اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تولید کیک و کلوچه با آرد کپک زده و سبوس دامی! + ویدیو

در هنگام اجرای یک طرح نظارتی و بازرسی از یک واحد تولیدی کیک و کلوچه، حدود ۳هزار و ۵۰۰ کیسه آرد صنعتی که بخش عظیمی از آن در پایش میدانی تاریخ مصرف‌گذشته به نظر می‌رسید کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت طلا، در هنگام اجرای یک طرح نظارتی و بازرسی از یک واحد تولیدی کیک و کلوچه، حدود ۳هزار و ۵۰۰ کیسه آرد صنعتی که بخش عظیمی از آن در پایش میدانی تاریخ مصرف‌گذشته به نظر می‌رسید کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، نصری مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی مشهد گفت: هنگامی که کارشناسان برای بازرسی به یک واحد تولیدی که در حوالی جاده قدیم مشهد به قوچان قرار داشت مراجعه کردند با حجم زیادی از کیسه‌های آرد که زیر یک سایه‌بان و در فضای باز روی هم دپو شده بود مواجه شدند.

باتوجه به اینکه مکان نگهداری کیسه‌های آرد منطقی و استاندارد به نظر نمی‌رسید، کارشناسان روی موضوع دقیق‌تر شدند و در پی آن مشاهده شد حدود ۳هزار و ۵۰۰ کیسه آرد مخصوص صنف و صنعت درحالی نگهداری می‌شوند که تعداد زیادی از آن‌ها تاریخ مصرف گذشته بودند. حتی بخش دیگری از این محموله آرد دچار کپک‌زدگی و حتی آب‌خوردگی بود که بررسی بیشتر در این زمینه در دستور کار قرار گرفت.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد