اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست روانشناسی: اول چه چیزی در تصویر دیدید؟

تست امروز چیزهای زیادی را در مورد نحوه رفتار شما با دیگران، خصوصا در مورد ابراز عشق، نشان می دهد. به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که در تصویر دیدید، چیست؟

تست روانشناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست روانشناسی، کدام یک بهتر است؟

یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

تست امروز چیزهای زیادی را در مورد نحوه رفتار شما با دیگران، خصوصا در مورد ابراز عشق، نشان می دهد. به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که در تصویر دیدید، چیست؟

خانه

خانه و امنیت شما برایتان بسیار مهم است. دوست دارید از شهر بیرون بروید و از مسافرت لذت می برید. اما مسئله این است که اگر بخواهید استراحت کنید یا از درون احساس خوشبختی کنید، بیشتر ترجیح میدهید زمانتان را با خانواده در خانه بگذرانید. دوست دارید در کنار افرادی باشید که دوستشان دارید.

زبان عشق شما آشپزی است. شما آشپزی و شیرینی پزی را دوست دارید، حتی اگر وقت نداشته باشید، تلاش میکنید تا زمان و کارهایتان را مدیریت کنید وبا آشپزی و پخت و پز به آرامش برسید. دوست دارید با پختن غذاهای خوشمزه عشقتان را ابراز کنید.

گرگ

شما فردی پرشورو هیجان و عاشق مهمانی هستید. شما آدم سرزنده و شادی هستید. از خوردن شام در کنار دوستانتان ، سفر های ماجراجویانه و خوش گذرانی با آنها لذت می برید. دوست دارید همه خاطرات خودتان را برای عزیزانتان تعریف کنید.

شما از آن دسته عاشقهایی هستید که زبان عشقتان لمس فیزیکی و ماساژ است. این روشی است که میتوانید به آن شخص خاص بفهمانید که چقدر برای شما مهم است و چقدر دوستش دارید.

درختان

شما فردی هستید که قبلا آسیب دیده اید. وقتی صحبت از عشق میشود، قلبتان را در چمدان میگذارید و در قلعه خود از آن محافظت میکنید. شما ، بیشتر ازدیگران مسائل را درک می کنید. شما فردی امیدوار هستید، اما در زندگی خود با مشکلات فراوانی روبرو شده اید. زبان عشق شما مراقبت کردن است. شما با صمیمیت و مراقبت کردن ازعشقتان، به او نشان میدهید که دوستش دارید.

ماه

عاشق رویاپردازی و خیالبافی هستید. شما فردی مسئولیت پذیر و با اراده هستید، اما هرگز نمیتوانید از رویاپردازی دست بردارید. شما از آن دسته شخصیتهایی هستید که عاشق نوشتن، رقصیدن، نقاشی وهمه هنرها هستید. خلاقیت هنری در درون شما موج میزند و همیشه دوست دارید هنرهایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

شما از جنبه معنوی و خلاق جهان الهام می گیرید ، زیرا این نیرو زندگی شما را به حرکت در می آورد. شما دوست دارید هنگام ابراز محبت خود به دیگران خلاق باشید. زبان عشق شما ، دادن یک اثرهنری، یک داستان و یا یک شعر به عنوان یک هدیه است. شما خودنمایی نمی کنید و همیشه احساسات واقعیتان را ابراز می کنید.

صورت

شما رویاهای بزرگی دارید و به اهدافتان در زندگی می رسید. شما یک رهبر هستید و هاله ای از آرامش در اطرافتان دارید. هر زمانی که میخواستید جزئیاتی از زندگیتان را به کسی بگویید، نگران نباشید. ابراز احساسات کار اشتباهی نیست. گاهی اوقات همه چیز آنطور که میخواهید پیش نمی رود ، اما در نهایت همه چیز خوب خواهد شد و شما را به اهدافتان میرساند.

شما برای زمانتان ارزش قائل هستید. ممکن است به نظر دیگران خودخواه باشید. زبان عشق شما (زمان )است. وقتی برای کسی وقت میگذارید تا با او به مسافرت بروید یا با او تفریح کنید، یعنی به او عشق میورزید و او را دوست دارید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد