اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 رفتار مردانه که برای دختران جذاب است

ما در سایت طلا، چهار رفتار مردانه را بررسی میکنیم که از دید دختران بسیار جذاب است.

مردها نمی دانند زنان چگونه فکر می کنند، و برعکس. اگر زنان را درک نمیکنید، ویژگیهایی که در این مقاله به آنها میپردازیم برای شما عجیب و غریب خواهد بود.

ما در سایت طلا، چهار رفتار مردانه را بررسی میکنیم که از دید دختران بسیار جذاب است.

عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند: رویگردانی

تصور کنید که با دوستانتان به مهمانی رفته اید و با یک خانم زیبا صحبت می کنید. شما هیجان زده می شوید و او را لحظه ای رها نمیکنید. به سرعت شماره تلفن او را میگیرید و در تمام طول شب با او صحبت میکنید.

اما چیزی که مردان هرگز به آن فکر نمی کنند این است : شما باید بعد ازیک صحبت کوتاه ، به او بگویید که ازملاقات با او خوشحال شده اید ،و برگردید و با دوستانتان صحبت کنید. اگر شماره تماس او را گرفتید یعنی بعدا هم میتوانید با او صحبت کنید.

شما با اینکار نشان میدهید که قابل اعتماد هستید، او را آزاد میگذارید تا با هرکسی میخواهد صحبت کند. به عبارتی با رویگردانی او را وادار میکنید که شما را دنبال کند و جذب رفتار شما بشود.

عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند

ابراز عقیده

بیشتر پسرها وقتی یک دختر را میخواهند و ترس از دست دادن او را دارند، از صادق بودن می ترسند. آنها فکر میکنند اگر با عقیده های او مخالفت کنند، او دیگر دوستشان ندارد. حقیقت این است که دخترها ،پسرهایی که ابراز عقیده نمی کنند را دوست ندارند و اینکه در بعضی نظرات با آنها مخالفت باشید را بیشتر دوست دارند. اگر با نظرهایشان مخالف هستید آن را ابراز کنید، زیرا نشان میدهید که خودتان را قبول دارید . افراد همیشه موافق افراد کسل کننده ای هستند.

خود واقعیتان باشید زیرا با این کار نشان میدهید که بالغ وبا ارزش هستید .

پایبند به حد ومرزها

ما به افرادی که حد و مرز دارند احترام می گذاریم. فردی که به خودش احترام می گذارد و ارزش دوستی را دارد. تقریباً هر کسی حد و مرزی دارد. به همین دلیل است که وقتی دیگران با شما بد رفتاری میکنند، شما عصبانی می شوید.

مشکل اینجاست که ما دوست داریم که مرزهای خودمان را برای افراد خاص از بین ببریم و اکثر پسرها به دختران زیبا این اجازه را میدهند که با آنها هرطور که میخواهند برخورد کنند. زیرا فکر می کنند این دختر ارزشش را دارد.

اما در واقعیت برعکس است. حد و مرز داشتن ، نشان می دهد شما یک مرد واقعی هستید و قرار نیست فقط به این دلیل که او زیباست، هرکاری انجام دهید.

زنان جذاب از نظر مردان ایرانی

چگونه زن جذابی باشیم: کلمه ای که شما را متمایز می کند

یک دختر دوست دارد از روی عمد شما را امتحان کند تا ببینند عکس العمل شما چیست. اما وقتی ببیند که شما به او آزادی انجام هرکاری را میدهید ، به احتمال زیاد از شما خسته می شود.

از دید دختران، مردی که می تواند «نه» بگوید، مرد قدرتمندی است. در اول رابطه مرزهای قوی برای رابطه تان مشخص کنید.

به عنوان مثال، شما با دختری دوست هستید و او از شما میخواهد که تنهایی به یک مهمانی دوستانه برود که جنس مخالف هم در آن هست. شما نباید بخاطر اینکه به او اعتماد دارید حد و مرزهای رابطه را زیر پا بگذارید. شاید او دارد شما را امتحان میکند ، پس اگر مخالف هستید « نه » بگویید. اگر به او آزادی عمل هرکاری را بدهید او دیگر به شما احترام نمی گذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد