اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تذکر ۲ نماینده به وزیر بهداشت درباره جلوگیری از افزایش تصاعدی قیمت داروها

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده پیران‌شهر به بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره ضرورت تحویل داروهای مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش تصاعدی قیمت داروها را قرائت کرد.

به گزارش سایت طلا ، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه و جمعی از نمایندگان به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص لزوم ثبت مکان رویداد ورود امام رضا (ع) به نیشابور و فرمایش حدیث سلسله الذهب
- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص ضرورت تحویل داروهای مورد نیاز مردم و جلوگیری از افزایش تصاعدی قیمت داروها.
-تذکر مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه سازمان جنگل ها و مراتع به جنگل های زاگرس.
-تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر امور اقتصادی: ضرورت تخصیص اعتبار وام ها به مردم توسط بانک های عامل، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر لزوم بهبود ارائه خدمات به معلمان در مراکز رفاهی و خانه معلم آموزش و پرورش.
-تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر جهاد و کشاورزی: لزوم تامین اعتبار برای لایروبی قنات های روستاهای و شهرها، به وزیر امور اقتصادی مبنی بر لزوم نظارت و برخورد با افزایش بی رویه و بدون مجوز کارمزد تراکنش های بانکی.
-تذکر غلامرضا شریعتی نماینده بهشهر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در حل مشکل نهاده های دام و طیور.
عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر امور اقتصادی: لزوم تسریع در حل مشکل بین بانک سمایه و شرکت آتیه صبا متعلق به بازنشستگان کشوری، به وزیر ارتباطات مبنی بر ضرورت کاهش قیمت سرورهای داخلی.
-تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در بازگشایی معابر و بازارچه های مرزی اشکان و قاسم رش در شهرستان سردشت.
-تذکر مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر کشور: لزوم تسریع در انجام مطالعات و تصویب ارتقای سیاسی شهرهای ماهدشت، محمدشهر و کمالشهر به شهرستان و استقرار ادارات مورد نیاز، به وزیر راه مبنی بر لزوم تسریع در استقرار اداره کل راه آهن در استان البرز و ضرورت تعیین تکلیف طرح چهارخطه کردن تهران- تبریز در محدوده شهر گرمدره.
-تذکر روح الله نجابت نماینده شیراز به وزیر راه: لزوم ارتقای کیفیت و افزایش تعداد قطارهای مسافربری شیراز، لزوم رعایت زمان توقف قطارهای مسافربری برای اقامه نماز.
-تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به افزایش چند برابری قیمت دارو و کمبود داروهای بیماری های خاص.
-تذکر مالک شریعتی نماینده تهران به وزیر نفت: ضرورت ارائه گزارش سه ماهه صورت مالی و عملکرد شرکت های تابعه وزارت نفت به کمیسیون انرژی.
-تذکر محسن فتحی نماینده سنندج به وزیر ارتباطات: لزوم رسیدگی به نارضایتی مردم از کیفیت اینترنت خانگی و بازنگری در افزایش قیمت تعرفه، به وزیر آموزش و پرورش مبنی بر ضرورت تسریع در اجرای قانون نظام رتبه بندی فرهنگیان.
-تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم حمایت کامل از واحدهای تولیدکننده محصولات پروتئینی و فرآورده های دام و طیور.
-تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر بهداشت: لزوم رسیدگی به عدم رعایت حرمت ارباب رجوع در برخی ادارات به بهانه رعایت پروتکل های کرونا.
-تذکر سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت مطالبات گندمکاران.
-تذکر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز به رئیس جمهور: لزوم تسریع در معرفی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد