اونس طلا2302.52
مظنه14,666,000
18 گرم3,385,600
ارزش سکه33,042,498
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,500,000
نیم24,100,000
ربع15,300,000

خوانندگان مشهور ایرانی که بیشترین فالوئر اینستاگرامی را دارند + تصاویر

شاید شما هم تا به حال از خودتان پرسیده باشید که کدام خوانندگان ایرانی بیشترین فالوئر را دارند. مطلب پیش رو فهرستی از خوانندگان مرد ایرانی است که بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند.

به گزارش سایت طلا، شاید شما هم تا به حال از خودتان پرسیده باشید که کدام خوانندگان ایرانی بیشترین فالوئر را دارند. مطلب پیش رو فهرستی از خوانندگان مرد ایرانی است که بیشترین دنبال کننده را در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارند.

آرمین زارعی: ۹/۸ میلیون

آرمین ۲AFM، با نام واقعی آرمین زارعی، متولد سال ۱۳۶۵ در تهران و دانشجوی اخراجی رشته مهندسی کامپیوتر است. فعالیت در عرصه ی موسیقی را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. پس از سال ها فعالیت زیرزمینی، در سال ۹۸ موفق به اخذ مجوز از وزارت ارشاد شد.

یاس: ۸/۵ میلیون

یاس، با نام واقعی یاسر بختیاری، متولد سال ۱۳۶۱ در شهر تالش در استان گیلان است. فعالیت در زمینه ی موسیقی را از اوایل دهه ی ۸۰ آغاز کرد. در ایران موفق به اخذ مجوز نشد تا اینکه در اواخر دهه ی ۸۰ برای اجرای کنسرت به آمریکا رفت و در اوایل دهه ی ۹۰ به ایران بازگشت.

بابک جهانبخش: ۴/۸ میلیون

بابک جهانبخش متولد سال ۱۳۶۲ در آلمان و دانش آموخته ی رشته صداگذاری موسیقی است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن چاوشی: ۴/۵ میلیون

محسن چاوشی متولد سال ۱۳۵۸ در خرمشهر و دارای مدرک دیپلم حسابداری است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

رضا صادقی: ۴/۴ میلیون

رضا صادقی متولد سال ۱۳۵۸ در بندرعباس و دارای مدرک لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

همایون شجریان: ۴/۲ میلیون

همایون شجریان، فرزند استاد محمدرضا شجریان، متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او فعالیت خود در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۷۰ آغاز کرد.

فرزاد فرزین: ۴ میلیون

فرزاد فرزین متولد ۱۳۶۰ در تهران و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن ابراهیم زاده: ۳/۹ میلیون

محسن ابراهیم زاده متولد سال ۱۳۶۶ در شهر تربت حیدریه در استان خراسان رضوی است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

رضا بهرام: ۳/۸ میلیون

رضا بهرام متولد سال ۱۳۷۰ در یزد و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت مالی از دانشگاه علم و فرهنگ یزد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

حمید صفت: ۳/۵ میلیون

حمید صفت متولد سال ۱۳۷۲ در تهران است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

بهنام بانی: ۳/۳ میلیون

بهنام بانی متولد سال ۱۳۶۶ در شهر دامغان در استان سمنان و دارای مدرک لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه شاهرود است. او فعالیت در عرصه ی موسیقی را از دهه ی ۹۰ آغاز کرد.

سیروان خسروی: ۳/۲ میلیون

سیروان خسروی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته اقتصاد نظری است. او فعالیت در حوزه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

محسن یگانه: ۳/۱ میلیون

محسن یگانه متولد سال ۱۳۶۴ در شهر گنبدکاووس در استان گلستان و دانشجوی انصرافی لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه آزاد است. او فعالیت خود در زمینه ی موسیقی را از دهه ی ۸۰ آغاز کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد