اونس طلا2339.89
مظنه15,286,000
18 گرم3,528,700
ارزش سکه34,439,358
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

آنچه ابتدا می بینید نشان می دهد که روابطتان را جدی می گیرید یا خیر

به گفته یک متخصص، اطلاعات توسط چشم جمع آوری می شود که توسط مغز پردازش می شود و این تصور را ایجاد می کند که در واقعیت با تصویر واقعی مطابقت ندارد.

این تست درک ما از واقعیت را به چالش می کشد. یعنی چیزی که در حال حاضر درست به نظر می رسد، نادرست است.

این تست نشان می دهد که آیا روابط را جدی می گیرید یا نه. به تصویر نگاه کنید! اول چی دیدید؟

به گفته یک متخصص، اطلاعات توسط چشم جمع آوری می شود که توسط مغز پردازش می شود و این تصور را ایجاد می کند که در واقعیت با تصویر واقعی مطابقت ندارد. بنابراین، ادراک به تفسیر آنچه ما از طریق چشمان خود دریافت می کنیم، اشاره دارد.

توهمات نوری به این دلیل اتفاق می‌افتند که مغز ما تلاش می‌کند آنچه را که می‌بینیم تفسیر کند و دنیای اطرافمان را درک کند. چنین توهماتی مغز ما را فریب می دهد تا چیزهایی را ببیند که ممکن است واقعی باشند یا نباشند.

صورت زن

به این معنی است که شما رابطه را بسیار جدی می گیرید. شما همیشه به فکر عزیزانتان هستید. چنین افرادی به شرکای خود متعهد هستند. شما با شریک زندگی خود کاملاً مهربان و صادق هستید. شما برای رابطه خودتان و اصول اخلاقیتان ارزش قائل هستید.

مرد ایستاده

به این معنی است که شما به راحتی وسوسه می شوید. ریسک نمی کنید. شما دوست ندارید کارهایی را انجام دهید که نمی دانید نتیجه آن چه میشود. ذهن شما به راحتی تحت تاثیر قرار می گیرد. یعنی اگر فکر ‌کنید چیزی برایتان نا آشنا است، باید خیلی خطرناک یا خیلی ترسناک باشد. به طور کلی باید از این رفتار دوری کنید زیرا ترس باعث میشود که وارد رابطه بشوید اما بخاطر ترس هایتان آن رابطه را ترک کنید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد