اونس طلا2414.89
مظنه14,496,000
18 گرم3,346,400
ارزش سکه32,659,488
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,200,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

با این نشانه ها شخصیت دختران را بهتر بشناسید

شش نشانه کوچک وجود دارد که به سادگی میتوانید با آن شخصیت دیگران را بشناسید.

شش نشانه کوچک وجود دارد که به سادگی میتوانید با آن شخصیت دیگران را بشناسید. ما در سایت طلا، این نشانه ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

"رفتارهای کوچک ، مهم هستند"

شما می توانید این چهار کلمه را در هر زمینه ای از زندگی به کار ببرید. نکته مهم در رفتارهای کوچک اینجاست که هیچ کس به این رفتارها توجه نمی کند و دقیقاً به همین دلیل است که آنها بسیار مهم هستند.

کنترل نفس

کنترل نفس ما تا حد زیادی یکی از سخت ترین کارها است. افرادی که نفس ضعیفی دارند به راحتی تحریک می شوند. در مشاجرات، صدایشان از همه بلندتر است. هرچه بیشتر احساس کنند که حق با شماست ، صدای خود را بالاتر می برند. اگر با فردی در ارتباط هستید که کنترل نفس ندارد، باید همیشه مراقب حرف های خودتان باشید، زیرا هر چیزی باعث میشود رفتارش از کنترل خارج شود.

علت فاصله گرفتن پسر از دختر

برخورد آنها با افراد ضعیف تر از خود

همه ما برای هر کاری که انجام می دهیم ،انگیزهایی داریم. وقتی فردی ناگهانی رفتارش با شما خوب میشود براحتی متوجه میشوید که از شما میخواهد. به همین دلیل است که مردم با کسانی که در موقعیت های بهتراز خودشان هستند، خوب رفتار می کنند.

اگر می خواهید بدانید که آیا یک شخص واقعاً انسان خوبی است، ببینید چگونه با کسانی که از او ضعیف تر هستند، رفتار می کند. آیا با گارسون یا نظافتچی رستوران محترمانه رفتار میکند ؟ نحوه بیان او محترمانه است؟

رسیدگی به مسئولیت ها

برخی از افراد فقط تا زمانی که تفریح میکنند خوشحال و مهربان هستند. از آنها بخواهید به شما کمک کنند، تا خود واقعی آنها را بشناسید . برخی از افراد زمانی که مسئولیت انجام کاری را به آنها میدهید با کمال میل آن را می پذیرند.

واکنش آنها درمواقع سخت

شخصیت واقعی افراد در زمانهای سخت، خودش را نشان میدهد. زمانی که همه چیز خوب پیش میرود، همه خوب و مهربان هستند. شما هرگز نمی توانید شخصیت واقعی مردم را تا زمانی که در شرایط سخت قرار نگرفتند، ببینید.

 علت بی توجهی پسر به دختر

وقتی به شما نیاز دارند، با شما چه رفتاری دارند

رفتار مردم وقتی از شما چیزی میخواهند یا نمیخواهند تغییرمیکند. مراقب افرادی که فقط وقتی به شما نیاز دارند، خوب و صمیمی هستند، باشید. اینکه رفتارشان تغییر نکند بلوغ عاطفی آنها و ارزشی که برای شما قائل هستند را نشان میدهد.

نحوه رفتار آنها با جنس مخالف

احتمالاً با پسرانی برخورد کردهاید که وقتی با یک خانم زیبا روبرو میشوند، مهربان میشوند. این فقط مربوط به پسران نیست. برخی از خانم ها نیز وقتی با یک پسر روبرو می شوند رفتارشان تغییر میکند. لبخند میزنند، جلب توجه میکنند. هیچ اشکالی ندارد که کسی خودش را در کنار جنس مخالف خوب و مهربان نشان دهد اما اینکه در حقیقت شخصیت مهربانی نداشته باشد، نشان میدهد هنوز به بلوغ عاطفی نرسیده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد