اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: تحلیلگران و سرمایه گذاران هر دو طلا را صعودی پیش بینی کردند

قیمت طلا طی هفته گذشته افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و به بالاترین سطح خود طی چند هفته اخیر رسید. تحلیلگران پیش بینی می‌کنند فلز زرد همچنان به صعود اخیر خود ادامه داده و سطوح جدیدی را در روز های پیش رو به دست آورد.

به گزارش سایت طلا، طلا طی هفته گذشته یک افزایش ۲ درصدی را تجربه کرد و در نهایت با قیمت ۱۷۶۶ دلار هفته را به پایان رساند. تحلیلگران پیش بینی می کنند قیمت طلا همچنان به صعود خود در روز های پیش رو ادامه دهد.

دانیل پاویلونیس، کارگزار ارشد کالا در RJO Futures، گفت که او بر این باور است که قیمت طلا طی هفته پیش رو افزایش خواهد یافت. وی خاطرنشان کرد که جهش طلا در حالی رخ می دهد که احساسات به طور قابل توجهی نزولی بوده است.

همراه با اعلام نظر فدرال رزرو درباره نرخ بهره در هفته گذشته خریداران بار دیگر مجال یافتند تا در بازار طلا حضور پیدا کنند. جروم پاول رییس فدرال رزرو هفته گذشته گفت که این بانک ترجیح می دهد تا افزایش نرخ بهره را تعدیل کند تا به برنامه پیشین خود پایبند باشد.

فدرال رزرو پیش تر اعلام کرده بود قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲ نرخ بهره را به میزان ۳.۵ درصد افزایش دهد که تا کنون بخش زیادی از آن انجام شده است. جروم پاول اشاره کرد که امکان افزایش بیشتر نرخ بهره نیز وجود دارد اما این بانک به داده های اقتصادی وابسته است و باید صبر کرد و تاثیر افزایش نرخ بهره را بر روی اقتصاد دید.

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت‌کنندگان، 11 تحلیلگر یا 69 درصد نسبت به طلا در کوتاه‌ مدت خوش‌بین بودند. سه تحلیلگر یا 19 درصد نسبت به طلا نزولی بودند و دو تحلیلگر یا 13 درصد در این هفته رأی بی طرف دادند.

در همین حال، 1543 رای توسط سرمایه گذاران به صندوق انداخته شد. از این تعداد 961 نفر یا 62 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 334 نفر یا 22 درصد قیمت طلا را نزولی پیش بینی کردند و 248 رأی دهنده یا 16 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد