اونس طلا2310.43
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

فال: یک گوی کریستالی را انتخاب کنید و ببینید چگونه مشکلات خودتان را حل کنید

فال: آیا دوران سختی را پشت سر می گذارید و نمی دانید چگونه با مشکلتان کنار بیایید؟ یکی از این توپ های کریستالی را انتخاب کنید و آنچه را که باید انجام دهید را بخوانید.

فال به معنی پیشگویی آینده یک فرد از راه و روش‌ های نهانی یا فراطبیعی که با توجه به انتخاب فرد بدست می‌آید و برخلاف طالع بینی که نوعی پیشگویی خارج از اختیار فرد است، به تاریخ تولد بستگی ندارد.

گرفتن فال برای خیلی از آدم های دور و بر ما اهمیت بسیاری دارد، در این گزارش به فال و فالگیری پرداخته شده است.

آیا دوران سختی را پشت سر می گذارید و نمی دانید چگونه با مشکلتان کنار بیایید؟ یکی از این توپ های کریستالی را انتخاب کنید و آنچه را که باید انجام دهید را بخوانید.

1

همه چیزبرای شما به سرعت پیش می رود و زمان تعیین اهداف جدید فرا رسیده است. زندگی به سرعت در حال تغییر است و همه چیز در حال رشد است. فصل جدید بهترین زمان برای تعیین اهداف جدید درزندگی شماست.

روی خودتان کار کنید و به این فکر کنید که چه چیزی شما را واقعاً خوشحال می کند. تمام چیزهایی که شما را خوشحال می کند را بنویسید و تلاش کنید تا به آنها برسید. اما منتظر این نباشید که سریع به نتیجه برسید.

پس افکار خود را مانند یک بومرنگ در نظر بگیرید که آن را مستقیم به آسمان پرتاب می کنید و منتظر بازگشت افکارتان بمانید. افکار و نیت خودتان را مثبت نگه دارید.

2

وقت آن است که گذشته را پشت سر بگذارید. شما به جای تمرکز بر آنچه اکنون هست، در گذشته گیر کرده اید. اگرچه دعا کردن و مستجاب شدن آن مهم است، اما آرزوهای تکراری هیچ فایده ای ندارد. گذشته را در همان جایی که هست رها کنید و در لحظه زندگی کنید. لحظه را در دستانتان بگیرید و هر کاری که می توانید انجام دهید.

شما قدرت تغییر آینده را دارید و تنها راه این است که آگاهی خودتان را تغییردهید و بر لحظه حال تمرکز کنید.

3

محدودیت داشتن بد نیستند. وقت آن است که محدودیت هایی را برای خودتان تعیین کنید. با کمک آنها، اهدافتان و جهتی را که اکنون باید روی آن تمرکز کنید، مشخص کنید. همچنین باید مسئولیت رفتارهایتان را بپذیرید و از هدر دادن وقت و انرژی خود برای افراد و موقعیت هایی که برای شما مفید نیستند، دست بردارید.

زمان یک زندگی جدید فرا رسیده است و نباید از تغییرات بترسید، این بهترین تصمیمی است که میتوانید بگیرید.

4

زمان برقراری ارتباط با دیگران فرا رسیده است. وقت آن رسیده است که با اطرافیانتان، خودتان و طبیعت ارتباط برقرار کنید. شما تنها نیستید. شما بخشی از یک جهان بسیار بزرگ هستید و باید به یاد داشته باشید که روی این سیاره، شما از گیاهان گرفته تا حیوانات قدرتمندترهستید.

این قدرت را درون خودتان احساس کنید و با خودتان تکرار کنید که قدرتمند هستید. ماسکی که بر صورتتان گذاشته اید را بردارید و از نشان دادن خود واقعیتان نترسید. از روابطتان شروع کنید، سپس روابطتان با گیاهان، حیوانات و اطرافیانتان را بهتر کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد