اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا زنان مردانی را که دوست دارند، ترک می کنند ؟

۵ دلیل اینکه چرا یک زن از مردی که دوستش دارد جدا میشود

ما در سایت طلا: ۵ دلیل اینکه چرا یک زن ازمردی که دوستش دارد جدا میشود، را برای شما جمع آوری کرده ایم.

اعتماد

اعتماد یکی از ویژگی های داشتن یک رابطه سالم است و در تداوم رابطه تاثیرگذار است. هنگامی که اعتماد از بین برود، رابطه هرگز مانند قبل نمیشود و اگر مرد، درگذشته هم خیانت کرده باشد یا دروغ گفته باشد، زن همیشه به او شک دارد. ما نمیتوانیم در کنار فردی که ما را فریب میدهد یا وقتی رفتارش با حرفهایش شباهتی ندارد، احساس امنیت کنیم.

عدم سازگاری

زندگی و تشکیل خانواده ، به عشق و سازگاری نیاز دارد. در روابط بلندمدت، زوج ها باید در زمینه های مختلفی مثل ازدواج، اهداف، تشکیل خانواده، اعتقادات و فرهنگ ها با هم تفاهم و سازگاری داشته باشند.

در روابط ممکن است مرد تمایلی به ازدواج نداشته باشد در حالی که زن دوست داشته باشد ازدواج کند. یک نفر دوست داشته باشد بچه دار شود اما دیگری نه. دیدگاه های متفاوت زندگی به مرور زمان مشکل ساز میشود و باعث عدم ناسازگاری میشود.

۵ دلیل اینکه چرا یک زن از مردی که دوستش دارد جدا میشود

تحت فشار بودن

در جوامع با وجود برابری جنسیتی ، زنان احساس می کنند که بدون مرد ناقص هستند.به زنانی که هنوز ازدواج نکردهاند مدام یادآوری میشود که باید ازدواج کنند و حتی به آنهایی که ازدواج کردهاند، میگویند که باید به عنوان یک همسر چگونه رفتار کنند، بچهدار شود، خانه داری کنند و غیره.

فشار یک مرد یا جامعه بر سلامت روانی زن تأثیر میگذارد، بنابراین او را مجبور به ترک رابطه میکند.

عدم صمیمیت

برخی از مردان فراموش می کنند که زنان موجودات احساسی هستند . آنها زن را مثل یک ابزار می بینند که وقتی به او نیازی ندارند ، به نیازهای عاطفی او اهمیت نمیدهند. این باعث می شود که زن نتواند ابراز احساسات کند و نیازهای عاطفی اش را برطرف کند. ارتباط عاطفی برای زنان بسیار مهم است. یک زن ترجیح می دهد مجرد باشد تا اینکه در رابطه ای باشد که صمیمیتی در آن وجود ندارد .

چرا زنان مردانی را که دوست دارند، ترک می کنند ؟

آزار عاطفی یا فیزیکی

زنان زمانی که توسط مردانی که دوستشان دارند مورد آزار و اذیت قرار می گیرند، اعتماد به نفسشان را از دست میدهند و دیگر علاقه ای به آن مرد ندارند و دوست ندارند با او صحبت کنند. گاهی اوقات خجالت میکشند که بگویند مورد آزار قرار گرفته اند و با آنها بدرفتاری شده و سعی میکنند از آن مرد محافظت کنند و خودشان را توجیح میکنند.

اما برخی از زنان جرأت این را دارند که از روابطی که به آنها بی احترامی میشود، خارج شوند. فرقی نمی کند که این آزار عاطفی، روانی، فیزیکی یا جنسی باشد. تحقیقات نشان میدهد که سوء استفاده به هر شکلی، به سلامتی روانی و جسمی افراد آسیب میزند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد