اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این مداحی باعث بسته‌شدن صفحهٔ اینستاگرام میثم مطیعی شد! + ویدیو

اینستاگرام همسو با منافع رژیم صهیونیستی، صفحه میثم مطیعی از مداحان کشورمان را به دلیل رجزخوانی ضد رژیم آدم‌کش اسرائیل در شب چهارم محرم مسدود کرد.

به گزارش سایت طلا، اینستاگرام همسو با منافع رژیم صهیونیستی، صفحه میثم مطیعی از مداحان کشورمان را به دلیل رجزخوانی ضد رژیم آدم‌کش اسرائیل در شب چهارم محرم مسدود کرد.

اینستاگرام برای چندمین بار، صفحه مداح اهل بیت(علیهم‌السلام) میثم مطیعی را به دلیل اشعاری درباره فتح قدس و مسجد الاقصی، مسدود کرد.

گفتنی است، شب چهارم محرم، رجزی با عنوان «الله اکبر، خامنه‌ای رهبر» در هیئت آیین حسینی توسط حاج میثم مطیعی خوانده شد که این رجز با محوریت تجدید بیعت محور مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی توسط دو شاعر انقلابی محمدمهدی سیار و نور املی از لبنان سروده شده بود که باعث عصبانیت اینستاگرام شده و صبح روز گذشته، برای چندمین بار، صفحه میثم مطیعی را مسدود کرد.

در پی این اقدام اینستاگرام و محدود شدن دسترسی مطیعی به فضای مجازی برای انتشار محتوا، حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت، در صفحه شخصی خود در توییتر، با دعوت دیگران به حمایت از مطیعی، پویش #صدای_میثم_مطیعی_هستیم را به راه انداخت.

هیئت آیین حسین بعد از این اقدام اینستاگرام، در پیامی، صفحه اینستاگرام هیئت آیین حسینی را به صورت موقت جایگزین صفحه میثم مطیعی کرده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد