اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا پس از هفته ها کاهش قیمت صعودی شد

طلا پس از هفته ها کاهش قیمت و رسیدن به پایین ترین سطح 16 ماه اخیر بار دیگر روند صعودی به خود گرفت و قیمت آن به شکل قابل توجهی افزایش یافت. حال بسیاری انتظار دارند که این روند صعودی ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت طلا، قیمت هر اونس طلای جهانی در لحظه نگارش این خبر 1743 دلار است که بیش از 9 دلار رشد روزانه را نشان می دهد. قیمت طلا در روز گذشته پس از لمس پایین ترین قیمت روزانه در عدد 1711 شروع به اوج گیری مجدد کرد.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که به طور عمده پس از یک حرکت قاطع در بازار، حرکت جانبی ای نیز در کنار آن شکل خواهد گرفت و به صعود بیشتر دامن خواهد زد. از این رو پیش بینی می کنند امروز و فردا شاهد افزایش قیمت بیشتری در بازار طلا باشیم.

فدرال رزرو در روز گذشته اعلام کرد که قصد ندارد نرخ بهره تا پایان امسال بیش از 3.5 درصد افزایش دهد. این بدان معنی است که افزایش نرخ های فدرال رزرو با شیب کند تری دنبال خواهد شد و در نتیجه به عنوان یک محرک برای بازار طلا عمل کرد.

همچنین به نظر می رسد که شاخص دلار آمریکا ضعیف شود که می تواند به نفع طلا عمل کند. حال سرمایه گذاران در انتظار داده های مربوط به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای 3 ماهه دوم سال هستند که می تواند چشم اندازی بهتری به آنها بدهد.

از منظر فنی شاخص مقاومت نسبی یا همان RSI به محدوده 40 تا 60 تغییر مکان داده است که می تواند به معنای صعود بیشتر در کوتاه مدت باشد. طلا در حال حاضر در محدوده 1739 تا 1745 دلار قرار گرفته و برای رشد بیشتر باید از این محدوده فراتر رود. از طرف دیگر نیز طلا در نقطه 1720 دلار از پشتیبانی قدرتمندی بهره مند است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد