اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه مردان را به خودمان جذب کنیم

راه های موثری برای جذب مرد رویاهای شما وجود دارد .

راه های موثری برای جذب مرد رویاهای شما وجود دارد که ما در سایت طلا، به بررسی آنها میپردازیم. این راهنمای ۱۰ مرحله ای را دنبال کنید، تا در کمترین زمان جذاب و رمانتیک شوید.

قدرت تماس چشمی

تماس چشمی مهمترین مرحله جذابیت است ، چشم ها اولین چیزی هستند که مردان قبل از هرچیز به آن نگاه میکنند. چشم ها پنجره ای برای دیدن درون شماست. چشم ها هرگز دروغ نمی گویند و شما می توانید با نگاه کردن به یک فرد چیزهای زیادی در مورد او بگویید. چشمان شما کاریزمای شما، نیت شما و خیلی چیزهای دیگر را در مورد شخصیت شما نشان می دهد.

زبان بدن

قبل از هر چیزی از زبان بدنتان استفاده کنید. همیشه در کنار او بنشینید یا بایستید. از هر فرصتی برای لمس "ناگهانی" او استفاده کنید. هر وقت به او سلام کردید، او را در آغوش بگیرید و گونه او را ببوسید. خجالت نکشید و فکر نکنید که این رفتار زشت است. زبان بدن شما نشان می دهد که عزت نفس دارید. شما از آن دسته زنانی هستید که می داند چه می خواهد و از به دست آوردن آن نمی ترسد.

صورت خندان

یکی از چیزهایی که مردان در مورد زنان دوست دارند، لبخند آنهاست. فقط کافی است که لبخند شما واقعی باشد. افراد جذاب هرگز بداخلاق نیستند. همیشه به گونه ای رفتار میکنند که انگارخبر خوشی شنیده اند. منفی بافی جذابیت شما را از بین میبرد.

لباس متناسب با اندام

آیا فکر می کنید زنان جذاب اندام کاملی دارند؟ قطعا نه! آنها لباس هایی می پوشند که بیشتر به اندامشان می آید. زیاد آرایش نمیکنند. آنها از کانتورینگ، ریمل، خط چشم، رژ لب و سایر لوازم آرایشی براساس فرم صورتشان استفاده میکنند.

اگرچه بسیاری از مردان وقتی یک زن لباس قرمز می پوشد دیوانه می شوند، اما دلیل نمیشود که تا آخر عمرلباس قرمز بپوشید. لباسی بپوشید که مناسب مهمانی باشد و شما را خوش اندام نشان دهد.

چگونه مردان را به خودمان جذب کنیم

شخصیت

اگر آن مرد، ویژگی های شخصیتی شما را دوست نداشته باشد، غیرممکن است که عاشق شما شود. اول از همه، شما باید از همان اولین ملاقات با او صمیمی شوید. به یاد داشته باشید که اولین برداشت همه چیز است! اگر برای اولین قرار بیرون رفتید، تمام تلاش خود را بکنید تا او را بخندانید. مردان عاشق زنان شوخ طبع هستند.

به او نشان دهید که عزت نفس دارید، اما خودخواه نباشید. به او بفهمانید که شما انسان هستید .

عطر مناسب

عطر مناسب معجزه میکند. این در واقع یکی از قدیمی ترین و در عین حال یکی از مفیدترین ترفندهای جذابیت است. شما مجبور نیستید کار زیادی انجام دهید. عطر مورد علاقه او را پیدا کنید . تنها کاری که باید انجام دهید این است که تا حد امکان به او نزدیک شوید.

بهداشت فردی

اگر دهانتان بوی بد میدهد یا به طور منظم دوش نمی گیرید، نمی توانید انتظار داشته باشید یک پسر را جذب کنید. مردان موی بلند را دوست دارند. اگر نمیتوانید آن را مرتب و تمیز نگه دارید، یک مدل موی جدید انتخاب کنید.از پوست خودتان مراقبت کنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد