اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنج روش برای ابراز عشق در رابطه

عشق را به روش های مختلفی میشود ابراز کرد از صحبت های عاشقانه گرفته تا خرید هدیه های بی مناسبت و اهمیت دادن به شخصی که دوستش داریم.

عشق را به روش های مختلفی میشود ابراز کرد از صحبت های عاشقانه گرفته تا خرید هدیه های بی مناسبت و اهمیت دادن به شخصی که دوستش داریم. اگر یک از یک روش نتیجه نگرفتیم نباید ناامید بشویم و روش های دیگر هم امتحان کنیم.

به گفته دکتر گری چاپمن، نویسنده کتاب پنج زبان عشق، پنج راه اساسی برای ابراز عشق به شریک زندگی‌تان وجود دارد.

کلمات تاییدی

روش گفتاری یا نوشتاری یکی از راه های ابراز عشق است. اگر با کسی هستید که زبان اصلی او گفتن کلمات عاشقانه است، همیشه به او بگویید که دوستش دارید و عاشق او هستید و گاهی یادداشت های عاشقانه در خانه و یا وسایلش بگذارید. متن های عاشقانه و شیرین بهترین روش ابراز عشق است.

معنای کلمات و جملاتی که میگویید بسیار مهم است . اگر شریک زندگیتان به این زبان صحبت می کند، باید بداند که شما صادقانه و از صمیم قلب آنها را بیان میکنید. از او قدردانی کنید، او را ستایش کنید، تشویق کنید. هرچیزی که تاثیر زیبایی بر رابطه شما دارد بگویید. از کلمات منفی استفاده نکنید.

ابراز علاقه به دختر مورد نظر

توجه و کمک کردن

اگر می خواهید زبان شریک زندگی تان را بشناسید ، اول باید بدانید که چه نیازی دارد. سعی کنید به چیزهای کوچک در رابطه خودتان توجه کنید و آنها را به خاطر بسپارید تا او را غافلگیر کنید تا احساس خاص بودن بکند. او از اینکه شما وقت گذاشتید تا او را به رستوران مورد علاقه اش ببرید و یا فیلمی را که دوست دارد در سینما ببینید، قدردانی میکند و هرگز فراموش نمیکند که چقدر برایش اهمیت قائل هستید و به خواسته هایش توجه میکنید.

به اطراف نگاه کنید... آیا در خانه چیزی دارید که باید تعمیر شود؟ آیا می توانید با مرتب کردن رختخواب یا شستن ظرف ها به او کمک کنید؟ اگر زبان اصلی عشق شریک زندگی شما، کمک کردن است میتوانید با کمک کردن به او درانجام کارها، عشقتان را به او ابراز کنید.

متن ابراز عشق : هدیه دادن

برای فردی که زبان اصلی عشقش هدیه است، باید حواستان به نیازهای او باشد. با دادن آن هدیه، با او به زبان عشقش صحبت می کنید. اگر او با دریافت هدیه احساس می کند که دوستش دارید، بدانید که هدیه نباید حتما گران باشد. حتی اگر چیز بسیار کوچکی باشد اما او به آن نیاز داشته باشد، برایش تهیه کنید. با زبان او به او ابراز عشق کنید.

متن ابراز عشق

زمان گذاشتن

اگر توجه کردن، انجام فعالیت‌های مشترک، بازی کردن ، مسافرت رفتن را دوست دارد ، پس این زبان اصلی عشق شماست. زمان گذاشتن سخت تر از روش های دیگر برای ابراز عشق است زیرا امروزه اکثر افراد زمان زیادی برای تفریح کردن ندارند و یا بهانه می آورند که ندارند. اگر کارسختی دارید و زمانی برای در کنار او بودن ندارید، سعی کنید زمانتان را مدیریت کنید و برای او وقت بگذارید. او میداند شرایط کاری شما چگونه است و زمانی که برایش میگذارید برایش بسیار با ارزش است .

تماس فیزیکی

گرفتن دست، فشردن شانه، ماساژدادن، در آغوش گرفتن، بوسیدن و هرگونه تماس فیزیکی یکی از زبان های ابراز عشق است. اگر زبان عشق شما با زبان او متفاوت است ، به زبان او اهمیت بدهید شاید به نظر شما این یک روش ساده است و شاید هم برایتان خنده دار باشد اما اگر به این راحتی میتوانید به او ابراز عشق کنید چرا باید این کارهای ساده و کوچک را از او دریغ کنید؟

ترکیب بیش از یک زبان عشق

عشق یک زبان جهانی است. می توان آن را به روش های مختلف بیان کرد. زبان عشق شما ممکن است تماس فیزیکی باشد، اما از دریافت هدایا یا گذراندن زمان با شریک زندگیتان لذت می برید. اینکه بدانید شریک زندگی شما به چه زبانی صحبت می کند، مهم است. زیرا می توانید به او نشان دهید که او را دوست دارید. ترکیب کردن این زبان ها هم اهمیت دارد زیرا وقتی عشقتان را غافلگیر میکنید هیجان رابطه را بیشتر میکنید و او تلاش میکند با شما هم به زبان خودتان به شما محبت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد