اونس طلا2325.57
مظنه15,406,000
18 گرم3,556,400
ارزش سکه34,709,718
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

ابراز رضایت رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر این شهر

سایت طلا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با بیان استقبال خوب مردم از این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد در سالهای آتی، نمایشگاه طلا و جواهر مشهد، با حضور قوی فعالین این صنف پرشورتر برگزار شود.



به گزارش سایت طلا نمایشگاه طلا و جواهر مشهد پس از چهار روز به کار خود پایان داد، و با توجه به موقیت و شرایط موجود عملکرد نسبتاً خوبی را در کارنامه خود به ثبت رساند.

وقفه در برگزاری نمایشگاه، عدم تمایل فعالین صنف طلا و جواهر برای حضور در این نمایشگاه، عوض شدن زمان نمایشگاه برای چندمین بار متوالی، و برگزاری آن بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان، همه چالشهایی بود نمایشگاه طلا و جواهر مشهد با آن مواجه بود، ولی با پشتکار و همکاری همه عوامل برگزارکننده این نمایشگاه، نهایتاً پنجمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد کلید خورد و برگزار شد.

در همین رابطه باقر معبودی نژاد، رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد در گفتگو با سایت طلا درباره روند برگزاری این نمایشگاه گفت: پنجمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد، علیرغم انتطار ما با استقبال خوبی مواجه شد، و با وجود وقت کم و برگزاری آن بلافاصله پس از ماه مبارک رمضان، با کمک همه همکاران و بخصوص مسئولین اتحادیه های کشوری، اصفهان و اعضاء اتحادیه مشهد برگزار گردید.

وی با موفق دانستن پنجمین نمایشگاه طلا و جواهر مشهد به سایت طلا گفت: این نمایشگاه در سه سالن، و هر سالن در 600 متر مربع و کل نمایشگاه در مساحتی حدود 2000 متر مربع برگزارشد، و نتایج مثبت این نمایشگاه طی سالهای بعد بیشتر مشهود خواهدشد.

معبودی نژاد ضمن اعلام مشهد به عنوان پایتخت معنوی ایران خاطرنشان کرد: سالانه زائران زیادی به شهر مقدس مشهد مشرف می شود، و این استان معادن بسیاری در زمینه سنگهای نیمه قیمت و فیروزه دارد، که می تواند در زمینه صادرات بسیارموفق باشد، که با قول و مساعدت مسئولین و همت دوستان ان شاءاله بتوانیم موفق باشیم.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد مهمترین مشخصه نمایشگاه امسال طلا و جواهر مشهد را استقبال خوب مردم چه از شهروندان مشهدی و چه از استانهای مجاور اعلام کرد و افزود: در نمایشگاه امسال سازندگان طلا و جواهر به ویژه تولید کنندگان مشهدی حضور فعالی نداشتند ولی همکنون با دیدن استقبال خوب مردم پشیمان هستند، و برای سال آینده برای حضور در نمایشگاه رزرو کرده اند.

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف رسانه ملی و شبکه این استان برای پوشش پنجمین نمایشکاه طلا و جواهر مشهد اظهار داشت: در حاشیه این نمایشگاه جلسات تبادل نظر و صحبت بین همکاران برقرار بود که برای صنف ما خیلی موفقیت آمیز و پربار بود.

معبودی نژاد، فعالیت سایت طلا را صد در صد موفق دانست و تأکید کرد: این سایت در همه جا حضور فعال دارد، و سایت طلا هم در کمک به نمایشگاه ، و هم به صنف طلا و جواهر کمک شایانی نموده است./ج



خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد