حالت بسته شما با یک گوشی زیبا 6.2 اینچی روبرو خواهید شد، اما اگر این گوشی را کامل باز کنید اکنون صاحب یک تبلت 7.6 اینچی هستید.
همچنین این مدل از گوشی‌های سامسونگ از نظر سخت‌افزاری نیز عالی هستند.

بهترین سامسونگ از نظر باتری

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که خیلی از گوشی استفاده می‌کنید، حتماً به باتری گوشی اهمیت می‌دهید؛ سری M گوشی‌های سامسونگ پرچمداران این غول کره‌ای در زمینه باتری هستند، علاوه‌برآن قیمت متعادل سری M سامسونگ موجب محبوبیت زیاد این مدل از گوشی سامسونگ شده است.

گوشی M62

اگر بخواهیم بهترین گوشی سامسونگ را بر اساس باتری انتخاب کنیم گوشی 62M بی شک بهترین گوشی سامسونگ است، اندازه این گوشی 6.7 اینچ است و از یک دوربین 64 مگاپیکسلی برخوردار است، البته شایان‌ذکر است که سامسونگ گوشی‌های مختلفی دارد که ظرفیت باتری آن‌ها از 62M بیشتر است، اما باید دقت کرد که علاوه بر باتری کارایی خود گوشی نیز مهم است و دلیل انتخاب 62M کارایی بالای آن است.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر مصرف‌کنندگان کدام است؟

طبق نظرسنجی‌های اخیر که از خریداران سامسونگ انجام شده است سری A سامسونگ بیشترین خریدار و طرف‌دار را در میان دیگر گوشی‌های سامسونگ داشته است، دلیل این محبوبیت می‌تواند کارایی بالا و علاوه‌برآن قیمت عادلانه گوشی‌های سری A سامسونگ باشد.

گوشی A52

گوشی A52 از تراشه‌های قدرتمندی ساخته شده است که موجب افزایش توان سخت‌افزاری آن شده است، این گوشی بیشتر به‌عنوان یک گوشی گیمینگ نیز شناخته می‌شود و در بین گیمرهای موبایل طرف‌داران زیادی دارد، همچنین این گوشی از مجوز ip67 نیز برخوردار است که سامسونگ بیشتر برای گوشی‌های پرچمدار خود از آن استفاده می‌کند.

گوشی A 73

گوشی A 73 تقریباً با A 52 برابر است، البته شایان‌ذکر است که کیفیت دوربین 73A خیلی بهتر از 52 A است اما تراشه‌ها و سیستم سخت‌افزاری یکسانی دارند، بنابراین اگر به عکاسی علاقه دارید بهتر است که گوشی A 73 را خریداری کنید، همچنین این گوشی نیز دارای گواهی ip67 است.
73A از باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده می‌کند و از نظر باتری نیز جزو بهترین گوشی‌های سامسونگ است، اگر بخواهیم از نظر قیمتی مقایسه کنیم گوشی A 73 در رنج قیمتی خود بهترین گوشی سامسونگ است.

نتیجه‌گیری

امروز به‌صورت کامل گوشی‌های سامسونگ را با یکدیگر بررسی کردیم و در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دادیم تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید، دسته‌بندی گوشی‌های سامسونگی موجب می‌شد تا درصورتی‌که دوست دارید گوشی شما یک سری نقاط قوت را داشته باشد بهترین آن را خریداری کنید.
همان‌طور که خودتان اطلاع دارید سلیقه‌ها بسیار متفاوت است و نمی‌توان یک گوشی را به‌عنوان بهترین گوشی سامسونگ انتخاب کرد، بهتر است که قبل از خرید از خود سؤال کنید که به دنبال چه گوشی هستید و برای چه هدفی می‌خواهید گوشی خریداری کنید، این‌گونه می‌توانید انتخاب دقیق‌تری انجام دهید و از خرید خود راضی باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد