اونس طلا2232.37
مظنه14,306,000
18 گرم3,302,500
ارزش سکه32,231,418
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا شخصیتی بی خیال دارید یا محتاط ؟ اول چه چیزی در تصویر دیدید ؟

این تست، سطح صبر را نشان می دهد و اینکه آیا شما یک فرد محتاط هستید یا بی‌خیال.

این تست، سطح صبر را نشان می دهد و اینکه آیا شما یک فرد محتاط هستید یا بیخیال. تصویر زیر را بررسی کنید و سعی کنید آنچه را که در ۷ ثانیه اول می بینید تجزیه و تحلیل کنید. در این تست ها از قانون هفت ثانیه استفاده می شود زیرا روانشناسان میگویند که آنچه مغز در ۷ ثانیه درک می کند، اولین برداشت ذهن ناخودآگاه شما است.

درخت

شما یک فرد بسیار خوش شانس هستید که زیاد به هیچ چیز فکر نمی کنید. شما کاملاً از زندگیتان راضی هستید و در مورد اینکه در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، ذهن خودتان را درگیر نمیکنید. شما واقعاً آدم بیخیالی هستید.. یک مرز باریک بین بیخیالی و احتیاط در شما وجود دارد و شما می دانید که چگونه تعادل آن را حفظ کنید.

تصویر ببر روی درخت

شما فردی بسیار محتاط هستید. شما دوست دارید قبل از انجام هر کار جدیدی محیط اطراف خودتان را بررسی کنید. شما دوست دارید فراتر از موقعیت ها را ببینید و فردی آینده نگر هستید که دوست دارید برای کارهایتان برنامه ریزی کنید. این ویژگی شما باعث میشود محتاط تر شوید و از شکست می ترسید.

ببر خوابیده

اگر ببر خوابیده را دیدید، در حال حاضر منتظر فرصتی در زندگیتان هستید. مسائل را در زندگی تان جدی میگیرید و نمی خواهید هیچ فرصت جدیدی را از دست بدهید. بسیار محتاطانه عمل میکنید و برای هرچیزی برنامه ریزی میکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد