اونس طلا2302.52
مظنه14,716,000
18 گرم3,397,200
ارزش سکه33,155,148
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,900,000
ربع15,200,000

هواپیمای پلوسی در مسیر تایوان قرار گرفت

مقامات تایوان اعلام کرده‌اند رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ساعت ۲۲:۰۰ به وقت محلی (۱۸:۳۰ به وقت ایران) وارد تایپه خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ، وب سایت ردیابی «فلایت رادار» نشان داد هواپیمایی که ممکن است حامل نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا باشد، دقایقی پیش در مسیر تایوان قرار گرفته است. کمی بعد مقامات رسمی تایوان ساعت ۲۲ به وقت محلی را زمان دقیق فرود پلوسی اعلام کردند.

به گزارش اسپوتنیک، هیئت آمریکایی که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را همراهی می‌کند، یک طبقه کامل را در هتل «گرند حیات» تایپه برای بازدید وی رزرو کرده است.

از سوی دیگر، تایوان برای اولین بار از سال ۱۹۹۶ وضعیت هشدار اعلام کرده است. هو شیجین، روزنامه نگار نسخه چینی «گلوبال تایمز» و سردبیر سابق این روزنامه در صفحه توئیتر خود نوشته است: «تا آنجا که من می‌دانم، پکن در واکنش به سفر احتمالی پلوسی به تایوان، مجموعه‌ای از اقدامات متقابل از جمله اقدام نظامی را تدوین کرده است».

مقامات تایوانی می‌گویند پلوسی صبح چهارشنبه در ساختمان پارلمان این کشور سخنرانی خواهد کرد.

تصویری از خدمه تایوانی در حال پهن کردن فرش قرمز در ورودی پارلمان این کشور

سفر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به جزیره‌ای که چین آن را یکی از استان‌های خود محسوب می‌کند، در چند روز اخیر بسیار جنجال برانگیز شده است. چین هشدار‌های متعددی در خصوص انجام این سفر صادر کرده است. از سوی دیگر آمریکا می‌گوید سفر رئیس مجلس نمایندگان مستقل از دولت است و با سفر رسمی دولتی تفاوت دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد