اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

جدیدترین قیمت طلا و سکه/پیش بینی بازار طلا در هفته آینده + فیلم

طبق تحلیل دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران قیمت‌ها در بازارهای داخلی نوسان خاصی ندارد، بنابراین علیرغم افزایش قیمت اونس جهانی، احتمال اینکه مجدد روند افزایشی در بازار سکه و طلا داخل شکل گیرد، بسیار کم است.

به گزارش سایت طلا ،نادر بذرافشان در رابطه با وضعیت یک هفته اخیر بازار سکه و طلا داخلی اظهار کرد: در هفته‌ای که گذشت حدود دو دلار کاهش اونس جهانی را داشته‌ایم. در بازارهای داخلی نیز باتوجه ورود به ماه محرم و کاهش تقاضا در این ایام و از طرفی ثبات قیمت ارز قیمت طلا و سکه کاهشی شد.

وی ادامه داد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار با ۱۲۰ هزار تومان کاهش قیمت در پایان هفته به پنج میلیون و 840هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۲۸ هزا تومان کاهش قیمت به یک میلیون و 348 هزار تومان به ازای هر گرم رسیده است.

عضو هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه سکه (طرح جدید و طرح قدیم) در پایان هفته نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشته است، گفت: براین اساس در آخرین معاملات روز گذشته، هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۱۴ میلیون و 780 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۴ میلیون و 100 هزار تومان رقم خورد.

این در حالیست که نسبت به ابتدای هفته نیم‌سکه، ربع‌سکه با 100 هزار تومان کاهش و سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز 50 هزار تومان ارزان‌تر شده و به ترتیب نیم سکه هشت میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه پنج میلیون و 100 هزار تومان و سکه‌های یک گرمی نیز سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شدند.

بذرافشان در رابطه با آخرین وضعیت حباب سکه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر حباب سکه با 200 هزار تومان افزایش به یک میلیون و 600 هزار تومان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد